جرم خیز بودن محلات حاشیه نشین موجب می‌شود کودکان در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی قرار گیرند و با افرادی که شخصیت‌های مجرمانه و نامتعادل دارند بیشتر سروکار داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی های صورت گرفته نشان می دهد با ۴۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد ۱۲۵ متری در محله مروارید سعادت آباد تهران اجاره کرد.
بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در کلان شهر تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در کلان شهر تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محله پاسداران باید حداقل ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۲۰۰ متری نوساز در محله چیذر در منطقه یک باید حداقل ۱۴ میلیارد تومان پرداخت کرد.
یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در منطقه شمال تهران در محله اقدسیه حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.
دختران افغانستانی هر روز صبح مخفیانه در منزلی در یکی از فقیرترین محله‌های کابل برای آموزش جمع می‌شوند در حالی که میلیون‌ها دختر در سراسر جهان به آسانی این کار را انجام می‌دهند.
هر متر خانه در محله ظفر تهران از متری ۷۹ الی ۲۰۹ میلیون است.
اجاره یک واحد مسکونی 90 الی ۱۱۰ متری در محله قیطریه حدود ۲۰ میلیون تومان در ماه است.
هفته چهارم زمستان خرید و فروش انجام نمی شود با این حال قیمت ها در این بازار در حال تغییر است و هر متر خانه در محله شهرک محلاتی از متری ۴۶ الی ۱۹۶ میلیون است
شروع هفته چهارم زمستان بازارهای مسکن همچنان بدون مشتری است اما با این حال قیمت هر متر خانه در محله شیان از متری ۲۲ الی ۱۱۴ میلیون تومان است.
در محله یوسف آباد اجاره بها افزایش داشته به گونه ای که برای اجاره یک خانه ۱۰۰ متری باید حداقل ۲۵۰ میلیون رهن و ماهیانه ۲۷ میلیون تومان اجاره پرداخت شود.
رهن یک خانه ۹۰ متری در محله مشیریه حداقل ۴۰ میلیون با اجاره ماهیانه ۵ میلیون تومان است.
قیمت هر متر خانه در محله مشیریه نسبت به محله های دیگر تهران مناسبتر بوده و قیمت ها در این محله از ۲۲ میلیون تا ۴۸ میلیون است.
قیمت اجاره بها در محله گمرک نسبت به محله های دیگر پایتخت کمی ارزان‌تر بوده ولی برای اجاره در این محل نیز باید حداقل ۲ میلیون تومان در ماه پرداخت کنید.
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله قیطریه هر خانه متری ۱۳۳ میلیون به فروش می رسد.
بازار اجاره بهای مسکن در محله قیطریه با توجه به اینکه در شمال تهران بالاترین قیمتها را شامل می شود و برای اجاره بها در این خانه ها باید حتما ماهیانه ۱۵ تا ۲۰ میلیون کرایه پرداخت شود
بازار اجاره بهای مسکن در محله سیدخندان مانند دیگر مناطق شمالی تهران با اجاره های میلیاردی روبه رو است.
شوش منطقه ای متفاوت برای مردم است اما در آن منطقه با ۳۵۰ میلیون می توانید خانه رهن کنید بدون پرداخت اجاره بها اما در مناطق دیگر قیمت های رهن و اجاره بالاتر از این ها است.
بهروز یاری که میهمان ویژه برنامه کشتی شبکه ورزش بود، پس از دیدار گراس آمریکایی و حریف ژاپنی‌اش گفت: این آمریکایی احتمالا برای شاه عبدالعظیم آمریکا بوده!
معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از رصد آسیب های اجتماعی در ۸۰۰ محله در سال جاری خبر داد.
حدود ۲.۵ میلیون نفر در محله‌های فقیرنشین افغانستان زندگی می‌کنند. برای آن‌ها و بسیاری دیگر در سراسر این کشور، بقا یک مبارزه و بهای روزانه است که برای این صلح شکننده می‌پردازند.
عضو شورای شهر تهران گفت: وجود خانه‌های مجردی و پلاک قرمز که چند برابر ظرفیت خود ساکن دارند در محله شهید اسدی آفت بزرگی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ