جویدن ناخن می‌تواند عامل مشکلات گوارشی، عفونت دهان، عفونت باکتریایی دست و همین‌طور خراب شدن دندان در کودکان و نوجوانان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا ساکت با تیمی که ساخته در لیگ بیست و سوم به دنبال ثبت ششمین قهرمانی تاریخ لیگ برتر طلایی پوشان اصفهانی است.
گجت‌های هوشمند در گوشه و کنار خانه و حتی دستگاه‌هایی که سلامت انسان را رصد می کنند، ابزارهای پیچیده‌ای هستند که بی‌سروصدا کوچک‌ترین حرکات و رفتار کاربران را تحت نظر دارند.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد که دولت این کشور باید همان رفتاری که با دولت سوئد در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم داشت، با دانمارک پیاده کند.
باشگاه سپاهان می‌گوید منشور جدیدی را برای رعایت رفتار حرفه‌ای بازیکنان و سایر اعضای تیم‌های ورزشی به تصویب رسانده است.
آزمون «سلامت روانی رفتاری» برای دانش‌آموزان پایه هفتم و آزمون «غربالگری پایه روانشناختی» برای دانش‌آموزان پایه هشتم برگزار می‌شود.
افسردگی اگر درمان نشود، اغلب موجب می‌شود شرایط فرد بدتر شود و منجر به بروز مشکلات عاطفی، رفتاری و سلامتی شده که بر زندگی افراد تأثیر می‌گذارد. هم‌چنین اشاره به این نکته نیز ضرورت دارد که افسردگی می‌تواند در خانواده تکثیر شود؛ بدین معنی که اگر یکی از اعضای خانواده مبتلا به افسردگی یا اختلال خلقی باشد، این موضوع می‌تواند به ابتلا به افسردگی را نزد دیگر اعضای خانواده افزایش دهد.
کمیته انضباطی برای بهنام ابوالقاسم پور، مدیر تیم سایپا دستور موقت صادر کرد.
یکی از بیماران از رفتار مشکوک جراحانی می‌گوید که پیش از عمل زمانی که بیماران تحت بیهوشی هستند سعی می‌کنند امضای فرم‌ها را در حالی که مردمک چشم‌های بیماران باز است از آنان بگیرند. منتقدان می‌گویند لیزیک باید ممنوع شود چرا که خطری برای سلامت عمومی اس و یک اپیدمی درد و کوری در سراسر جهان به دلیل این روش ایجاد شده است.
اوتیسم یک اختلال عصبی است که مشکلات جدی در تعاملات اجتماعی، ارتباطات کلامی و غیرکلامی در مبتلایان ایجاد می‌کند؛ چنانچه افراد جامعه با این علائم آشنا نباشند روی مبتلایان به اوتیسم و خانواده‌های آن‌ها فشار مضاعف وارد می‌کند.
تعداد فزاینده‌ای از مطالعات ارتباط میان سلامت روده و عملکرد مغز و رفتار و خلق و خوی افراد را نشان داده اند از جمله اختلالات سلامت روانی مختلف مانند اختلال دوقطبی، اضطراب و افسردگی.
عدم برخورداری از یک برنامه غذایی مناسب که شامل نیاز‌های اساسی بدن است هم در کوتاه مدت و هم در طولانی مدت روی کیفیت زندگیتان تاثیر خواهد گذاشت. نداشتن تغذیه مناسب به بالا رفتن سطح کلسترول، پایین آوردن سرعت سوخت و ساز بدن و بالا رفتن وزن منجر می‌شود و این‌گونه در کنار پیری زودرس، در حقیقت در‌های بیماری‌های خطرناک فراوانی را به روی خود گشوده‌اید.
سردار سلامی فرمانده سپاه گفت: ما مستمرا رفتار و اراده دشمنان را تعقیب میکنیم به این واقعیت پی بردیم که دشمنان ما به دنبال این هستند که نسل های جدید را از افتخارات گذشته منقطع کنند.
به گفته محققان عوامل خطر رفتاری برای بیماری‌های قلبی عروقی به خوبی شناخته شده است و شامل رژیم غذایی ناسالم و چاقی، عدم تحرک بدنی، سیگار کشیدن و مصرف بیش از حد الکل می‌شود. کارآزمایی‌های تصادفی سازی و کنترل شده قبلی و مطالعات مشاهده‌ای نشان داده اند که در مورد رژیم غذایی، میزان کربوهیدرات‌های مصرف شده بر سلامت قلب و عروق تأثیری ندارد.
چنانچه زیرسویه BQ ۱ در ایران شناسایی شود، به احتمال قوی شاهد موج هشتم کرونا در کشور خواهیم بود؛ هر چند ممکن است رفتار این زیرسویه شدید یا عینا مشابه رفتاری که در سایر نقاط دنیا داشته، نباشد. بدین ترتیب می‌توان انتظار شروع موج جدید بیماری کووید ۱۹ در کشور را داشت.
چنانچه زیرسویه BQ۱ در ایران شناسایی شود، به احتمال قوی شاهد موج هشتم کرونا در کشور خواهیم بود، هر چند ممکن است رفتار این زیرسویه شدید یا عینا مشابه رفتاری که در سایر نقاط دنیا داشته، نباشد. بدین ترتیب می‌توان انتظار شروع موج جدید بیماری کووید19 در کشور را داشت.
هنگامه قاضیانی که پیش‌تر متهم به اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور شده بود و همچنین کشف حجاب کرده بود، در مصاحبه‌ای گفته است که حجاب یک قانون است و هنر نباید تحت تاثر آن قرار گیرد.
سهم ایران از جمعیت ۴۰ میلیون نفری مبتلایان ایدز در جهان، حدود ۵۴ هزار نفر تخمین زده می‌شود، اما تعداد مبتلایان اچ‌آی‌وی در ایران که الان زنده‌اند، حدود ۲۳ هزار نفر است و از این تعداد ۱۶ هزار نفر، در مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری، تحت درمان قرار دارند. جز آن‌هایی که فوت کرده‌اند، سایر مبتلایان با دو خطر جدی زندگی خود را ادامه می‌دهند؛ مشکلات سلامتی خودشان و ریسک انتقال آلودگی به دیگران. سال‌هاست اقدامات جدی برای افزایش اطلاع‌رسانی درباره اچ‌آی‌وی ایدز در کشور انجام شده، اما به‌نظر می‌رسد دیگر اهمیت گذشته را ندارد.
سهم ایران از جمعیت ۴۰ میلیون نفری مبتلایان ایدز در جهان، حدود ۵۴ هزار نفر تخمین زده می‌شود، اما تعداد مبتلایان اچ‌آی‌وی در ایران که الان زنده‌اند، حدود ۲۳ هزار نفر است و از این تعداد ۱۶ هزار نفر، در مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری، تحت درمان قرار دارند. جز آن‌هایی که فوت کرده‌اند، سایر مبتلایان با دو خطر جدی زندگی خود را ادامه می‌دهند؛ مشکلات سلامتی خودشان و ریسک انتقال آلودگی به دیگران. سال‌هاست اقدامات جدی برای افزایش اطلاع‌رسانی درباره اچ‌آی‌وی ایدز در کشور انجام شده، اما به‌نظر می‌رسد دیگر اهمیت گذشته را ندارد.
توریست‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بار دیگر نشان دادند که صنعت فوتبال سن و سال نمی شناسد و قلب هواداران فوتبال در هر سن، قد، اندازه، اصل و رنگ برای مهمترین تورنمنت بین المللی دنیا می‌تپد.
سرب یک فلز طبیعی است که در صورت تجمع در خون می‌تواند عوارض جدی برای سلامتی ایجاد کند. کودکان کمتر از ۶ سال در این مورد آسیب پذیرتر هستند، زیرا سرب می‌تواند به مغز در حال رشد آن‌ها آسیب برساند و باعث مشکلات یادگیری یا رفتاری شود.
عینیت یعنی اینکه به جای توسعه دایره نیروهای مدیریتی حکومت و تقویت حکمرانی موثر، این دایره که بسیار محدود بود، محدودتر هم می‌شود، تقریبا در اکثر نهادهای حکومتی می‌توان چنین وضعی را در حوزه وظایف آنان دید.
محمدرضا پیرمرادی، رئیس دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم‌پزشکی ایران با اشاره به اینکه سلامت جنسی و بهداشت روان ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند، می‌گوید: «شیوع اختلالات جنسی در کشور بالای ۳۰درصد است که سلامت روان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. این حوزه باید با توجه به رویکرد‌های جمعیتی مورد توجه قرار بگیرد، در غیر این صورت احتمال باروری را کاهش می‌دهد. بر همین اساس لازم است اختلالات جنسی به‌صورت سیستماتیک به مردم البته متناسب با فرهنگ جامعه آموزش داده شود، زیرا این مسأله با بهداشت روان ارتباط نزدیکی دارد.»
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، با بیان اینکه سلامت روان و سلامت جسم دو مقوله اصلی تشکیل دهنده رفتار انسان هستند، گفت: در برخی کشور‌ها از جمله کشور ما سلامت جسم در اولویت است و سلامت روان به نوعی در حاشیه قلمداد می‌شود و این امر در حالی است که این دو مهم در تعامل با هم هستند، اهمیت هر دو به یک اندازه و حتی شاید بتوان گفت اهمیت سلامت روان بیشتر است.
جیدون کاکس علاوه بر رفتار قابل توجهی که پس از واگذاری کشتی به قاسم‌پور داشت، در هنگام توزیع مدا‌ل‌ها نیز وضعیت سلامتی رقیبش را جویا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ