خطری که کودکان مادران مبتلا به کووید را تهدید می‌کند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت «سیه‌مار» که یکی از کشنده‌ترین مارهای جهان است، در سیستان و بلوچستان طغیان کرده و این خطری جدی را متوجه کودکان کرده است.
جمعیت «سیه‌مار» که یکی از کشنده‌ترین مار‌های جهان است، در سیستان و بلوچستان طغیان کرده و این خطری جدی را متوجه کودکان کرده است.
مشاور رسمی آموزش و پرورش گفت: فشار والدین برای پیشرفت تحصیلی می‌تواند باعث تجربه سطوح بالای استرس و اضطراب در کودکان و نوجوانان شود.
می‌رسد، نوزادان و کودکان نوپایی که آب یا محصولات لبنی قرار گرفته در مایکروویو را مصرف می‌کنند، بالاترین غلظت نسبی پلاستیک را می‌خورند.
نناتان مونک، محقق این تحقیق گفت: اساسا آنچه ما دریافتیم، این است که رفتار‌های اضطرابی دوران کودکی مرتبط با انزوای اجتماعی و غمگینی به نظر می‌رسد خطر ابتلا به اختلال اضطرابی در زندگی بعدی را به همراه دارد.
این مربی دوچرخه سواری در ادامه گفت: بهتر است کودکان روزانه بیش از یک ساعت دوچرخه سواری مستمر و مداوم نداشته باشند، چرا که در رشد آنها اختلال ایجاد می کند، اما اگر حین دوچرخه سواری مدام استراحت می کنند، تا چندساعت هم مشکلی نیست.
جرم خیز بودن محلات حاشیه نشین موجب می‌شود کودکان در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی قرار گیرند و با افرادی که شخصیت‌های مجرمانه و نامتعادل دارند بیشتر سروکار داشته باشد.
یک پایگاه خبری آمریکایی ضمن اذعان به دروغین بودن ادعای این کشور درباره مستثنی کردن امور بشردوستانه از تحریم‌های ایران، اعلام کرد که این تحریم ها جان کودکان مبتلا به تالاسمی را تهدید می‌کند.
یک پایگاه خبری آمریکایی ضمن اذعان به دروغین بودن ادعای این کشور درباره مستثنی کردن امور بشردوستانه از تحریم‌های ایران، اعلام کرد که این تحریم ها جان کودکان مبتلا به تالاسمی را تهدید می‌کند.
درست است، در حوزه کودکان قوانین داریم، ولی چون استانداردهای حقوق کودک مدام ارتقا می‌یابد، به تبع آن باید قوانین موجود را هم دقیق بررسی کرد. مثلا آیین‌نامه سرویس مدارس از مواردی است که نیاز به اصلاح دارد. آیین‌نامه و قوانین از این‌ دست زیاد داریم که لازم است اصلاح شوند.
درست است که در حوزه کودکان قوانین داریم ولی چون استانداردهای حقوق کودک مدام ارتقا می‌یابد، به تبع آن باید قوانین موجود را هم دقیق بررسی کرد. مثلا آیین‌نامه سرویس مدارس از مواردی است که نیاز به اصلاح دارد. آیین‌نامه و قوانین از این‌دست زیاد داریم که لازم است اصلاح شوند.
جویدن ناخن می‌تواند عامل مشکلات گوارشی، عفونت دهان، عفونت باکتریایی دست و همین‌طور خراب شدن دندان در کودکان و نوجوانان شود.
یک مطالعه جدید بزرگ نشان می‌دهد استفاده از صفحه نمایش توسط کودکان می‌تواند مغز در حال رشد آن‌ها را با ورود به دوره نوجوانی تغییر دهد و خطر ابتلا به اختلالات خلقی را افزایش دهد.
بیماری پنجم، یک بیماری ویروسی ناشی از پاروویروس است که بیشتر در کودکان مدرسه‌ای دیده می‌شود و با لکه‌های قرمز روی گونه‌ها مشخص می‌شود.
سخنگوی دولت به انتشار خبری درباره کشف ۶۶ گور دسته‌جمعی کودکان بومی کانادا ، واکنش نشان داد.
منابع خبری اعلام کردند که مطابق با تحقیقات و یافته های اخیر، ۶۶ گور جمعی جدید از کودکان بومی در استان «بریتیش کلمبیا» واقع در جنوب کانادا کشف شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: روزی نیست که جهانیان خبری از شهادت، جراحت و یا اسارت کودکان، نوجوانان و جوانان فلسطینی توسط رژیم آپارتاید صهیونیستی نشنوند.
دبیر اجرایی هجدهمین کنگره بین‌المللی اورژانس‌ها با اشاره به شیوع گسترده آنفلوآنزا در میان اقشار جامعه به‌ویژه کودکان و منع استفاده آسپرین برای تب ناشی از آنفلوآنزا در کودکان افزود: بهتر است مصرف آسپرین در کودکانی که دچار بیماری تنفسی هستند، استفاده نشود.
سازمان های بین المللی زنگ خطر را درباره سوء تغذیه کودکان در کشور آفریقایی سودان به صدا درآورند.
دکتر ناهید رحیم‌زاده فوق‌تخصص بیماری‌های کلیه کودکان گفت: اگر معلمان اجازه ندهند بچه‌ها در ساعات حضور در کلاس به سرویس بهداشتی بروند ریسک عفونت ادراری در آن‌ها زیاد می‌شود؛ توصیه می‌شود بچه‌ها هر دو یا سه ساعت مثانه را تخلیه کنند و در فواصل زمانی منظم آب مصرف کنند، زیرا عدم تخلیه مثانه، ریسک عفونت ادراری در کودکان را بالا می‌برد.
سازمان بین‌ المللی نجات کودکان اعلام کرد که نظام آموزشی افغانستان در بالاترین سطح خطر فروپاشی در جهان قرار دارد.
متخصصان شواهدی یافته اند که نشان می‌دهد برخی از کودکان و نوجوانان ممکن است پس از آلوده شدن به ویروس سارس کوو۲ در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع یک باشند.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
روز ۷ آگوست خبری در رسانه‌های آمریکایی منتشر شد که از عمق یک فاجعه‌ی دردناک اجتماعی در این کشور خبر می داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ