روز ۷ آگوست خبری در رسانه‌های آمریکایی منتشر شد که از عمق یک فاجعه‌ی دردناک اجتماعی در این کشور خبر می داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس انگلیس هشدار داده اند از دستگاه‌ها از جمله سیستم‌های امنیتی خانه‌های هوشمند برای تحت فشار قرار دادن و کنترل قربانیان آزار خانگی استفاده می‌شود.
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: به خودروسازانی که همچنان مشغول تولید محصولات بسیار قدیمی هستند اعلام کرده ایم که به سراغ جایگزین‌ها بروند.
یوفا تصمیم گرفت خلأ نقل و انتقالاتی را که معمولاً توسط چلسی از آن استفاده می شود را از بین ببرد.
یک روحانی در شبکه سه سیما از سفر زیارتی یک معتاد به کربلا و اتفاقات عجیب حین این سفر، پرده برداشت.
تنها یک ماه پیش سرویس جی میل متعلق به گوگل نسخه « تیک آبی» را ارائه کرد که مشابه تیک آبی توئیتر است و هم اکنون مشخص شده هکرها از آن سواستفاده می کنند.
فیس بوک به سواستفاده از داده های افراد زیر سن قانونی متهم شده و اکنون کمیسیون فدرال تجارت آمریکا پیشنهاد کرده درآمدزایی شرکت از داده های این دسته از کاربران ممنوع شود.
سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور معتقد است که متاسفانه برخی از کودکان کار و خیابان با برخی از باند‌های مواد مخدر درگیر شده و جابجایی مواد مخدر را برعهده گرفته‌اند. حیدر‌هایی از مردم خواست در صورت مشاهده موارد رد و بدل مواد مخدر توسط این کودکان، حتما آن را به پلیس گزارش دهند. همچنین در صورت مشاهده کودکان کار و خیابان حتما با ۱۲۳ تماس بگیرند.
در یک دادخواست قضائی جدید در آمریکا مارک زاکربرگ و سایت‌های زیرمجموعه شرکت متا مانند فیس‌بوک و اینستاگرام به عدم تلاش کافی برای مقابله با سوءاستفاده از زنان و کودکان متهم شده‌اند.
در دادگاهی مربوط به یک شکایت دسته جمعی در هلند، مشخص شد شاخه متا در اروپا(فیس بوک ایرلند) در بازه ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ میلادی به طور نامناسب از داده های خصوصی شهروندان هلندی  استفاد کرده است.
متأسفانه برخی از سلبریتی‌ها به مشکلات و گرفتاری‌های مردم زلزله زده به چشم محل تصویربرداری و عکاسی نگاه می‌کنند و با طراحی سناریو، دنبال اهداف خاص تبلیغاتی و رسانه‌ای خود هستند.
سقوط منچسترسیتی به یک دسته پایین تر، مجازات ترسناکی است که باشگاههای لیگ برتری خواهان آن هستند.
مادر شهید کیان پیرفلک گفت: از حرف‌های من سو استفاده نکنید. صفحه من بسته است و نمیدانم چه کسی جای من پست می‌زند!
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب فوری طرح برگزاری‬ قانونی‬ تجمعات‬ در جهت تقویت کارآمدی نظام بوده و زمینه سواستفاده از اعتراض‌ها توسط اغتشاشگران را از بین خواهد برد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بسیاری از افراد سودجو با ساخت و ساز غیر مجاز میلیاردر شدند.
فردی که با پوشیدن لباس قوم بختیاری سعی داشت تا تفرقه ایجاد کند شناسایی و دستگیر شد.
آمازون به دلیل اتهاماتی درباره سواستفاده از موقعیت برتر برای فروش محصولات برندش در پلتفرم خود در انگلیس با شکایتی جهت دریافت غرامتی تا سقف ۹۰۰ میلیون پوند (یک میلیارد دلار) روبرو است.
آمازون به دلیل اتهاماتی درباره سواستفاده از موقعیت برتر برای فروش محصولات برندش در پلتفرم خود در انگلیس با شکایتی جهت دریافت غرامتی تا سقف ۹۰۰ میلیون پوند (یک میلیارد دلار) روبرو است.
عضو شورای شهر تهران گفت: پیمانکاران شهرداری تهران از کودکان سو استفاده کرده و آنها را برای جمع آوری زباله به کار می‌گیرند.
رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها گفت: من اطمینان دارم حتما این نسل دشمن را ناکام خواهد گذاشت.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی در مورد شایعات به وجود آمده در خصوص مدیریت و همچنین رفتار ساپینتو در دیدار با گل گهر ارائه می دهد.
«ریتالین» یکی از داروهایی است که در درمان اختلال بیش‌فعالی و کمبود تمرکز به‌خصوص برای کودکان مبتلا به بیش‌فعالی یا اوتیسم کاربرد دارد. این همان دارویی است که برخی از دانشجویان برای آنکه شب امتحان تمرکز بیشتری داشته باشند و بتوانند شب را تا صبح بیدار بمانند نیز از آن سوءاستفاده می‌کنند.
مدیران رئال مادرید از این که کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در چند ماه اخیر بارها از نام این باشگاه استفاده کرده‌اند ناراضی است.
رگولاتور حریم خصوصی ایرلند پس از تحقیقات درباره شیوه کنترل داده های کودکان در اینستاگرام جریمه ای ۴.۵ میلیون یورویی(۴۰۲ میلیون دلار) برای این پلتفرم وضع کرده است.
صالح آبادی در خصوص بازار ارز گفت: واقعیت این است که بر اساس محاسبات ارزی که بانک مرکزی انجام داده، نرخ واقعی ارز پایین‌تر از آن چیزی است که در بازار ممکن است باشد. بانک مرکزی در فضای رسمی حضور دارد و در فضای غیر رسمی نیز حسب نیاز، برنامه خاص خودش را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ