رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه شهرداری تهران رسما پیش از سال جدید به شهرداری تهران ابلاغ شده است، افزود: افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اقتصاددانان ترکیه پیش بینی می‌کنند که نرخ بهره در این کشور تا پایان امسال ممکن است بین ۲۵ تا ۵۰ درصد تعیین شود و برخی رسانه‌ها نیز اعلام کرده‌اند که انتظار می‌رود نرخ بهره در ترکیه تا پایان سال ۲۰۲۳ در رقم ۲۸.۵ درصد تثبیت شود.
مشهد ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: طبق اعلام مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در خراسان رضوی در سه ماهه ابتدای سال کاهش پیدا کرده است.
دیداری گفت: نرخ خوراک پتروشیمی در ایران مناسب نیست ما تلاش کردیم فرمول آن تغییر و از تک نرخی بودن خارج شده و تابعی از نرخ بین المللی باشد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی باید به تصویب شورای شهر تهران برسد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی باید به تصویب شورای شهر تهران برسد.
افزایش بهای بلیت مترو و اتوبوس و کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش نسبت به روز گذشته همراه بود.
نرخ بیکاری در انگلیس در ماه فوریه گذشته به ۳.۸ درصد افزایش یافت.
یک کارشناس اقتصادی گفت: تورم و افزایش نرخ ارز هر دو مولود ناترازی‌های کلان اقتصادی مانند ناترازی در بودجه، صندوق‌های بازنشستگی و نظام بانکی است.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۴۰ هزار و ۹۹۸ تومان رسید.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ بلیت و کرایه‌ها تا قبل از شروع اردیبهشت ماه ممنوع است و ایرادات مصوبه پس از بررسی در کمیسیون وارد صحن خواهد شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:مطمئن باشید نرخ بالایی نخواهیم داشت و نرخ بهینه‌ای اعمال می‌شود تا برای مردم سنگین نباشد و رانندگان نیز بتوانند از پس هزینه‌ها بر بیایند.
رییس شورای شهر تهران در تشریح افزایش نرخ کرایه‌ها در سال آینده گفت: فرمانداری این مجوز را به ما می‌دهد که ۴۷ تا ۴۸ درصد و بر اساس نرخ تورم کرایه‌ها را افزایش دهیم؛ اما بنای ما این مسئله نیست.
سرطان روده بزرگ در میان بزرگسالان جوان همچنان در حال افزایش است، به طوری که انجمن سرطان آمریکا دو برابر شدن موارد را در افراد کمتر از ۵۵ سال گزارش کرده است.
سخنگوی سازمان ساتبا، گفت: افراد می‌توانند برق تولیدی توسط پنل‌های خورشیدی را حداقل 15 تا 16 برابر قیمت برقی که از وزارت نیرو خریداری می‌کنند به سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر بفروشند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت سیزدهم در مدت استقرار خود تلاش‌های خوبی برای کنترل تورم انجام داده اما همه این تلاش‌ها با افزایش ناگهانی نرخ ارز، بی‌اثر می‌شوند و به چشم مردم نمی‌آیند.
در چند ماه گذشته فشارها به دولت بابت افزایش نرخ بهره شدت گرفته است اما دولت تاکنون در این باره با دید احتیاطی برخورد کرده است.
در شرایطی که در هفته های اخیر، صحبت های رئیس کل سابق و فعلی بانک مرکزی مبنی بر استفاده از ابزار نرخ بهره برای تقویت ارزش پول ملی مطرح شده بود اما ساعتی قبل شورای هماهنگی بانک‌ها و کانون بانک‌های خصوصی اطلاعیه‌ای مشترک در این باره منتشر کرد که نشان از عدم تغییر نرخ سود دارد!
رئیس کل بانک مرکزی گفت: روسیه با افزایش نرخ سود بانکی در شرایط جنگی، در بازار خود ثبات ایجاد کرد. افزایش نرخ سود بانکی در مدیریت بازار ارز بسیار مهم است و ما به دنبال آن هستیم.
عضو شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: قابل پیش بینی است که با افزایش سود سپرده های بانکی، تسهیلات گران تر شده و چالش بخش کشاورزی و معوقات بانکی بیشتر می شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، هر گونه افزایش قیمت لوازم خانگی خودزنی است و در صورت گران کردن، محصولات را باید در انبار نگه داشت.
صالح آبادی گفت: ارزش دلار به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ۰.۵ به چهار درصد طی چند مرحله تقویت شده است. در بیش از ۹۰ کشور، نرخ‌های بهره را افزایش دادند و این افزایش به ویژه در آمریکا، منجر به تقویت دلار شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ارزش دلار آمریکا به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ۰.۵ به چهار درصد طی چند مرحله تقویت شده است. در بیش از ۹۰ کشور، نرخ‌های بهره را افزایش دادند و این افزایش نرخ بهره به ویژه در آمریکا، منجر به تقویت دلار شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: دلار در دنیا تقویت شد؛ چرا که ارزش دلار به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ۰.۵ به چهار درصد طی چند مرحله تقویت شده است. در بیش از ۹۰ کشور، نرخ‌های بهره را افزایش دادند و این افزایش نرخ بهره به ویژه در آمریکا، منجر به تقویت دلار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ