نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمدن یک وزیر و رفتن یک وزیر دیگر اگر با حفظ ساختارهای قبلی باشد، منجر به رفع مشکلات عدیده وزارت آموزش و پرورش نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد که این کشور نسبت به کمک‌های دریافتی از غرب قدردان است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اعزام این تیم به برزیل لغو نشده است، گفت: متاسفانه از عدم برگزاری جام باشگاه‌های آسیا ضربه می‌خوریم و این اتفاق ناامیدکننده است.
در حالی که استقلال تقریبا قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را از دست رفته می بیند، و در چند بازی اخیر نیز آبی‌ها دچار افول شده اند، حجت کریمی مدام از جمله نگران نباشید استفاده می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نتیجه تساوی در دربی به درد استقلال و پرسپولیس نمی‌خورد، گفت: استقلال تیم قابل احترامی است ولی ما هدفی جز پیروزی نداریم.
باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای به خواسته باشگاه مس کرمان واکنش نشان داد. در متن این بیانیه آمده: گفت: متاسفانه ما را بهانه می‌کنند تا خود را نشان دهند و نگران این بدعت غلطی هستیم که اتفاق افتاده است.
«عطا الله حنا» گفت که ما شاهد گسترش دایره دوستان مردم فلسطین حتی در خود آمریکا هستیم که مرکز لابی صهیونیستی حامی رژیم اشغالگر صهیونیستی است و این مسئله تل آویو را به شدت نگران می‌کند.
گزارش آمریکا بعد از دیدار هیئتی بلندپایه از آمریکا با نمایندگان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس منتشر شده است.در آن دیدار، آمریکا و کشورهای عربی به تکرار ادعاها علیه ایران پرداختند.
مهاجم مس کرمان می گوید اگر تساوی‌های نیم فصل اول نبود الان جز مدعیان بودند.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: ما علاوه بر مردم عزیز ترکیه، نگران وضعیت ایرانیان و دانشجویان مقیم در مناطق زلزله زده هستیم و از مساعدت شما در کمک به وضعیت آنان سپاسگزاریم.
جردن هندرسون با پایین بودن سطح انرژی و اعتماد به نفس تیم، شرایط فعلی لیورپول را نگران کننده دانست.
پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که این باشگاه در تلاش است تا از طریق منابع خود، بدهی استراماچونی را پرداخت کند.
کاخ سفید امروز در بیانیه ای اعلام کرد: توسعه روابط دفاعی ایران و روسیه را دنبال می کنیم؛ این موضوع برای ما نگران کننده است.
امروز هر انسان دغدغه‌مند نسبت به آینده ایران، چه در حکومت و چه در جامعه باشد، باید با فهم درست انتقادها، اعتراض‌ها و خواسته‌های ملت، ضرورت اصلاح و تغییر را بپذیرد و از افتادن کشور در چرخه خشونت به سهم خود جلوگیری کند. باید سخن همه مردم خصوصاً مردم معترض و ناراضی را به درستی شنید.
شورای امنیت ملی آمریکا امروز با مداخله در امور داخلی پکن اعلام کرد: ما از فعالیت تحریک آمیز نظامی چین در نزدیکی تایوان نگران هستیم‌!
کی‌روش ادامه داد: ما نباید نگران هوادارنماها باشیم. نباید به حرف‌های این تماشاگرنماهای غیرواقعی و هیجان زده توجه کنیم. برای تبدیل شدن به یک مدل و قهرمان واقعی باید هزینه زیادی بپردازید.
هافبک مصدوم تیم ملی ایران در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش حضور یافت.
روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، می‌گوید نگران نبودن ریتم کافی در بازی ادن هازارد نیست.
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: به آمریکایی‌ها گوشزد می‌کنیم به جای نگران برای بانوان عزتمند ایرانی، نگران زنان خود باشید.
سرمربی استقلال خوزستان معتد است هنوز ۲۳ هفته باقی مانده و این تیم مدعی صعود است.
قربان بردیف معتقد است تراکتور روز سختی را برابر ملوان خواهد داشت.
نماینده مردم تهران گفت: تحقیق از دوستان و همکاران آقای مرتضوی، ما را نگران آن کرده که لابی گری و رفیق بازی در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد شود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جالب است غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای با پرستیژ خاصی در مقابل ما صحبت می‌کنند، اما یک دفعه دم خروس آنها بیرون می‌زند و جاسوس به ایران می‌فرستند.
هرتزوگ با مطرح کردن ادعا‌هایی علیه ایران گفت: ما به شدت نگران یک توافق احتمالی هستیم، چون از نداشتن جدیت، صداقت و پایبندی حکومت ایران به قوانین جهانی نگرانیم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید آمار تیمش در چهار هفته اخیر کاملاً قابل دفاع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ