عضو شورای شهر تهران گفت: نمی‌توان برای شرایط خاص آب و هوایی و ترافیکی که منجر به افزایش قیمت کرایه می شود جدول درست کرد بلکه نیازمند سامانه الکترونیکی هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص شرایط تیم ملی پیش از مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.
مربی بوکس ایران با بیان اینکه بوکس ایران شرایط خوبی ندارد گفت: نمی‌توان تنها با بودجه دولتی این رشته را اداره کرد.
مربی بوکس ایران با بیان اینکه بوکس ایران شرایط خوبی ندارد گفت: نمی‌توان تنها با بودجه دولتی این رشته را اداره کرد.
وین رونی که به عنوان سرمربی در لیگ فوتبال آمریکا فعالیت دارد می‌گوید لیونل مسی در MLS به زمان نیاز داشته و نمی‌تواند فورا با شرایط خاص آمریکا سازگار شود.
علیرضا شهرداری: پیروز سه بار تا پای مرگ رفت و در یکی از موارد سرش را دوازده ساعت نمی‌توانست تکان دهد. پیروز چون به صورت سزارین به دنیا آمد و شیر مخصوص یوزپلنگ‌ها وجود نداشت امکان زندگی در طبیعت را نداشت. معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی: پیروز به دلیل شرایط خاص و بیماری‌های دستگاه‌ گوارش و ریه و مصرف دارو‌ها تلف شد. در پیش‌بینی‌ها احتمال زنده ماندن و بقا پیروز ۲۰ درصد بود اما به دلیل انتشار عکس‌های و پست‌‌های افراد به این موضوع توجهی نشد.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: نمی‌توان به صورت دقیق از همین حالا بتوان گفت دمای هوای تابستان امسال دقیقا چند درجه از میانگین بلندمدت بیشتر خواهد بود، اما در این که تابستان سال جاری متوسط دمای هوای کشور حتما از شرایط نرمال گرم‌تر خواهد بود، هیچ شکی وجود ندارد.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره لزوم رعایت حجاب و عفاف گفت: کسی در این موضوع شک ندارد ولی راه‌های رسیدن به آن باید کاملا علمی، منطقی، شرعی وعقلی باشد. نمی‌شود که هر کسی بدون توجه به شرایط شرعی و عرفی و الزامات، به امر به معروف و نهی از منکر بپردازد؛ یکی با چوب دستی و دیگری با سطل ماست و آن یکی با باتوم.
شقاقی گفت: با این شرایط نمی‌توان انتظار مهار تورم و رشد تولید را داشت؛زیرا منابع ارزی قاچاق از بازار غیررسمی تأمین می‌شود که باعث افزایش تقاضای ارز در بازار آزاد و بالارفتن قیمت دلار می شود.
هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که محتوای اعلام‌شده از سوی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس یازدهم در مورد تائید مجلس یازدهم واقع شود، اما طرح آن در شرایط کنونی ابهام‌برانگیز است و در صورت تصویب مجدد در صحن مجلس این امکان وجود دارد که این بار شورای نگهبان با این تصمیم همراهی کند.
اگرچه برخی تحقیقات می‌گویند روزه‌داری برای بدن مفید است و می‌تواند سلول‌های جدید را جایگزین سلول‌های قدیمی و آسیب‌دیده کند و حتی در مواردی به بازسازی کامل سلول‌های ایمنی بدن منجر می‌شود، اما روزه گرفتن برای افرادی با شرایط خاص واجب نیست و ممنوع است. در این اینفوگرافیک هشت تقسیم‌بندی از کسانی که نمی‌توانند روزه بگیرند، را مشاهده می‌کنید.
در شرایط کنونی حتی اگر خانواده‌هائی تمایل به داشتن فرزند یا فرزندانی پیدا کنند، مشکلات شدید اقتصادی و هزینه‌های کمرشکن نگهداری و پرورش فرزند اجازه نمی‌دهد به سوی فرزنددار شدن بروند. مشوق‌های مادی در نظر گرفته شده در برابر کوه مشکلات اقتصادی موجود اصولاً به حساب نمی‌آیند. با تبلیغ و توصیه نیز نمی‌توان کاری از پیش برد. با برطرف ساختن بحران اقتصادی راه برای تغییر فرهنگ نیز هموار خواهد شد و فقط در آن صورت است که می‌توان به افزایشی شدن فرزندآوری امیدوار بود.
حسن روحانی گفت: حل مشکلات اقتصادی ایران مستلزم رفع تحریم‌ها و پایان دادن به تصدی‌گری دولت و خصولتی‌ها است. بدون سیاست خارجی فعال و حل مسائل با دنیا نمی‌توان انتظار بهبود شرایط اقتصادی را داشت. مردم باید به آینده اقتصاد کشور امیدوار شوند.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمام سعی و تلاشمان بر این است که بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. شرایط به‌گونه‌ای است که نمی‌توان با دو جمله آن را توضیح بدهیم.
دکتر پیام محبی، رئیس بیمارستان دامپزشکی تهران گفت: اگر برای پیروز جفتی شبیه خودش را پیدا کنیم که در شرایط یکسان با او رشد یافته و در اسارت بزرگ شده باشد و خیلی خلق‌وخوی وحشی نداشته باشد، ممکن است روند جفتگیری راحت‌تر صورت بگیرد. نمی‌توان در این خصوص با قطعیت نظر داد؛ چون پیروز اولین یوزپلنگی است که در اسارت متولد و بزرگ شده و آزمون و خطا در این حوزه، کار خطرناکی است.
سیدعلی با تاکید بر اینکه طی سال‌های اخیر به صورت متوسط با تورم ۴۰ درصدی روبرو بوده ایم، گفت: «طی این مدت هم به نوعی کسری بودجه دولت و چاپ پول نهادینه شده و تورم بالا در اقتصاد کشور حفظ شده، طبیعتا نمی‌توان توقع داشت در این شرایط قیمت ارز در یک نقطه آرام بگیرد، از سویی با توجه به شرایط موجود و در یک جو هیجانی شاهد هستیم قیمت دلار از ۳۱ هزار تومان به ۳۶ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.»
یک کارشناس اقتصادی برای کاهش نرخ دلار و مدیریت بازار ارز سه پیشنهاد مطرح کرد و گفت: بانک مرکزی در شرایط این روزهای بازار ارز باید نرخ ارز در بازار متشکل ارزی را کاهش و سهمیه ارزی را افزایش دهد؛ تا زمانی که نرخ ارز در بازار متشکل ارزی بالا است، نمی‌توان انتظار کاهش نرخ دلار در بازار آزاد را داشت.
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
مسدود کردن شماره‌های غیر ضروری یکی از قابلیت‌های گوشی‌های اندرویدی است، اما چگونه می‌توان این شماره‌ها را در شرایط خاص مشاهده کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که در شرایط فعلی نمی‌توان در مورد فوتبال و بازی صحبت کرد گفت: باشگاه پرسپولیس برای کمک به تیم ملی و برنامه‌های آقای کی‌روش آمادگی کامل دارد.
وزیر امور خارجه گفت: نمی‌توان نسبت به سرنوشت ۲۰ میلیون زن و کودک و مرد یمنی که در شرایط سخت تامین نیازهای اولیه همچون دارو، غذا و آب بهداشتی بسر می‌برند بی تفاوت ماند.
وزیر امور خارجه گفت: نمی‌توان نسبت به سرنوشت ۲۰ میلیون زن و کودک و مرد یمنی که در شرایط سخت تامین نیازهای اولیه همچون دارو، غذا و آب بهداشتی بسر می‌برند بی تفاوت ماند.
دارنده مدال طلای کشتی جهان و المپیک گفت: شرایط خوبی برای مسابقات جهانی دارم اما همه چیز روز مسابقه مشخص می‌شود.
محمد جواد معنوی نژاد بعد از مدت ها دوری به تیم ملی والیبال ایران بازگشته است.
11 نامه به فیفا و 9 نامه به AFC زدیم که پول ویلموتس را بدهید، اما فیفا گفته است به دلیل تشدید تحریم‌های آمریکا نمی‌توان پول شما را بدهیم. الان می‌خواهم برگردم و شرایط را درست کنم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ