رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه باید سطح فنی ورزش پارالمپیک ارتقا پیدا کند، گفت: با سطح فعلی نمی‌توان در جهان رقابت داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان پس از پیروزی تیمش مقابل بنگلادش گفت: هر مسابقه برایمان حکم فینال را دارد.
بسیاری از ساختمان‌های ناایمن بدون مجوز و پروانه و با کمترین نظارت استاندارد ساخته شده اند. برخی از افراد سودجو بدون توجه به موانع قانونی اقدام به ساخت و ساز می‌کنند و در نتیجه تعداد ساختمان‌های بی کیفیت در سطح شهر کم نیست. در مرحله پس از ساخت، وقتی شهرداری برای تخریب ساختمان‌های ناایمنی که مجوز‌های لازم را ندارند، وارد عمل می‌شود، نه تنها قدرت کافی ندارد، بلکه از حمایت قانونی و قضایی برخوردار نیست. بسیاری از گروه‌هایی که ساخت و ساز بدون مجوز انجام می‌دهند نیز دست به مقابله با قانون می‌زنند و راه‌های دور زدن قانون را یاد گرفته اند.
وزارت ورزش با همکاری وزارت نیرو و برای برطرف شدن مشکل کاهش سطح آب دریاچه آزادی هفته آینده اقدامات فنی خواهد داشت.
مدیر فنی کشتی آزاد استان تهران با انتقاد از روسای هیات‌های کشتی غیر فعال در سطح کشور، گفت: در همین استان تهران ۸۰ درصد روسای هیات‌های کشتی در خواب هستند و اصلا معلوم نیست برای چه آمده‌اند.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه باید سطح فنی ورزش پارالمپیک ارتقا پیدا کند، گفت: با سطح فعلی نمی‌توان در جهان رقابت داشت.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۶ هزار و ۴۰۲ تن آسفالت در سطح معابر غیر بزرگراهی پخش و اجرا شده است.
رئیس فدراسیون هندبال هر چند سطح فنی فینال لیگ برتر را بالا دانست اما تاکید کرد با عاملان حواشی بازی امروز برخورد خواهد کرد.
مربی تیم دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته در سطح فنی خوبی برگزار شد ولی می‌توان با برنامه ریزی بهتر، لیگی پویا و جذاب برای کمک به تیم ملی داشته باشیم.
مربی تیم دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته در سطح فنی خوبی برگزار شد ولی می‌توان با برنامه ریزی بهتر، لیگی پویا و جذاب برای کمک به تیم ملی داشته باشیم.
سه پایه اصلی ملوان در سه سال گذشته که درنهایت این تیم را به لیگ برتر رسانده و در بالاترین سطح مسابقات موفق به تثبیت آن شدند، در پایان رقابت‌های لیگ برتر این فصل تیم را تحویل رئیس مجمع دادند.
سرمربی تیم شهداب گفت: سطح فنی مسابقه نماینده ایران با سانتوری ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی از آسیا بالاتر بود.
سرمربی تیم ملی قطر گفت که تلاش می‌کند تا سطح فنی تیمش به تیم‌های بزرگ جهان نزدیک شود.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی قطر گفت که تلاش می کند تا سطح فنی تیمش به تیم های بزرگ جهان نزدیک شود.
استفانو پیولی، سرمربی میلان بعد از تساوی غیرمنتظره مقابل سالرنیتانا تاکید کرد که شاگردانش می توانستند بازی بهتری انجام دهند.
سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ ایران گفت: برای این که بتوانیم سال آینده به سطح بالاتر مسابقات جهان صعود کنیم کادر فنی را با حضور مربیان خارجی تقویت خواهیم کرد.
دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی کشتی گفت: چرخه انتخابی تیم ملی به کشتی‌گیر فرصتی می دهد تا حق خود را در میدان بگیرد.
دارنده سه مدال برنز پاراوزنه‌برداری در بازی‌های پارالمپیک گفت: من و چهره‌های سرشناسی در این رشته زحمات زیادی کشیده‌ایم و دوست داریم که از موقعیت ما نیز استفاده شود، اما نمی‌دانم در بخش فنی چگونه تصمیم می‌گیرند که همه ما بیرون هستیم.
مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به سطح کیفی فنی فوتبال باشگاهی کشور گفت: با توجه به شرایطی که حاکم است، خوب شد که کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد.
سرمربی تیم چلسی معتقد است که تیمش مقابل فارست از سطح فنی مورد انتظار پایین تر بود و استحقاق برد را نداشت.
پیشکسوت فوتبال ایران ضمن اظهار تعجب از سطح فنی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس، به رفتار عجیب رئیس فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: مهدی تاج دارد اخلاقش را از دست می‌دهد.
ویتامین C یک آنتی اکسیدان است که می‌تواند در کاهش سطح رادیکال‌های آزاد نقش داشته باشد. سطح بالای رادیکال‌های آزاد می‌تواند به استرس اکسیداتیو منجر شود و خطر آسیب سلولی و التهاب را به همراه داشته باشد. نتایج مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۷ انجام گرفت، نشان داد کمبود ویتامین C ممکن است با بیماری پارکینسون ارتباط داشته باشد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تولید و اجرای بیش از ۵۲۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر تهران خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۴ هزار تن بتن غلتکی نیز به مرحله تولید رسیده است.
مصرف عسل طبیعی، باعث کاهش فشارخون، بهبود آریتمی‌های قلبی، کاهش سطح تری گلیسرید خون، کاهش سطح کلسترول بد (LDL) و افزایش سطح کلسترول خوب (HDL) می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، بر نقش اساسی معاونت های فنی و عمرانی مناطق ۲۲ گانه در پایش ابنیه فنی سطح شهر تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ