پیش از شروع نیمه دوم، تماشاگران حاضر در استادیوم، با یک بطری آب یخ ساپینتو را زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از برخورد با هنجارشکنان طی ایام اخیر در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ره آورد این برخورد جدی، تامین امنیت شهروندان بوده است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تاکید در لایحه عفاف و حجاب برخورد قاطع با کسانی است که معاند هستند و عمداً اقدامات سازمان‌یافته برای ترویج بی‌حجابی کنند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند.
رئیس عدلیه به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد داد تا همه عناصر و عوامل دخیل در حادثه تروریستی شاه چراغ را شناسایی و دستگیر کنند.
دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد
اعمال سرمربیان بیشتر از حرفهای آنها نکات داخل تیم را به بیرون درز می‌دهد.
برخورد در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان با بی اعتنایی موعود بنیادی‌فر همراه شد.
شبکه فروش غیرقانونی قبر در بهشت زهرا(س) با ورود قاطعانه نهادهای امنیتی متلاشی و ۲ کارمند متخلف بازداشت شدند.
در جریان بازی دوستانه اخیر استقلال یک اتفاق ویژه پیش آمد که به استقبال گرم جواد زرینچه از نکونام برمی‌گردد.
در حادثه برخورد یک شناور یدکش و یک نفت‌کش در کانال سوئز، یدک‌کش غرق شد.
رئیس دیوان عدالت اداری، گفت: برخورد نامناسب با ارباب رجوع از آفت‌های مهم ادارات است و نباید تبعیض و تفاوت بین مراجعان قائل شد.
اعضای تیم حریف استقلال نسبت به اعلام پنالتی برای این تیم بشدت اعتراض کردند.
مقامات مکزیک روز پنجشنبه اعلام کردند که یک قطار با یک اتوبوس مسافربری کوچک در یک گذرگاه برخورد کرد که در نتیجه آن، هفت نفر کشته و ۱۷ نفر مجروح شدند.
برخورد اعتراضی حسن یزدانی با دبیرکل کمیته المپیک
یک قطار مسافربری در هند پس از اصابت با قطار باری ثابت با خروج از ریل با قطار دیگری که در جهت مخالف عبور می‌کرد برخورد کرد. در این حادثه دست کم ۲۷۵ نفر کشته و ۱۲۰۰ نفر مجروح شدند.
برخورد کشور‌های غربی با سازمان مجاهدین خلق نشان‌دهنده بهره‌برداری سیاسی آن‌ها از این سازمان در راستای اهداف خود است. درحالی‌که کارنامه اقدامات تروریستی سازمان مجاهدین کاملاً روشن و بارز است، اما آمریکا و کشور‌های عضو اتحادیه اروپا در رفتار‌های متضاد با نادیده گرفتن اقدامات تروریستی و فرقه‌ای این سازمان به بهره‌برداری از آن روی آورده است. این رفتار فصلی و بدون ثبات فاقد ویژگی‌های یک رفتار حقوقی و مشخصاً حقوق بشری است و به درستی مایه نگرانی ایران است.
مقامات روز پنجشنبه اعلام کردند که صدها مسافر به دلیل خروج یک قطار محلی از ریل به خاطر برخورد با قطار باری در ناحیه پوربا بردامان بنگال غربی، دچار جراحات شدید شدند.
اداره راه آهن آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که یک قطار باری خالی از زغال سنگ با برخورد با سنگی بزرگ در امتداد ریل در ویرجینیای غربی از ریل خارج شد و سه خدمه آن مجروح شدند.
یک قطار مسافربری یونان با یک قطار باری برخورد کرد که در نتیجه این سانحه ریلی، کل واگن‌ها از ریل خارج شده و دست‌کم ۳۶ نفر کشته شدند.
دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فیلم کشتار حیوانات باری در این استان مربوط به سال ۹۴ است گفت: با خاطیان برخورد قانونی شد.
کتاب گراندین قابلیت تفکر بصری و دیداری را نشان می‌دهد. گراندین به راحتی به "خاطرات تصویری واضح" دوران کودکی خود از طریق "تصاویر و فیلم‌های سه بعدی" در ذهن اش دسترسی پیدا می‌کند. او حتی می‌تواند بلند شدن و فرورفتن سورتمه را هنگام برخورد با شیب احساس کند.
در بخشی از بیانات رهبر انقلاب آمده است: آثار توحید را و نشانه‌های عملی توحید را انسان در روز ولادت هم میبیند. از داخل کعبه که بت‌ها در آنجا سرنگون میشوند تا برخورد با بت‌های طاغوتی، طاغوت‌های بزرگ بشری آن روز، فلان دریاچه‌ی مقدس خشک میشود، فلان آتشکده‌ی به اصطلاح مقدس خاموش میشود، کنگره‌های طاق کسری فرو میریزد، این حوادث رخ میدهد؛ لذا روز ولادت یک روز معمولی نیست، روز بسیار مهمی است، روز بسیار بزرگی است.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: میزان خسارت وارد شده از سیل در کشور هنوز مشخص نشده، زیرا باید کارشناسان جهاد کشاورزی، باغات، زمین‌های کشاورزی، استخر‌های پرورش ماهی، کندو‌ها و احشام را برآورد خسارت کنند و یک کار زمان بری است که به احتمال زیاد ۲ هفته طول می‌کشد.
یک دستگاه خودرو سواری رنو ساندرو با سه سرنشین از جمله یک کودک پنج ساله به همراه دو مرد جوان در مسیر شرق به غرب جاده خاوران از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی بزرگراه وارد مسیر مخالف شد و با یک دستگاه نیسان باری برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ