دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فیلم کشتار حیوانات باری در این استان مربوط به سال ۹۴ است گفت: با خاطیان برخورد قانونی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرگان- همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان گلستان، دادستان کل کشور از زندان گرگان بازدید کرد.
دادستان تهران به همراه تعدادی از معاونین خود، ضمن حضور در مسجد جامع نارمک مسائل و مشکلات شهروندان را استماع و دستوراتی را در راستای حل مسائل مطروحه از سوی شهروندان صادر کرد.
بنابر این گزارش‌، صالحی دادستان تهران، گفت: از طریق نیابت قضایی ارسالی از سوی استان لرستان با تلاش نیروهای مجاهد فراجا این زن در زمان کوتاهی شناسایی و ساعتی پیش بازداشت شده است.
دادستان مرکز استان استان سیستان و بلوچستان گفت: دستور قضائی برای دستگیری عوامل حادثه شهادت ۴ مامور پلیس راه در زاهدان صادر شده است.
محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت در پاسخ به سئوال خبرنگاری در رابطه با مزایا و معایب مولدسازی گفت: اثر مهم مولدسازی این است که سرمایه‌های راکد دولت در اختیار مردم قرار می‌گیرد و کسانی که اهل سرمایه گذاری هستند می‌توانند شرکت کنند و با استفاده از سرمایه‌های خود برای پیشرفت اقتصاد کشور گام بردارند.
برای برخورد قاطع با تخلفات درون دستگاهی، مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه طی روزهای گذشته دادستان یکی از شهرهای استان مازندران را بازداشت کرد.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تایید کرد که در حمله مسلحانه به یک کلانتری در زاهدان تا کنون یک نفر از ماموران به شهادت رسیده است.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تایید کرد که در حمله مسلحانه به یک کلانتری در زاهدان تا کنون یک نفر از ماموران به شهادت رسیده است.
دادستان کل کشور در نامه‌هایی جداگانه به دادستان‌های کل عراق و سوئد خواستار برخورد و مجازات فرد هتاک به قرآن شد.
زاهدان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان از دستگیری سه نفر و رسیدگی سریع به پرونده شهادت مولوی «عبدالواحد ریگی»، امام جمعه مسجد امام حسین (ع) اهل سنت خاش خبر داد.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان دستور قضائی برای دستگیری عوامل حادثه سراوان را صادر کرد.
دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم‌اینک ۲ شاکی ابراهیم ریگی به اتهام قتل از ناحیه بازپرس ویژه قتل در بازداشت هستند تا پزشکی قانونی علت تامه فوت را اعلام کند؛ بعد از اعلام نتیجه از سوی پزشکی قانونی تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: بنیامین کوهکن ۱۷ ساله به اتهام قتل عمد و سرقت مسلحانه در بازداشت موقت به سر می‌برد و شایعه خودکشی وی صحت ندارد.
زاهدان- دادستان زاهدان گفت: اخبار منتشر شده در مورد تعرض به یک بلوچ از اساس کذب است و صحت ندارد.
تسنیم نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان خبر صدور حکم اعدام دو نوجوان زیر ۱۸ ساله در زاهدان را تکذیب کرد.
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: «امان‌الله شاهوزهی» از سرطایفه‌های بلوچ شهرستان زاهدان به قتل رسید.
زاهدان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: «صادق کبدانی» ملقب به «یاغی» و مشهور به «خدا نور لجه‌ای» در مهرماه امسال با قرار وثیقه آزاد شده بود.
دادستان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در روز ۱۰ مهر ماه که این فرد کشته شده هیچ درگیری و اغتشاشی در استان و شهر زاهدان گزارش نشده است.
رحمتیان ادامه داد: یورش معارضین و خسارت به این معدن به مراجع قضایی، استانداری، فرماندار، معاونت ‏اقتصادی، دادستان خاش و نیروی انتظامی اطلاع داده شد، معتمدین محلی و نماینده ها باید فکر اساسی کنند‎. ‎
رحمتیان ادامه داد: یورش معارضین و خسارت به این معدن به مراجع قضایی، استانداری، فرماندار، معاونت ‏اقتصادی، دادستان خاش و نیروی انتظامی اطلاع داده شد، معتمدین محلی و نماینده ها باید فکر اساسی کنند‎. ‎
دادستان زاهدان گفت: هیچ دانش آموزی در شهرستان ایرانشهر کشته و یا حتی برای تحقیقات احضار نشده است.
روزها و هفته‌های گذشته زاهدان به مرکز اخبار و شایعات تبدیل شده است. خبرنگار مجله مهر که روزهای گذشته را در زاهدان سپری کرده، روایتی میدانی از دیده‌ها و شنیده‌های خودش نوشته است...
زاهدان- دادستان زاهدان با تشریح جزئیات کشف محموله سنگین سلاح در سیستان و بلوچستان، گفت: ۹۰ قبضه سلاح و ۶۰ هزار انواع مهمات از این افراد کشف شد.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۸ نفر از اشرار مسلح که قصد افزایش دامنه ناامنی‌ها در زاهدان را داشتند، دستگیر شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ