شبکه فروش غیرقانونی قبر در بهشت زهرا(س) با ورود قاطعانه نهادهای امنیتی متلاشی و ۲ کارمند متخلف بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند.
مجمع نمایندگان استان فارس در بیانیه‌ای حمله تروریستی در حرم شاهچراغ را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطعانه مسئولان ذی‌ربط با مسببین این اقدام غیرانسانی شدند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس با کسانی که بخواهند از قانون عبور کنند با همان قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت:باید با همه توان در مقابل مجرمان و سارقان بایستیم و قاطعانه با سارقان و مالخران برخورد کنیم.
اهواز - زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: درخواست عموم مردم برخورد قاطع با مخلان امنیت در شهرستان ایذه از سوی مسئولان امنیتی و قضایی است.
دادستان کل کشور در پی شهادت ۵ نفر از مأموران مرزبانی در مزه‌سر سراوان، دستورات لازم را در خصوص شناسایی و برخورد قاطعانه با جنایتکاران این حادثه صادر کرد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با انتشار دهندگان تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی گفت: برخی افراد سودجو با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی و با هدف درآمدزایی در فضای مجازی کاربران را به سمت و سوی این صفحات هدایت کرده و با ترفند‌های مختلف اقدام به تصویر برداری از آن‌ها می‌کنند و بدون درنظر گرفتن حریم شخصی افراد به هر قیمتی قصد رشد و دیده شدن دارند.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: باید با مسببان مرگ کودکان اهوازی به دلیل سقوط در چاه فاضلاب در هر سمتی که باشند قاطعانه برخورد کرد.
در قضیه حجاب نیز ممکن است یک بانویی، برخی مسائل را رعایت نکند، اما این به معنای آن نیست که این بانو، به دور از انقلاب و نظام است؛ نوع برخورد و رفتار ما با این قبیل افراد باید متفاوت باشد با کسانی که می‌خواهند از قضیه حجاب به نظام و عفت عمومی و بنیاد محکم خانواده ضربه بزنند؛ مطابق فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، در این مقوله باید با برنامه وارد شد و با حساسیت عمل کرد.
قم- مراجع تقلید در دیدار با فرمانده فراجا و وزیر آموزش و پرورش بر لزوم شناسایی علل حوادث مسمومیت ها در مدارس و برخورد قاطعانه با عوامل احتمالی در این ماجراها تاکید کردند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی در زمینه کمک به بخش صنعت کشور پای کار است و با ترک فعل‌ها قاطعانه برخورد می‌کند.
معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسراها و ضابطین سراسر کشور طی یادداشتی از صدور بخشنامه‌ای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس برای برخورد قاطعانه با جرم کشف حجاب خبر داد.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: با مقصران آلودگی اخیر هوای خوزستان قاطعانه برخورد می‌شود.
سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: ملت ایران ترورهای دهه ۶۰ دشمنان را از یاد نبرده، خوب است تروریست های امروز نگاهی به گذشته بیندازند، تا دریابند برخورد ملت ایران با تروریست ها چه طعمی دارد، ملت ایران مردمی آگاه و یکپارچه است
سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: ملت ایران ترورهای دهه ۶۰ دشمنان را از یاد نبرده، خوب است تروریست های امروز نگاهی به گذشته بیندازند، تا دریابند برخورد ملت ایران با تروریست ها چه طعمی دارد، ملت ایران مردمی آگاه و یکپارچه است
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور گفت: قضات دادگاه انقلاب آمادگی دارند تا قاطعانه در چارچوب قانون با مخلان امنیت مانند گذشته برخورد داشته باشند.
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور گفت: قضات دادگاه انقلاب آمادگی دارند تا قاطعانه در چارچوب قانون با مخلان امنیت مانند گذشته برخورد داشته باشند.
حاجی دلیگانی گفت: هرچقدر قاطعانه و سریع‌تر با مسببین اصلی اغتشاشات برخورد شود و مجازات آن‌ها سریع‌تر انجام شود و اطلاع‌رسانی لازم هم صورت گیرد قطعاً در پیشگیری از جری شدن اغتشاشگران نتیجه بهتری حاصل می‌شود.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه امنیت مردم مرزنشین برای ما مهم است و منافع حیاتی و اقتصادی برای ما مهم بوده و جزو خط قرمز است، گفت: امروز عملا اخطار دادیم که حضور نیروهای مسلح در منطقه مرزنشین حاکی از این اهمیت می‌باشد.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران اذعان داشت: جوانان جنگ اول ایران و روس و عهدنامه گلستان را با دقت مطالعه کنند. جنگ‌های عباس میرزای قاجار را مطالعه کنید زیرا مطالعه اینها برای اینکه برای کشور و مرزهایمان چه تصمیمی بگیریم بسیار اهمیت دارد.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد قاطعانه با افرادی شد که در تحرکات اخیر بی بصیرتی کرده و مردم را تحریک کردند.
رئیس کل دادگستری استان گلستان در بازدید از بازداشتگاه محل نگهداری اغتشاشگران از برخورد قاطعانه قانون با مخلان امنیت مردم خبر داد.
رئیس دستگاه قضا بر برخورد قاطعانه و بدون مماشات با عناصر اصلی و حرفه‌ای اغتشاشات تاکید کرد و گفت: قوه قضاییه در کنار سایر دستگاه‌ها از جمله نیرو‌های فراجا به هیچ وجه اجازه نخواهد داد، روند زندگی روزمره مردم و شهروندان بازیچه دست عناصر اغتشاشگر و آشوب‌طلب شود.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران به ملی‌پوشان هشدار داد در صورت ادامه این وضعیت در انتشار مواضع فنی و مدیریتی پیرامون فدراسیون و تیم ملی برخوردی جدی با آنها صورت می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ