رئیس دیوان عدالت اداری، گفت: برخورد نامناسب با ارباب رجوع از آفت‌های مهم ادارات است و نباید تبعیض و تفاوت بین مراجعان قائل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از برخورد با هنجارشکنان طی ایام اخیر در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ره آورد این برخورد جدی، تامین امنیت شهروندان بوده است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تاکید در لایحه عفاف و حجاب برخورد قاطع با کسانی است که معاند هستند و عمداً اقدامات سازمان‌یافته برای ترویج بی‌حجابی کنند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند.
رئیس عدلیه به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد داد تا همه عناصر و عوامل دخیل در حادثه تروریستی شاه چراغ را شناسایی و دستگیر کنند.
دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد
اعمال سرمربیان بیشتر از حرفهای آنها نکات داخل تیم را به بیرون درز می‌دهد.
برخورد در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان با بی اعتنایی موعود بنیادی‌فر همراه شد.
شبکه فروش غیرقانونی قبر در بهشت زهرا(س) با ورود قاطعانه نهادهای امنیتی متلاشی و ۲ کارمند متخلف بازداشت شدند.
در جریان بازی دوستانه اخیر استقلال یک اتفاق ویژه پیش آمد که به استقبال گرم جواد زرینچه از نکونام برمی‌گردد.
کسی که جرم می‌کند باید با جرمش برخورد کرد ولی شما نمی‌توانید از حقوق دیگر محرومش کنید. این مملکت برای همه است و هرچه بیشتر افراد را به خیمه انقلاب و نظام بیاوریم به نفع کشور و به خصوص به نفع اسلام است. امروز که ما چهره‌های خشن و نامناسبی را از اسلام در دنیا می‌بینیم، ایجاد این تمایز خیلی مهم است. تفاوت بین امام و طالبان این است که امام می‌گوید «جمهوری اسلامی» جای نظام شاهنشاهی باشد. وقتی می‌گویید «جمهوری» یعنی می‌پذیرید که در دنیای امروز زندگی می‌کنید.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده رفتار ناشایست با یکی از بانوان در مقابل یکی از مدارس گفت: پرونده این موضوع در دادسرای عمومی در حال رسیدگی است.
به دنبال انتشار تصاویری از برخورد نامناسب با زنی در مقابل یک مدرسه در تهران و اعلام پلیس برای رسیدگی به این موضوع، پیگیری‌های ایسنا حاکی ازشناسایی و بازداشت چند نفر در این رابطه است.
به دنبال انتشار تصاویری از برخورد نامناسب با زنی در مقابل یک مدرسه در تهران و اعلام پلیس برای رسیدگی به این موضوع، پیگیری‌های ایسنا حاکی ازشناسایی و بازداشت چند نفر در این رابطه است.
سازمان قضایی نیروهای مسلح دستور لازم درخصوص بررسی تصاویر مربوط به رفتار خلاف شأن با یکی از شهروندان در برابر مدرسه ای در تهران را صادر کرد.
سازمان قضائی نیروهای مسلح دستور لازم در خصوص بررسی تصاویر مربوط به رفتار خلاف شأن با یکی از شهروندان در برابر مدرسه‌ای در تهران را صادر کرد.
به دنبال انتشار تصاویر برخورد نامناسب فردی با یکی از بانوان، ضمن تشکر از انتشار مسئولانه اطلاعیه فراجا، مقتضی است تا در پرتو اهتمام جدی دولت به صیانت از حقوق عموم شهروندان و به خصوص بانوان در جامعه اسلامی و جلوگیری از تعدی به حریم ایشان، با قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و شناسایی و معرفی فرد یا افراد خاطی به مراجع ذیصلاح اقدام نمائید.
طبقه متوسط مصنوعی، نهایتا به ضد جامعه و ضد حکومت بدل می‌شود/نسل جدید به دنبال تخریب و فروپاشی و جنگ و جدال نیست/طبقه متوسط معتقد است تجربه‌های قبلی از حرکت‌های انقلابی در ایران، نتایج نامناسبی داشته است، بنابراین از حرکت انقلابی دوباره پرهیز می‌کند/هر آن باید منتظر یک اتفاق بزرگ و بنیادین بمانیم/ممکن است تعطیلی یک کارخانه، برخورد با یک بانوی ایرانی، یک اعتراض صنفی و... جرقه این رخداد‌های اعتراضی جدید و فراگیر باشد
والدین وسواسی به خاطر فشارها و افکار وسواسی که دارند، پرخاشگرتر، کنترل گرتر و اضطرابی تر برخورد می‌کنند. از آنجا که معمولا افراد در شرایط هیجانی درست برخورد نمی‌کنند و واکنش و پاسخ های نامتناسب یا بعضا آسیب زایی خواهند داشت، باعث بروز اختلافات خانوادگی خواهد شد
سلامتی بدن ما بیش از هر چیز وابسته به سبکی زندگی‌مان است و سبک تغذیه یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی است. ما باید نظم و زمان‌بندی را در مورد عادات غذایی خود رعایت کنیم. هضم نامناسب می‌تواند منجر به انبوهی از مشکلات سلامتی شود؛ به همین دلیل است که دانستن اینکه چه چیزی باید بخورد و چقدر باید خورد مهم است.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نشست مجمع سازمان ملل متحد در نیویورک، یونان را متهم به برخورد نامناسب با پناهجویان و مهاجران در دریای اژه نمود. وی تاکید کرد که یونان با غرق کردن قایق‌های حامل پناهجویان دریای اژه را به گورستان پناهجویان مبدل می‌کند. اردوغان در جریان سخنرانی عکسی از اجساد کودکان جان باخته در دریای اژه نشان داد که گارد ساحلی یونان، قایق آنان را در آب غرق کرد.
مسعود پزشکیان نماینده مجلس در پخش زنده شبکه خبر گفت: در خصوص ماجرای درگذشت مهسا امینی شفاف باشید تا مردم از التهاب دربیایند. همه باید بیایند پاسخ بدهند! از نظر علمی نمی‌شود که کسی همین جوری بیفتد! این طور نباشد که هر کسی خواست حرف بزند بگویید این‌ها ضدنظام هستند! می‌گویید برخورد نامناسب با این خانم نکرده‌ایم؛ خب شفاف‌سازی کنید! یک تیم ارزیابی درست کنید.
مسعود پزشکیان در واکنش به اتفاق های پس از فوت مهسا امینی گفت: می گویید برخورد نامناسب با این خانم نکرده ایم؛ خب شفاف سازی کنید! یک تیم ارزیابی درست کنید. همه باید بیایند پاسخ بدهند! از نظر علمی نمی شود که کسی همین جوری بیفتد! این طور نباشد که هر کسی خواست حرف بزند بگویید اینها ضدنظام هستند!
مقتدی صدر رهبر جریان صدر با انتشار توصیه هایی ده گانه از همه هواداران خود که حامی اصلاحات در این کشور هستند، خواست با دوری گزیدن از اختلافات، احترام و منزلت زوار اربعین را حفظ کنند.
توئیتر در بحبوحه اتهامات یکی از مدیران سابق خود در مورد کم کاری در زمینه برخورد با حساب‌های هرزنامه فرست، اعضای دو گروه مقابله با محتوای مسموم و ربات‌های هرزنامه فرست را ادغام می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ