۵۰ نماینده کنگره آمریکا در نامه ای به جو بایدن درباره توافق احتمالی با ایران در خصوص رفع تحریم ها ابراز نگرانی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال پس از ثبت شدن نام کاسیوس در کتاب رکورد‌ها یک تمساح ۵۰ ساله به نام لولونگ در فیلیپین با طول شش متر و ۱۷ سانتی‌متر رکورد او را شکست، اما عمر لولونگ به دنیا نبود و یکسال بعد مرد تا دوباره کاسیوس عنوان بزرگترین کروکودیل در اسارت جهان را از آن خود کند.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار بازهم کاهشی شد، فردا این گروه های بورسی وضعیت خوبی نخواهند داشت، نامه‌ای که روز بورس را سرخ کرد | انتشار عجیب یک نامه بعد از ۵۰ روز سکوت، خبرهای مهم برای دو نماد خودروئی، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۷ تیرماه، شناسایی سود ۱۶۱ میلیاردی یک نماد خودرویی، سه نماد با بیشترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، گواهی نامه رانندگی بین المللی را با ۵۰ درصد تخفیف برای زوج‌های جوان صادر می‌کند.
سیدخندان تا سال‌های قبل از احداث خیابان رسالت به نام کوروش کبیر نامگذاری شد. این خیابان در آن دوران، فقط جاده‌ای قدیم بود. براساس مطالعه اسناد تاریخی، حدود دهه۴۰ خیابان شریعتی فعلی از شمال به جنوب شهر امتداد داشت.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت معصومه (س) و روز ملی دختر، با اجرای طرح دختران ایران، گواهی نامه رانندگی بین المللی را با ۵۰ درصد تخفیف به دختران ارائه می‌کند.
«اسکای مگنتار» (SKY Magnetar) نامی که از یک نوع ستاره نوترونی گرفته شده است، نیمی هواپیما و نیمی موشک است که ۱۱۲ متر طول دارد و فضایی برای حدود ۱۲۰ مسافر دارد.
در راستای اجرای سیاست‌های خودرویی و رشد تولید ۳۹ درصدی در سال گذشته و حدود ۵۰ درصدی در فروردین امسال‌ و شدت گرفتن تحویل خودروها، همچنان شاهد کاهش قیمت خودروها در بازار هستیم؛ به طوری که مقایسه نرخ‌ها حاکی از بازگشت قیمت‌ها به نیمه نخست اسفند گذشته است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهرستان استان خوزستان تا مهرماه خبر داد.
مسجدسلیمان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهرستان خوزستان تا مهرماه سال جاری خبر داد.
مسجدسلیمان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهر خوزستان تا مهرماه سال جاری خبر داد.
دوربین‌های لیزرگان پلیس راهور تهران بزرگ در نیمه اول تعطیلات تخلفات سرعت را رصد و اعمال قانون کردند.
یک شرکت آلمانی در نمایشگاه قایق اتریش، قایق برقی پرسرعتی به نام ای ۸۰۱ را عرضه کرد که دارای یک موتور الکتریکی داخلی ۳۰۰ کیلووات ساعتی است.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
یک اقتصاددان گفت: دلار ۵۰ هزار تومانی تولید را نابود می کند، باید هرچه سریعتر توافق نامه های امضا شده با چین اجرایی شود.
کادر فنی تیم فوتبال جوانان ایران لیست ۵۰ بازیکن برای ثبت نام اولیه در جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا را اعلام کرد.
کادر فنی تیم فوتبال جوانان ایران لیست ۵۰ بازیکن برای ثبت نام اولیه در جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا را اعلام کرد.
کادر فنی تیم فوتبال جوانان ایران لیست ۵۰ بازیکن برای ثبت نام اولیه در جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا را اعلام کرد.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
رندری از موبایل جدید موتورولا به نام «موتوG13» منتشر شده که برخی مشخصات آن را نشان می دهد. این دستگاه میان رده احتمالا دوربین پشتی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵ هزار میلی آمپری خواهد داشت.
شروع نیمه دوم با گل برای استقلال همراه بود. ارسلان مطهری یکی از گلزن‌ترین بازیکنان استقلال در دربی‌ذها در دقیقه ۵۰ دروازه پرسپولیس را باز کرد تا استقلال ۲-۱ پیش بیفتد.
نادر قاضی پور گفت: وقتی نامزدی در انتخابات مجلس با کمتر از یک بیستم آرا به مجلس راه پیدا می‌کند دیگر نمی‌توان نامش را نماینده مردم گذاشت. نماینده واقعی مردم کسی است که در زمان انتخابات ۵۰ درصد به علاوه یک آرا را کسب کند تا مردم او را واقعا نماینده خود در مجلس بدانند.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
در مجلس سنا، جمهوری‌خواهان به ۵۱ کرسی و دموکرات‌ها به ۵۰ کرسی دیگر نیاز دارند، زیرا کاخ سفید اکنون در کنترل دموکرات‌هاست و در صورت تساوی ۵۰-۵۰ سنا - با در نظر گرفتن معاون رئیس جمهوری آمریکا به عنوان رئیس مجلس سنا - در اختیار دموکرات‌ها قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از کاهش ۵۰ درصدی ذخایر آب سدهای پنج گانه تهران در روزهای اخیر خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ