شهباز حسن پور بیگلری، نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: دولت موظف بود قبل هر گونه افزایش قیمت، کالابرگ را در اختیار مردم قرار بدهد و این تخلفی است که از سوی دولت صورت گرفته و باعث نگرانی مردم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس خطاب به نوری قزلجه، نماینده مردم بستان آباد گفت: اطلاعات شما کاملا غلط است. در مواد لایحه حجاب و عفاف هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نمی‌شود و به کلانتری برده نمی‌شود. اینکه می‌گویید بردن به کلانتری را جمع کنید کاملا دروغ محض است.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
مصطفی میرسلیم ، عضو مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس در گفت و گویی از ادامه کار گشت ارشاد حمایت کرد.
نظری خانقاه گفت: آبروی ما نمایندگان رفته است جایی رفته بودم یک پیرمرد ۹۰ ساله به من گفت شما هم شاسی بلند گرفته‌اید؟
جلیل رحیمی نماینده مجلس از رییس مجلس و هیأت رییسه مجلس به دلیل توجه نکردن به معیشت مردم انتقاد کرد.
علی مطهری، نماینده ادوار مجلس گفت: یک عده از تحریم لذت می‌برند! می‌گویند روی پای خودمان هستیم. سختی‌های غیرضروری بر مردم تحمیل می‌شود.
سیاهکلی، نماینده موافق استیضاح در ادامه جلسه استیضاح وزیر صمت گفت: دشمن تمام همت خود را صرف ناکارآمدی نظام کرده است و نظام باید مانند دیگر نقشه‌های دشمن این نقشه را نیز نقش برآب کند./ مجلس باید طرحی بیاورد تا کشور باید از شر اندرونی‌ها و گروهک‌ها نجات دهد./بنا بر نظر کارشناسان عرضه خودرو در بورس نیز چیزی در گران فروشی نداشته است.
با توجه به آمار خودروسازان بزرگ در سال ۱۴۰۰، ۶۷ هزار دستگاه بیشتر از آنچه که تولید کردند فروختند، یعنی اینکه فرد طلای زنش را فروخته و وام گرفته که پراید بخرد، اما، چون ساخت خودرو کمتر از تحویل بوده گفتند اول مهرماه تحویل داده می‌شود که به این وعده مرتب با تأخیر مواجه شده است و ده‌ها نامه نوشتم که خانواده‌ها چه گناهی کردند.
حسینی کیا نماینده سنقر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: «دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و دلار های خانگی را جمع آوری کند و به جای دلار به آن ها ریال بدهد.متاسفانه دولت نتوانسته است اعتماد مردم را جلب کند. مردم می توانند هر وقت که به دلار شان احتیاج داشتند آن را از دولت پس بگیرند برای طلا هم م‌یتوانیم این امر را پیاده‌سازی کنیم.»
دنیامالی گفت: ما الان تمام فشار‌ها را روی مالیات می‌گذاریم. مالیات زمانی است که شما رونق اقتصادی داشته باشید. وقتی که تورم است و کشور با رکود مواجه است چرا ما اینقدر با مالیات بر مردم فشار وارد می‌کنیم؟
نماینده مجلس در انتقادی کنایه‌آمیز روی آنتن تلویزیون گفت: سازمان برنامه تنها کاری که نمی‌کند برنامه‌ریزی است!
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی استفاده مقتدی صدر از عبارت «خلیح عربی» را محکوم کرد.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
یوسفی گفت: رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است.
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من به رئیس جمهور می‌گویم که اگر شجاعت برخورد با مافیای خودرو را نداشته باشید، بقینا قیمت خودرو روز به روز بیشتر می‌شود. خرید خودروی بی کیفیت داخلی هم برای مردم آرزو شده است.
خضریان، نماینده مجلس گفت: در جریان اتفاقات اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نه تنها حرفی نداشته و یک بیانیه هم نداده و خاموش و بی عمل است بلکه حتی هیچ چشم‌اندازی هم ارائه نکرده است و این نشان از نیازمندی این شورا به تغییرات است.
ریشه یابی اعتراضات و بازگشت جناح میانه رو به عرصه سیاست را در گفتگو با دکتر علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه درمیان گذاشتیم. در فایل حاضر مطهری معتقد است که بدون برجام مسایل اقتصادی مردم اصلاح نمی‌شود.
خضریان نماینده تهران خطاب به دانشجویی که بدون حجاب پشت تریبون حاضر شد: اگر حجاب بر سر بگذارید با شما گفتگو خواهم کرد در غیر این صورت به احترام خون شهدا با شما گفتگو نمی کنم
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من صدای مردمی هستم که خرید یک خودروی بی‌کیفیت داخلی هم برای آن‌ها آرزو شده؛ خودروی باکیفیت خارجی که جای خود دارد. مگر مافیای خودرو چه قدرتی دارد که این‌گونه در برابر خواست مردم و رهبری ایستاده است؟ من امروز صدای آن ۸۰۰ هزار شغلی هستم که چشم‌نگران از فیلترینگ؛ نان سر سفره‌اش در حال قطع شدن است، اما صدایش را نمی‌شوند.
هاجر چنارانی، نماینده نیشابور در مجلس گفت: فرزندان ۵۴۰۰ نفر از مسئولان دولت در خارج از کشور هستند. مسئولان ما حقوق و درآمد جمهوری اسلامی را دوست دارند، ولی تابعیت کشور‌های خارجی را می‌خواهند
مسعود پزشکیان نماینده مجلس در پخش زنده شبکه خبر گفت: در خصوص ماجرای درگذشت مهسا امینی شفاف باشید تا مردم از التهاب دربیایند. همه باید بیایند پاسخ بدهند! از نظر علمی نمی‌شود که کسی همین جوری بیفتد! این طور نباشد که هر کسی خواست حرف بزند بگویید این‌ها ضدنظام هستند! می‌گویید برخورد نامناسب با این خانم نکرده‌ایم؛ خب شفاف‌سازی کنید! یک تیم ارزیابی درست کنید.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
محمدباقر قالیباف در سفر خود به لرستان بازدیدی از مناطق عشایر داشت و مهمان سیاه‌ چادرهای عشایر لرستان شد.
امیرحسین زارع در دسته فوق‌سنگین کشتی آزاد گفت:با سوءاستفاده از ما دنبال خریدن رأی مردم هستند. بعد از اینکه در جهانی طلا گرفتیم، نماینده آمل اعلام کرد که ما دو قطعه زمین به ساروی و زارع اهدا کردیم که مردم خوشحال شدند درحالیکه این طور نبود. فقط خواستم برای مردم شفاف‌سازی کنم؛ اینکه کسی با سوءاستفاده از ما برای آینده خودش کرسی و رأی مردم را می‌خرد. ۱۳ ماه از آن زمان گذشته، نه ما زمین را دیدیم و نه اتفاقی رخ داده. ما به عشق مردم تلاش می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ