سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است با توجه به تجربه پیکارهای جهانی امسال رقابت بسیار سختی را در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان پیش رو خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم والیبال زیر ۱۶ سال ایران گفت: مسابقات جهانی سطح بالایی دارد و برای اولین بار سهمیه گرفتیم بنابراین کار سختی پیش‌رو داریم.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پس از دیدار برابر ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار باکیفیت است و سابقه خوبی در والیبال جهان دارد.
نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۳ در حالی از روز جمعه با حضور سه نماینده ایران آغاز می شود که ناهید کیانی در قرعه ای سخت، کار دشواری برای رسیدن به سکو قهرمانی دارد.
نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۳ در حالی از روز جمعه با حضور سه نماینده ایران آغاز می شود که ناهید کیانی در قرعه ای سخت، کار دشواری برای رسیدن به سکو قهرمانی دارد.
مارک تراشتگن، دروازه بان بارسلونا، در شب رکوردشکنی‌اش تاکید کرد که آبی اناری ها کار سختی برای فتح لالیگا ندارند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی مقابل کادیز تاکید کرد تیمش در بهترین شرایط ممکن برای بازی برگشت با چلسی آماده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم در هفته‌های پیش رو کار ساده‌ای برابر تیم‌های قعر جدولی نخواهد داشت.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد گفت: کار سختی برابر شاختار دونتسک داریم اما خوشبختانه در خانه خودمان به میدان می‌رویم.
شوهر و دخترش می‌دانند که این شغل را دارد. اوایل برای دخترش سخت بوده و هر بار، طوری که مادر نفهمد پشت سرش گریه می‌کرده ولی حالا چنین حسی ندارد، چون کار مهناز خیلی خوب است و او می‌بیند که مشتری‌ها چقدر به مادرش احترام می‌گذارند. پروانه و منیژه هم روایت‌های دیگری دارند، یکی ۳۵ ساله و مطلقه است که بعد از تعدیل، در حوزه خدمات منزل فعال شده و دیگری ۵۰ ساله که بیشتر پای میز تشریفات است. پروانه، چون آماده به خدمت است، بیمه دارد ولی منیژه چندان تمایلی به بیمه شدن ندارد و می‌خواهد آزادی عمل بیشتری داشته باشد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی خفیف مقابل فرایبورگ در مورد تنبیه انضباطی پل پوگبا توضیحاتی ارائه کرد.
جوانان ایران برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، حریفی دست و پا گیری دارند و کار سختی مقابل ویتنام خواهند داشت.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از دیدار مقابل فرانسه که با شکست ملی پوشان همراه بود، گفت: ما مقابل بهترین تیم دنیا کار سختی داشتیم، امیدوارم در مسابقه بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و نتیجه مطلوبی کسب کند.
تیم ملی فوتبال قطر باید به سرعت خود را آماده دو بازی باقی‌مانده از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی کند.
مربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم و با توجه به بالا رفتن انتظارات از هندبال بانوان کار را برای ما سخت خواهد کرد.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: این ارزیابی کلی و عمومی درباره تیم انگلیس است. ولز و آمریکا هم تیم‌های ناشناخته‌ای نیستند و بازیکنان با کیفیتی دارند و قطعا برابر این سه تیم کار آسانی نداریم.
هافبک هوادار می‌گوید استقلال کار بسیار سختی مقابل تیم‌شان پیش رو خواهد داشت‌.
ایران با قرارگیری در سید چهار مسابقات قهرمانی آسیا در رده جوانان، کار سختی برای این رقابت‌ها در پیش دارد.
منچسترسیتی امروز فرصت خوبی دارد تا بتواند لیورپول را پس از رقابت‌های نزدیک در چند سال اخیر کنار بزند.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با یادآوری اینکه دوره آتی مسابقات تیمی قهرمانی جهان حکم انتخابی المپیک را دارد، گفت: با توجه به شیوه برگزاری رقابت‌ها برای کسب سهمیه کار سختی داریم.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با یادآوری اینکه دوره آتی مسابقات تیمی قهرمانی جهان حکم انتخابی المپیک را دارد، گفت: با توجه به شیوه برگزاری رقابت‌ها برای کسب سهمیه کار سختی داریم.
تیم ملی فوتسال کویت، میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا کارش را با برد در این رقابت‌ها آغاز کرد.
سرمربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند در دیدار با سپاهان نمایش خوبی داشته باشند.
برونو رزنده، پاسور تیم ملی برزیل، میلاد عبادی پور را بهترین بازیکن ایران می داند و معتقد است که آن ها فرداشب کار سختی خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ