یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ را آماده رقابت با سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می داند ولی در عین حال گفت که هیچ تیمی دوست ندارد برابر ارلینگ هالند قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرسنال با بازگشت در دقیقه ۱۰۱ مقابل منچسترسیتی،  ضمن گرفتن انتقام از حریف خود قهرمان سوپرجام انگلیس شد
آرسنال با بازگشت در دقیقه ۱۰۱ مقابل منچسترسیتی،  ضمن گرفتن انتقام از حریف خود قهرمان سوپرجام انگلیس شد
آرسنال با بازگشت در دقیقه ۱۰۱ مقابل منچسترسیتی،  ضمن گرفتن انتقام از حریف خود قهرمان سوپرجام انگلیس شد
منچسترسیتی با پیروزی 4-0 مقابل رئال مادرید حریف اینتر در فینال چمپیونزلیگ شد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، در آستانه دیدار با منچسترسیتی، حریف انگلیسی را با اشاره به یکی از گل‌های مشهور هموطنش، زین‌الدین زیدان، با پیراهن رئال تهدید کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل نیوکسل گفت برای گرفتن حربه حریف از دستش در این مسابقه از بازی فیزیکی استفاده کرده است.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، برای دیدار امروز با فولام با تیمش به خانه حریف سفر نکرد و گواردیولا تایید کرد که او دچار مصدومیت شده است.
گل دوم منچسترسیتی برابر آرسنال در صحنه ای جنجالی و توسط جان استونز وارد دروازه حریف شد.
نوئل گالاگر، خواننده معروف بریتانیایی، که به شدت هوادار سیتی است ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال چمپیونزلیگ به اینتر بخورد.
منچسترسیتی با شروع طوفانی مقابل لسترسیتی، بعد از گذشت ۲۵ دقیقه با سه گل از حریف خود پیش افتاده است.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با انتقاد از عملکرد تیمش در جریان شکست مقابل منچسترسیتی گفت حتی در صورت اخراج رودری تیم او نمی‌توانست حریف 10 نفره را هم شکست بدهد.
رابی فاولر معتقد است که یورگن کلوپ باید در بازی فردا مقابل منچسترسیتی از لوئیس دیاز استفاده کند.
ادرسون، دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی با جوراب تیم حریف در زمین حضور یافت.
فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، در جریان دیدار امروز تیمش مقابل نیوکسل با یک حرکت فردی استثنایی خط دفاعی حریف را ویران کرد و گلی تماشایی به ثمر رساند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی تیمش مقابل ناتینگهام فارست گفت سیتی بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تنها به دلیل ناکامی در گلزنی دو امتیاز از دست داد.
منچسترسیتی امشب در خانه خود ورزشگاه اتحاد به مصاف استون‌ویلا رفت و موفق شد این حریف را 3-1 شکست داده و فاصله‌اش با آرسنال را کمتر کند.
سرمربی سیتی بعد از شکست مقابل تاتنهام تاکید کرد که تیمش در حال حاضر شرایطی ندارد که بتواند به قهرمانی فکر کند.
منچسترسیتی در هفته بیست و یکم لیگ برتر در خانه خود میزبان ولوز بود و به لطف هت‌تریک گلزن نروژی‌اش ارلینگ هالند موفق شد حریف را 3-0 شکست دهد.
در دقایق پایانی بازی سیتی و لیدز شاهد رخ دادن اتقاق بامزه ای بودیم که طی آن سرمربی میهمان با بطری آب پیشانی یکی از مربیان حریف را نشانه رفت.
منچسترسیتی در سیزدهمین بازی خود در لیگ برتر در خانه‌اش به مصاف فولام رفت و موفق شد حریف را 2-1 شکست دهد.
ژوائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی، در بازی مقابل فولام هم به حریف پنالتی داد و از زمین اخراج شد و هم در کنار زمین با پپ گواردیولا درگیری لفظی پیدا کرد.
منچسترسیتی در دیدار نخست هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا مقابل حریف دانمارکی‌اش متوقف شد.
رئیس باشگاه بارسلونا بار یگر به یوفا حمله کرد و گفت که این نهاد توان مقابله با باشگاه هایی که از حمایت دولت ها برخوردارند(پی اس جی و سیتی) نمی شود و به همین دلیل از سوپرلیگ حمایت می کند.
ممکن بود ارلینگ هالند، ستاره گلزن منچسترسیتی، امشب برای کپنهاگن برابر سیتیزن ها در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ