منابع خبری اعلام کردند که مطابق با تحقیقات و یافته های اخیر، ۶۶ گور جمعی جدید از کودکان بومی در استان «بریتیش کلمبیا» واقع در جنوب کانادا کشف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارند بدون اینکه اعتصاب کنند پاداش قهرمانی های فصل گذشته را دریافت کنند.
دوچرخه‌سوار ایران در قهرمانی جهان: رتبه ۶۶ بین ۷۷نفر!
براساس ارزیابی صورت گرفته از مدل خروج از کشور زائران اربعین در سالهای گذشته مشخص شده است که ۶۶ درصد زائران از مرز مهران تردد می کنند.
زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۶ ریشتر روز یکشنبه در عمق زمین در آرژانتین رخ داد و در کشور همسایه شیلی نیز احساس شد، اما مقامات هیچ خسارتی را گزارش نکردند.
اولین دوره نمایشگاه کتاب در سال ۱۳۶۶ برگزار شد.
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از تجهیز و احیای ۶۶ نهالستان بیابانی و مرتعی خبر داد و گفت: تعداد نهالستان‌های کشور از ۱۲۶ مورد به ۱۹۰ مورد رسید.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از کشف ۶۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه و تحت تعقیب طی شبانه روز گذشته خبرداد.
بیش از ۳۶۱۰ تن انواع ماهیان استخوانی از ابتدای فصل صید سال جاری تا ۳۰ بهمن در آب‌های استان‌های شمالی صید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.
معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان گفت: برنامه بنیاد برای محرومیت زدایی در ۶۶ منطقه محروم کشور دنبال شده است.
بعد از زلزله اصلی به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت ۲۱:۴۴:۴۴ روز شنبه ۸ بهمن ماه شهرستان خوی، ۶۶ پس لرزه در اطراف این شهر تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۹ بهمن ماه ثبت و به شبکه لرزه نگاری کشور به صورت آنلاین مخابره شده است.
بزرگترین پس لرزه ۴.۵ ریشتر بود که امروز ساعت ۱۸:۱۱ به وقوع پیوست.
سخنگوی دولت به انتشار خبری درباره کشف ۶۶ گور دسته‌جمعی کودکان بومی کانادا ، واکنش نشان داد.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۶ هزار و ۱۲۸ واحد به مبلغ ۲۲ هزار و ۶۴۵ میلیاردتومان خبر داد.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) جزئیات آمار جابجایی مسافران در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ را بیان کرد و از افزایش ۸۸ درصدی تعداد مسافر خبر داد.
مشهد ـ رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:۶۶ درصد از محیط کشور بر روی گسل قرار دارد،توجه به کیفیت مصالح ساختمانی، محیط ساخت و ساز و نظارت بر سازه جهت افزایش امنیت زندگی شهروندان اهمیت دارد.
پرونده ۶۶ نفر فعال غیرمجاز ارزی با گردش مالی بالای ۸۰ هزار میلیارد تومان به مراجع قضایی ارسال شد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت بارندگی ۶.۶ میلیمتری در شوش خبر داد و گفت: در همین مدت نیز ۹ شهر استان شاهد بارش باران بودند.
رئیس هیات امنای ستاد دیه با بیان اینکه ۶۶ درصد مددجویان تحت حمایت ستاد دیه بدهکار چک هستند، گفت: زندانیان بدهکار چک و سفته با ۳۱۳۱ پرونده، بیشترین طیف محبوسان را به خود اختصاص داده‌اند.
امروز ۶۶ درصد نمادهای بورسی در وضعیت منفی بودند.
رئیس کل امور بین‌الملل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش ۶۶ درصدی صادرات محصولات پتروشیمی ایران به ازبکستان در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال پیش از آن خبر داد.
اردبیل-مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: تنها ۶۶ محیط بان در استان اردبیل مشغول حفاظت از ۴۵۶ هزار هکتار مناطق تحت مدیریت و شکار ممنوع محیط زیست استان اردبیل هستند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۵۰۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۸۶ تن از ایشان وخیم است.
معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، توزیع و انتقال نیروی برق ایران گفت: با افزایش دمای هوا، میزان مصرف برق به ۶۶ هزار مگاوات رسیده است.
۲۱ فروردین ماه، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از آغاز واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در سال جاری خبر داد و گفت: از خردادماه، فراخوان واگذاری سهام به این مشمولان انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ