نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی نسبت به اتفاقات باشگاه مس واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکست مقابل ملوان در دیدار تدارکاتی نگرانی بزرگی را برای آینده نماینده قزوین در لیگ برتر شکل داده است.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا تاکید کرد: مذاکرات عادی‌سازی روابط میان کوزوو و صربستان باید هز چه زودتر آغاز شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمدن یک وزیر و رفتن یک وزیر دیگر اگر با حفظ ساختارهای قبلی باشد، منجر به رفع مشکلات عدیده وزارت آموزش و پرورش نمی‌شود.
در آستانه آغاز جام باشگاه های آسیا یک خبر عجیب درباره نماینده ایران مطرح شده است.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت که وظیفه دولت حراست و اجرای قانون اساسی و احکام شریعت در حوزه عفاف و حجاب است.
نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تصاعدی گازبها مردم را عاصی و ناراحت کرده است و امیدواریم هر چه سریع‌تر به وزیر نفت تذکر داده شود که این مشکل را برطرف کند.
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه فعلاً گزارش علمی- امنیتی در راستای مسمومیت دانش آموزان منتشر نشده است، گفت: کمیسیون‌های امنیت و بهداشت مجلس مجدانه پیگیر موضوع هستند و تلاش می‌کنیم که نگرانی و ناراحتی به مشکلات مردم اضافه نشود.
رشیدی کوچی گفت: الان امنیت روانی جامعه بهم خورده است ما نمی‌توانیم با مبهم نگه داشتن یک مسئله و نپرداختن به آن باعث از بین رفتن یا کم اهمیت شدن آن شویم. الان می‌بینیم این مسئله در جامعه باعث نگرانی خانواده‌ها شده است حتی اگر این احتمال وجود داشته باشد که این فقط یک بازی روانی است برای مقابله با این عملیات روانی باید تدبیری اندیشیده شود.
نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز نرخ خرید تضمینی گندم مشخص نشده و این امر باعث نگرانی کشاورزان است.
نماینده سازمان ملل ابراز نگرانی کرد که گروه تروریستی داعش برغم تلفات، حضور خود را در کشورهای آفریقایی گسترش می دهد.
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: مردم بابت یک یا دو ملک مسکونی خود نگران نباشند، چرا که مالیات بر سوداگری فقط شامل پنج تا شش درصد افراد جامعه می‌شود که این جمعیت حتماً سوداگر هستند.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: اگر طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس شورای اسلامی تصویب شود، بنا نیست از هر داشته و حساب مردم مالیات گرفته شود.
چاک گرسلی نماینده جمهوریخواه آمریکا، پس از افزایش نگرانی های امنیتی درباره توئیتر از ایلان ماسک مالک جدید توئیتر خواسته برای حفاظت بهتر از داده های کابران یک ارزیابی تهدید امنیتی انجام دهد.
بیش از نصف جمعیت دنیا در آسیا و خاورمیانه قرار دارد، اتحاد شرق می‌تواند تسلط پوشالی غرب را بشکند و یکی از نگرانی آن‌ها همین اتحاد است. کما اینکه از ابتدای انقلاب نگرانی دشمن تشکیل ایران قوی به عنوان الگویی برای دیگر کشور‌ها است.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تاریخ ثابت می‌کند آمریکا هرگز نگران حقوق بشر نبوده و برگزاری جلسات بین‌المللی درباره ایران دخالت در امور داخلی دولت حاکم و نقض آشکار منشور ملل متحد است.
نماینده مردم تهران گفت: تحقیق از دوستان و همکاران آقای مرتضوی، ما را نگران آن کرده که لابی گری و رفیق بازی در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد شود.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر نگرانی مردم از خشک شدن دریاچه ارومیه گفت: دریاچه درحال خشک شدن کامل است.
۵۰ نماینده کنگره آمریکا در نامه ای به جو بایدن درباره توافق احتمالی با ایران در خصوص رفع تحریم ها ابراز نگرانی کردند.
شهباز حسن پور بیگلری، نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: دولت موظف بود قبل هر گونه افزایش قیمت، کالابرگ را در اختیار مردم قرار بدهد و این تخلفی است که از سوی دولت صورت گرفته و باعث نگرانی مردم شده است.
امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه سال جاری آخرین روز معاملاتی در اولین ماه فصل تابستان را شاهد خواهیم بود. با توجه به اینکه در هفته جاری بسیاری از نماد‌ها به دلیل برگزاری مجمع متوقف بودند ارزش معاملات چندان بالا نبود و بازار بی رمقی را شاهد بودیم. در گفتگو با امیر توپچی پور کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس امروز پرداخته ایم.
روز گذشته آگهی آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۱ (مربوط به نوبت پذیرش سال ۱۴۰۰) در سایت سازمان سنجش منتشر شد. زمان شروع ثبت نام در این آزمون، از روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شده است و آزمون روز پنجشنبه ۳۰ تیر برگزار می‌شود.
محسن دهنوی نماینده تهران: اپراتورها رفتار متناقض دارند؛ از طرفی می‌گویند پول نداریم و باید تعرفه ها را گران کنیم از طرفی دیگر گزارش می رسد که در اپراتور خرج های غیرضروری با رقم های بالا می‌شود. نگرانیم دولت و اپراتورها بزودی صنعت ارتباطات کشور را به صنعت خودروسازی دیگری تبدیل کنند تا مردم حسرت اینترنت سایر کشورها را داشته باشند
رحیمی جهان آبادی نماینده مجلس در توئیتی نوشت: ‌در حالیکه مردم زیر بار فشار مشکلات معیشتی، اجاره خانه، قیمت خودروهای بی کیفیت، قطعی آب و برق، گرانی ارز و نگرانی از مذاکرات بی حاصل اتمی و هزار معضل دیگر به زانو در آمده اند؛ برخی بزرگواران در کشور به دنبال محدود سازی اینترنت و جریمه نقدی برای بدحجابی و سختگیری بیشتر بر مردم هستند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ