یک قطار مسافربری یونان با یک قطار باری برخورد کرد که در نتیجه این سانحه ریلی، کل واگن‌ها از ریل خارج شده و دست‌کم ۳۶ نفر کشته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخورد درمانی با سنگ‌های ادراری، بر اساس محل قرار گیری سنگ و سایز آن است. سنگ‌های تا ۵-۶ میلی متر داخل کلیه معمولا به جز توصیه‌های غذایی روتین و ورزش و تحرک و سونوگرافی دوره‌ای کاری لازم ندارد. در مواردی که سایز سنگ بالای ۷-۸ میلی متر تا نهایتا ۲۰ میلی متر باشد و سنگ در کلیه باشد، امکان سنگ شکن برون اندامی و یا انحام لیزر سنگ وجود دارد. در صورتی که سنگ بالای دو سانتیمتر یا شاخ گوزنی باشد، جراحی بسته با بیهوشی از طریق ایجاد سوراخ روی کمر لازم است.
بر اثر برخورد دو قطار مسافربری در ایالت اودیشا هند دست کم ۲۸۸ نفر کشته و بیش از هزار نفر زخمی شدند.
مقامات اعلام کردند، یک پهپاد طبقات بالایی یک ساختمان مسکونی در جنوب غرب مسکو را هدف قرار گرفت و پهپاد دیگری با یک آپارتمان ۲۴ طبقه در جنوب غربی مسکو برخورد کرد. سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو دستور تخلیه ساکنان این دو آپارتمان را صادر کرد و به گفته او این حادثه هیچ تلفاتی نداشته، اما دو نفر در این رویداد زخمی شدند.
یکی از مواردی که به شدت مورد مطالعه قرار گرفتع ازدحام جمعیت در منا شهری در نزدیکی مکه عربستان سعودی در طول مراسم حج زیارت سالانه مسلمانان در مکه بود. در تاریخ 24 سپتامبر 2015 میلادی ازدحام جمعیتی رخ داد که در جریان برخورد دو گروه از زائران در خیابانی باریک زمانی که در جهت مخالف یکدیگر در حال حرکت بودند، صورت گرفت و در جریان له شدگی ناشی از آن، 2426 نفر جان شان را از دست دادند فاجعه ای که به طور گسترده به منظور یافتن راه هایی برای انتشار خطوط ایمن و خود به خود در میان جمعیت مورد مطالعه قرار گرفته است.
صحنه‌های مشکوک دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
دو برخورد سوت بحث برانگیز داور دیدار پارس و استقلال در محوطه جریمه مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد دو بازیکن خود را دراختیار کمیته انضباطی قرار داده است.
سه تصمیم وحید کاظمی در جریان تقابل تراکتور و پرسپولیس، مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی برخورد دو قطار در شهر لاریسای یونان که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور شد، این حادثه را به ملت و دولت جمهوری یونان تسلیت گفت.
شمار قربانیان سانحه برخورد دو دستگاه قطار در یونان به ۲۹ کشته و ۸۵ زخمی افزایش پیدا کرد.
برخورد مرگبار قطار در نزدیکی شهر لاریسا یونان حداقل ۱۵ کشته برجای گذاشت.
ساختمان‌های ناایمن تهران براساس ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان آتش‌نشانی در چهار گروه «بسیار پرخطر» و بحرانی، «پرخطر»، «میان‌خطر» و «کم‌خطر» دسته‌بندی شده‌اند. تا به حال نیز بیش از ۳۳ هزار ساختمان در شهر مورد بررسی قرار گرفته‌اند و بابایی می‌گوید؛ جز ۱۲۹ موردی که در دسته‌بندی «بسیار پرخطر» قرار داشتند، حدود ۱۱ هزار مورد نیز در دسته‌بندی «پرخطر»‌ها قرار گرفته‌اند. حساسیت‌ها هم بیشتر درباره دو گروه نخست است. شهرداری‌ها تا پیش از این ضعف قوانین برای برخورد نکردن با ساختمان‌های ناایمن را بهانه می‌کردند.
دو صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس، قضاوت وحید کاظمی را تحت تاثیر قرار داد.
قنادباشی می‌گوید: دو اتفاق جدید در داخل سرزمین‌های اشغالی اتفاق افتاده است؛ یکی انسجام و اتحاد فلسطینیان در مبارزه با اسراییل است که برای نخستین‌بار، فلسطینیان در غزه، کرانه باختری و مناطق اشغالی ۱۹۴۸، آمادگی برخورد مشترک با اسراییل دارند. دومین اتفاق این است که درون اسراییل هم به شکل عجیب احزاب و گروه‌های اسراییلی رودرروی هم قرار گرفته‌اند. حتی در کابینه یکدست راست افراطی نتانیاهو هم اختلاف‌ها مشهود است.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت زن جوان بر اثر سقوط به محل گودبرداری در تبریز و فوت دو کودک بر اثر برخورد با قطار در مرند خبر داد.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: شب گذشته (سه‌شنبه ۲۴ آبان) تجمع‌هایی در محیط پیرامونی خوابگاه دختران شکل گرفته بود. این تجمع‌ها با ورود سرویس دانشجویان به خوابگاه همزمان می‌شود و هنگامی که دانشجویان از سرویس پیاده شده و در محیط قرار می‌گیرند، شلوغی فضا موجب ترس و تشویش آن‌ها می‌شود. تعجیل دانشجویان برای ورود به خوابگاه، منجر به آسیب‌دیدگی برخی می‌شود. یکی از دانشجویان نیز دچار استرس شده و حال عمومی وی نامساعد می‌شود. دانشجویی دیگر نیز به درب ورودی برخورد می‌کند و آسیب می‌بیند.
در شب برتری پرسپولیس مقابل مس کرمان، دو صحنه مشکوک به پنالتی، دو برخورد سروش رفیعی با بازیکن حریف و یک آفساید مشکوک، قضاوت گروه داوری بازی را تحت تاثیر قرار داد.
در شب برتری پرسپولیس مقابل مس کرمان، دو صحنه مشکوک به پنالتی و دو برخورد سروش رفیعی با بازیکن حریف، قضاوت داور بازی را تحت تاثیر قرار داد.
«تذکر مصلحانه ای بنده دادم که اصلا با خانم ها برخورد فیزیکی نکنید. اصلا امر به معروف همین بحث زبانی است. اگر همین تذکر خالصانه و مخلصانه حقیر مورد توجه قرار گرفته بود، ما این بلوایی که الآن هست را نداشتیم.»
«تذکر مصلحانه ای بنده دادم که اصلا با خانم ها برخورد فیزیکی نکنید. اصلا امر به معروف همین بحث زبانی است. اگر همین تذکر خالصانه و مخلصانه حقیر مورد توجه قرار گرفته بود، ما این بلوایی که الآن هست را نداشتیم.»
یزد- رئیس اورژانس استان یزد گفت: بر اثر برخورد با قطار در بلوار آزادگان، دو شهروند یزدی جان خود را از دست دادند.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ