اعضای تیم حریف استقلال نسبت به اعلام پنالتی برای این تیم بشدت اعتراض کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس داوری تاکید کرد برخورد توپ با دست مدافع پرسپولیس مقابل استقلال پنالتی نبود.
سه داور از چهار داور دیروز دیدار مس – استقلال بر این عقیده بودند که صحنه برخورد توپ به دست جفرسون باهیا هند و پنالتی نبوده است.
نساجی مازندران با حمایت حداکثری هواداران خود تا کمتر از ۱۰ دقیقه به پایان مسابقه یک بر صفر بازی را واگذار کرده بود تا اینکه روی برخورد توپ با دست پورقاز نساجی صاحب ضربه پنالتی و گل تساوی شد.
نیمه دوم دیدار اینتر و رم یک صحنه مشابه با برخورد توپ به دست گئورگی ولسیانی در شهرآورد تهران داشت.
خوزه ماریا خیمنز معتقد است داور برخورد توپ به دست بوسکتس را پنالتی نگرفت و یکی از مهمترین دلایل شکست اتلتیکو برابر بارسا بود.
صحبتها و بحثهای مختلف مربوط به لحظه برخورد توپ به دست گئورگی گولسیانی ادامه دارد، ذات این صحنه با هر تشخیصی از سوی داور جنجالی می‌شد.
برخورد توپ به دست سرخیو بوسکتس در دیدار بارسا و اتلتیکو جنجالی شده و اتلتیکو مادرید مدعی است یک پنالتی از این تیم گرفته شده است.
کارشناس داوری می‌گوید نیمه نخست بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس پنالتی نداشته و تصمیمات داور قابل دفاع است.
بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال در دقایق ابتدایی بازی با پرسپولیس به تصمیم داور معترض شدند.
با اعلام یوفا کمیته‌ای متشکل از اسطوره‌های فوتبال دوشنبه آینده برای بررسی موضوعات داغ فوتبال که شامل مسائلی از جمله قوانین برخورد توپ با دست است، تشکیل جلسه خواهد داد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از تساوی بدون گل مقابل ساوتهمپتون از داور مسابقه به شدت انتقاد کرد و مدعی شد در برخورد توپ به دست بازیکن حریف یک پنالتی واضح برای یونایتد گرفته نشده است.
برخورد توپ به دست مدافع ذوب‌آهن یکی از دشوارترین صحنه‌های کارشناسی داوری است که مناقشات زیادی را به دنبال داشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نیمه دوم بازی با ذوب آهن یکطرفه شده بود، گفت: صحنه برخورد توپ با دست بازیکن حریف در محوطه جریمه و پنالتی واضح بود.
در جریان یک مسابقه در دسته چهارم فوتبال انگلیس برخورد توپ به سر داور وی را راهی بیمارستان کرد.
بعد از برخورد توپ با دست مدافع مس رفسنجان مکالمه جالبی بین شهباززاده و توکلی صورت گرفت.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
تنور انتقادات بعد از تصمیم دیشب داور ایرانی، علیرضا فغانی، نسبت به صحنه برخورد توپ با دست خیمنز و در پی آن، قوانین گیج کننده جدید خطای هند، دوباره گرم شد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد صحنه برخورد توپ به دست سادیو مانه، مشکوک بوده است.
در مسابقه شب گذشته با آلومینیوم هم در ادامه بازی‌های قبلی استقلال، عملکرد داور با یک اشتباه تاثیرگذار همراه بود و وحید کاظمی برخورد واضح توپ به دست بازیکن آلومینیوم را پنالتی اعلام نکرد تا این سریال ادامه‌دار باشد.
در دقیقه ۱۸ توپ ارسالی سرخپوشان درون محوطه جریمه با دست رامتین سلیمانزاده برخورد کرد تا کوپال ناظمی اعلام ضربه پنالتی کرد و لوکادیا این توپ را به گل نخست پرسپولیس تبدیل کرد.
بعد از جنجال در نیمه اول دیدار امشب آرسنال و لیورپول به خاطر برخورد توپ به دست مدافع آرسنال در محوطه جریمه حتی هواداران این تیم هم معتقدند این صحنه پنالتی به سود لیورپول بوده.
بعد از پیروزی 2-1 چلسی مقابل کریستال پالاس اعتراض به داوری این مسابقه به دلیل صحنه بحث‌برانگیز برخورد توپ به دست تیاگو سیلوا بالا گرفته است.
حاج صفی که برای دور کردن ضربه سر روی هوا بلند شده بود و نتوانست به توپ برسد، دستانش را روی هوا باز کرد تا داور بعد از برخورد توپ با دستانش، اعلام پنالتی کند.
برخورد توپ به دست بازیکن نفت داخل محوطه جریمه این تیم، توسط داور پنالتی تشخیص داده نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ