نماینده ویژه اتحادیه اروپا تاکید کرد: مذاکرات عادی‌سازی روابط میان کوزوو و صربستان باید هز چه زودتر آغاز شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آژانس اتمی اتحادیه اروپا قطع ارسال اورانیوم از نیجر به اروپا را نگران کننده نمی‌داند.
اتحادیه اروپا ضمن تداوم سیاست دوگانه خود در قبال مسئله فلسطین، عملیات رزمندگان مقاومت در شهرک «عیلی» را محکوم و در عین حال از گسترش شهرک‌سازی های تل آویو در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.
اتحادیه اروپا امروز به ابراز نگرانی درباره تحولات جنین بسنده کرد و صرفا به صورت کلامی گفت: عمیقاً نگران رویدادهای اخیر در جنین هستیم که منجر به تلفات غیرنظامیان شده است!
قانونگذاران اتحادیه اروپا اعلام کردند گوگل احتمالات مجبور شود کسب وکار فناوری تبلیغاتی خود را برای برطرف کردن نگرانی ها درباره عملکردهای ضد رقابتی اش بفروشد.
اتحادیه اروپا و آمریکا می‌گویند تلاش لهستان برای ایجاد کمیته بررسی نفوذ روسیه در سیاست‌های این کشور می‌تواند تبعات منفی را به همراه داشته باشد.
هیأت‌های نمایندگی اتحادیه اروپا در قدس ضمن ابراز نگرانی نسبت به تخریب گسترده املاک و خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی، خواستار توقف هرچه سریع‌تر این تخریب‌ها و توقف شهرک‌سازی شدند.
برخورد کشور‌های غربی با سازمان مجاهدین خلق نشان‌دهنده بهره‌برداری سیاسی آن‌ها از این سازمان در راستای اهداف خود است. درحالی‌که کارنامه اقدامات تروریستی سازمان مجاهدین کاملاً روشن و بارز است، اما آمریکا و کشور‌های عضو اتحادیه اروپا در رفتار‌های متضاد با نادیده گرفتن اقدامات تروریستی و فرقه‌ای این سازمان به بهره‌برداری از آن روی آورده است. این رفتار فصلی و بدون ثبات فاقد ویژگی‌های یک رفتار حقوقی و مشخصاً حقوق بشری است و به درستی مایه نگرانی ایران است.
سخنگوی اتحادیه اروپا امروز به ابراز نگرانی درباره تحولات غزه بسنده کرد و صرفا به صورت کلامی گفت: جان غیرنظامیان باید تحت هر شرایطی مورد محافظت باشد.
نماینده ویژه اتحادیه اروپا با نگران خواندن اوضاع انسانی در افغانستان اعلام کرد که در عین حال باید به همه افغان‌ها فرصت داده شود تا برای پیشرفت افغانستان صدای خود را بلند کند.
ناظر حفاظت از داده های اتحادیه اروپا درباره پیش نویس تصمیم کمیسیون این منطقه برای قرارداد جدید انتقال داده به آمریکا اظهار نگرانی کرده است.
«اورماس رینسالو» روز دوشنبه در آستانه برگزاری نشست مشترک وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل ادعا کرد: ما خیلی نگران اقدامات ایران هستیم که در جنگ اوکراین به صورت نیابتی رفتار می‌کند و هزاران پهپاد ایرانی به روسیه تحویل داده است. ایران باید عواقب جدی این اقدام را تجربه کند. این دیپلمات استونی درباره برنامه ادعایی چین برای ارسال سلاح به روسیه نیز ابراز نگرانی کرد.
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا امروز به ابراز نگرانی درباره تحولات فلسطین اشغالی بسنده کرد و تنها خواستار توقف فوری تنش ها شد.
تیری برتون کمیسیونر اروپا در امور بازار داخلی، قوانین جدیدی برای هوش مصنوعی  پیشنهاد کرده که هدف آنها برطرف کردن نگرانی درباره ریسک هایی در خصوص چت باتChat GPT و کل این صنعت است.
اتحادیه اروپا امروز بدون اشاره به تداوم چند دهه اشغالگری از سوی صهیونیست ها صرفا به «ابراز نگرانی» در خصوص تنش های پیش آمده در سرزمین های اشغالی بسنده کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بورل به صراحت به من گفت مصوبه پارلمان اروپا احساسی است و آن‌ها می‌خواستند نگرانی خود را بیان کنند.
برخی از مقامات اروپایی از سیاست های افراط گرایانه کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو و با حضور راستگرایان افراطی ابراز نگرانی کرده اند.
تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا با اظهارات رئیس جمهور فرانسه مبنی بر اعطای تضامین امنیتی به مسکو، رسما مخالفت کردند.
اتحادیه اروپا نسبت به تشدید خشونت صهیونیست ها در کرانه باختری و قدس اشغالی ابراز نگرانی کرد.
آمازون در حال تقلا برای پایان دادن به ۲ تحقیق آنتی تراست علیه خود در اتحادیه اروپا است این شرکت حاضر شده با اعطای امتیازاتی نگرانی ها درباره استفاده از داده های کاربران را برطرف کند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار داشت: نگرانی عمیق خود را در این خصوص به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران اعلام کردم.
سخنگوی ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا: ما با نگرانی جدی به گزارش‌های فزاینده مبنی بر این که پهپادهای تولید ایران ممکن است در تجاوز به اوکراین دخیل باشند، توجه می‌کنیم.
بر اساس یکی از سندهای اتحادیه اروپا، رگولاتوری های ضد انحصار اتحادیه اروپا از شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدئویی پرسیده‌اند که آیا نگران انحصارطلبی تازه مایکروسافت هستند یا خیر.
اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که مانع تراشی در روند فعالیت نهادهای مهم و حساس حکومت عراق به دلیل تداوم اعتراضات در بغداد، امری نگران کننده است.
این رسوایی هفته گذشته در بحبوحه نگرانی فزاینده اتحادیه اروپا در مورد استفاده از نرم افزارهای جاسوسی رخ داد و جنجالی سیاسی در داخل کشور یونان را ایجاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ