وزیر راه و شهرسازی گفت: هر ساله در سفرهای اربعین با افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ بلیت اتوبوس مواجه بودیم اما امسال با توجه به توافق صورت گرفته، نرخ کرایه اتوبوس‌های اربعین ۷۵ درصد افزایش پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش ۷۵ درصدی مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای ماه محرم خبر داد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور، کاهش ۷۵ درصدی کودکان در شیرخوارگاه‌های بهزیستی به دلیل افزایش فرزندخواندگی خبر داد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص داخلی ایران به ۷.۵ درصد افزایش یافته است.
منابع عبری در گزارشی اذعان کردند که میزان خودکشی بین صهیونیست‌ها به ویژه قشر جوان آن‌ها، طی سال‌های اخیر افزایش فوق‌العاده زیادی داشته است.
طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ تعداد دانشجوفرستی ایران ۴ برابر شده است. در سال ۲۰۱۰ رتبه جهانی مهاجرفرستی ایران ۱۴ بوده که در سال ۲۰۲۰، این رتبه به ۱۷ افزایش یافته است که مشکلات اقتصادی و ناتوانی در تامین هزینه‌های مهاجرت، دلایل کاهش مهاجرت بیان شده است.
کامبیز جهانبانی از افزایش ۷۵ درصدی حمل کانتینرهای حامل بار صادراتی خبرداد و گفت: شرکت کشتیرانی آمادگی لازم برای حمل بارصادرکنندگان را دارد.
مطابق آمار، اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای بین‌المللی افزایش ۹۵درصدی و تعداد نشست و برخاست در پروازهای بین‌المللی، در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته افزایش ۷۵ درصدی داشته است.
وزارت صنعت،معدن وتجارت اعلام‌کرد: این وزارتخانه مسؤول تعیین قیمت خودرو نبوده و این موضوع برعهده شورای رقابت است.
افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی  تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی  تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
اگر قرار است باتری گوشی شما یک روز کامل بدون دسترسی به پاورپوینت یا شارژر قابل حمل دوام بیاورد، این راه حل بسیار مهم و مفیدی است. قبل از اینکه شارژ گوشی به زیر ۷۵ درصد برسد، می‌توانید حالت کم مصرف را روشن کنید. در حالت کم مصرف، آیفون شما در تلاش برای صرفه جویی در مصرف انرژی، برخی از وظایف به ظاهر کم اهمیت تری، مانند به روز رسانی برنامه‌ها را به صورت آشکار در اسکرین گوشی نمایش نمی‌دهد.
بیش از ۳۳میلیون ورقه گواهی تسهیلات مسکن(تسه) به ارزش ۳۷هزار و ۸۲۱میلیارد ریال در ۹ماه گذشته در فرابورس دادو ستد شد که نشان از افزایش ۵درصدی حجم و رشد ۷۹درصدی ارزش معاملات این اوراق در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
بررسی های درآمدی سایپا نشان می دهد این شرکت همچنان با زیان انباشته بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان روبرو است.
اعمال سقف ۵ هزار تومانی برای نرخ خوراک و همچنین اعمال سقف ۲ هزار تومانی برای سوخت این واحد‌ها باعث عدم النفع بیش از ۷۵ هزار میلیارد تومانی دولت در سال جاری و در نتیجه کسری بودجه و به تبع آن افزایش تورم شده است.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
یک سناتور امریکا در بوستون، گفت که با شواهد اندکی از کاهش فشار قیمت‌ها، بانک مرکزی ممکن است نیاز داشته باشد تا نرخ بهره را ۷۵ واحد پایه افزایش دهد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افزایش پیک ترافیک داخل بیش از ۷۰ درصد است و در برخی از مواقع تا ۹۰ درصد هم افزایش می‌یابد.
در حالی معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از افزایش ۷۵ درصدی قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین خبر داده بود که نرخ بلیت برای برخی مسیرها تا ۵۰ درصد دیگر افزایش یافته است.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: کرایه اتوبوس تهران- ایلام در ایام اربعین که ۱۳۵ هزار تومان است با ۷۵ درصد افزایش به فروش می‌رسد.
بارندگی کم برداشت غلات پاییزی را که ۷۵ درصد از کل برداشت سالانه چین را تشکیل می‌دهد از بین می‌برد و افزایش قیمت کالا‌های جهانی را بیش از پیش تشدید می‌کند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۹۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۸ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۷۲ تن از ایشان وخیم است.
مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: برنامه‌ای برای تغییر دامنه نوسان بررسی و به هیات مدیره سازمان بورس پیشنهاد شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ