مقامات روز پنجشنبه اعلام کردند که صدها مسافر به دلیل خروج یک قطار محلی از ریل به خاطر برخورد با قطار باری در ناحیه پوربا بردامان بنگال غربی، دچار جراحات شدید شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام مسوولان محلی این حادثه خسارت و تلفاتی نداشته است.
رسانه‌های محلی پاکستانی گزارش دادند که دستکم ۱۵ نفر بر اثر خروج قطار از ریل در جنوب این کشور کشته شدند.
قطار سریع السیر علامه اقبال روز شنبه در حین حرکت از کراچی به سارگوده در نزدیکی ایستگاه راه آهن پدیدان از ریل خارج شد.
بر اثر خروج یک قطار شهری در شهر نیویورک، ۱۳ نفر مصدوم شدند.
فدراسیون والیبال ژاپن خبر مهمی را روی خروجی سایت خود قرار داده است.
: باوجودی که گفته می‌شود رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مرخصی به سر می‌‌‌برد اما اظهارنظر اخیر جان کربی، هماهنگ‌‌‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید مهر تاییدی بر پایان کار مالی در وزارت خارجه آمریکا است. جان کربی در پاسخ به سوالی در مورد تغییر احتمالی در رویکرد دولت جو بایدن در قبال ایران پس از خروج رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از وزارت خارجه با تاکید بر این موضوع که اظهارنظر در این رابطه برعهده وزارت خارجه است، گفت: «من به طور کلی می‌گویم که هیچ تغییری در رویکرد ثابت ما نسبت به ایران رخ نداده است.» با در نظر گرفتن کنار گذاشتن رابرت مالی از پرونده ایران این مساله مطرح می‌شود که چه کسی یا چه کسانی قرار است این مهم را عهده ‌‌‌دار شوند.
استادیار مطالعات خاورمیانه دانشگاه ملی استرالیا دولت وقت ایالات متحده را مورد انتقاد قرار می‌دهد که با خروج یکجانبه از برجام در سال ۲۰۱۸ فرصت تاریخی غرب برای جلب اعتماد ایران را از دست دادند.
شاهرود- یک کارشناس و عضو سابق تیم ملی کشتی ایران، با بیان اینکه ورزشکاران باید از کودکی مورد توجه و پرورش قرار گیرند، گفت: رفع مشکلات ورزشکاران سبب جلوگیری از مهاجرت آن‌ها می‌شود.
بر اساس گزارشات، موتور قطار شرکت گرین لاین در زمان عبور از کنار قطار شرکت فرید اکسپرس، به سمت کراچی، نزدیک ایستگاه راه آهن گوتکی، از ریل خارج شد.
طبق گزارش مقامات محلی، با خروج از ریل یکی از واگن‌های قطار باری در کینگستون، "نشت محدود" اسید صنعتی مشاهده شده است.
خروج قطار حامل مواد شیمیایی سمی از ریل در آمریکا، به وقوع آتش‌سوزی و جراحت سه کارمند راه‌آهن منجر شد.
اعزام تیم ملی جودو کشورمان به روسیه بدلیل عدم صدور مجوز خروج از کشور دو ملی پوش در آستانه لغو قرار دارد!
اداره راه آهن آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که یک قطار باری خالی از زغال سنگ با برخورد با سنگی بزرگ در امتداد ریل در ویرجینیای غربی از ریل خارج شد و سه خدمه آن مجروح شدند.
همان‌گونه که مهمترین تکنیک روانی به‌کار گرفته شده در جریان «اغتشاشات»، اکثریت‌نمایی با هدف القاء توهم بی‌شمار بودن بود و البته خروش چند ده میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این سناریو را خنثی کرد، در ماجرای مسمومیت‌ها هم، این رسانه‌ها می‌کوشند این‌گونه القاء کنند که جمع کثیری از دختران دانش‌آموز در سراسر کشور هدف حمله شیمیایی! قرار گرفته‌اند.
یک قطار باری دیگر متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی «نورفولک ساترن» این بار در ایالت اوهایو از ریل خارج شد.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه نسبت به کیروش ارزیابی خوبی وجود دارد، ادامه داد: پیش از خروج وی از ایران با قطر صحبت کرده بودیم و از مبلغی که قرار بود به ایشان پرداخت شود با خبر بودیم.
قطار در اسپلندورا، در شمال شرقی هیوستون در تگزاس، تنها چند روز پس از خروج یک قطار باری از ریل در اوهایو از ریل خارج شد.
بودجه سال آینده تهران براساس آنچه شهرداری طراحی کرده، به شکلی خیره‌کننده بر مدار «تغییر کاربری» تنظیم شده است. جزئیات لایحه بودجه۱۴۰۲ تهران نشان می‌دهد، کل دخل و خرج شهرداری نزدیک به ۵۶درصد افزایش یافته اما «درآمد پیش‌بینی‌شده از محل تغییرکاربری» ۱۲۷درصد نسبت به امسال رشد کرده است. همچنین درآمد حاصل از انواع عوارض ساختمانی نیز رشد ۸۵درصدی از خود نشان می‌دهد. سال آینده قرار است بیش از یک‌پنجم منابع مالی شهرداری از محل «مجوز تغییرکاربری» تامین شود. آیا مدیریت شهری، روی رونق مسکن حساب باز کرده است؟
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال به همراه اعضای خانواده و با جت شخصی خود محل برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را ترک کرد.
تیم ملی فوتبال فرانسه در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر تیم ملی استرالیا به پیروزی پرگل دست پیدا کرد.
دختر ۱۴ ساله‌ گفت: به محل قرار با سروش رفتم او طلا‌ها را از من گرفت تا بفروشد، اما بعد از آن دیگر او را ندیدم. من که طلا‌ها را دزدیده و از خانه فرار کرده بودم، ترسیدم به خانه برگردم. از طرفی، چون جایی برای ماندن نداشتم و هیچ پولی هم برایم نمانده بود شروع به تکدی‌گری کردم تا خرج زندگی‌ام را به‌دست آورم و شب‌ها در پارک می‌خوابیدم.
پس از ۱۷ سال قرار است از ۲۲ بهمن امسال طرح پلاک سوم در کشور اجرایی شود، این طرح در مرحله طراحی «ریدر» قرار دارد تا بتواند از خروج سرمایه ملی جلوگیری کند.
عزت‌اللهی: این چه شیطنت‌هایی است که انجام شده و واقعا برایم عجیب است. من قرار بود خودم در آن جلسه باشم، اما چون مصاحبه داشتم نشد بروم، ولی خروجی جلسه هیچ بحثی در مورد تغییر سرمربی نبود و فقط دغدغه برگزاری اردو، پاداش و تدارکات مناسب وجود داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ