رسانه های عبری زبان نگرانی شدید خود را نسبت به نزدیکی سوریه با کشورهای عربی و بازگشت دمشق به اتحادیه عرب ابزار و تاکید کردند که این مسأله نشانه خوبی برای رژیم صهیونیستی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پهپادهای ائتلاف آمریکا در سوریه بر فراز دریای مدیترانه به طرز خطرناکی به جنگنده‌های روسیه نزدیک شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای هوایی روسیه و سوریه مقر گروه جبهه النصره را در نزدیکی ادلب منهدم کردند.
یک تحلیلگر سیاسی عراق تاکید کرد که حرکت دولت این کشور به سمت گسترش همکاری‌ها با ایران و سوریه به مذاق آمریکا خوش نیامده و باعث کارشکنی‌های واشنگتن در این مسیر شده است.
منابع محلی در حومه استان دیرالزور از استقرار اشغالگران آمریکایی و نیروهای کرد وابسته به آنها در این مناطق خبر دادند.
رئیس‌جمهور ایران قرار است روز چهارشنبه به دمشق سفر کند که نخستین سفر یک رئیس جمهور ایران از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه به شمار می‌آید و در حالی صورت می‌گیرد که تعاملات منطقه‌ای با این دو متحد دیرینه افزایش یافته است.
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای با حمایت از نزدیکی مناسبات سیاسی عربستان و سوریه، تأکید کرد که از هر گونه تلاشی برای حل بحران سوریه حمایت می‌کند.
عبدی در بیانیه‌ای این حمله را محکوم کرد اما از تایید این که هدف این حمله بوده است امنتاع ورزید و نوشت: «ما قویا هدف قرار دادن فرودگاه بین‌المللی سلیمانیه را توسط ترکیه محکوم می‌کنیم. ادامه این خشونت‌ها در عراق و سوریه پیامدهای جدی برای منطقه خواهد داشت.»
وال استریت ژورنال می‌گوید رئیس سازمان سیا در سفر به عربستان به محمدبن سلمان گفته است که آمریکا از نزدیکی روابط ریاض با ایران و سوریه ناامید است.
مقامات کاخ سفید در واکنش به حملات اخیر گروه‌های مقاومت محلی در سوریه به پایگاه‌های نظامی غیر قانونی آنان در سوریه، از تمدید حضور ناو هواپیمای غول پیکر خود در سواحل سوریه خبر دادند.
مقامات کاخ سفید در واکنش به حملات اخیر گروه‌های مقاومت محلی در سوریه به پایگاه‌های نظامی غیر قانونی آنان در سوریه، از اعزام ناو هواپیمای غول پیکر خود به سواحل سوریه خبر دادند.
منابع دولتی سوریه دقایقی پیش از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به اهدافی در نزدیکی دمشق خبر دادند.
منابع دولتی سوریه دقایقی پیش از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به اهدافی در نزدیکی دمشق خبر دادند.
رژیم صهیونیستی به سمت اهدافی در نزدیکی دمشق موشک پرتاب کرد.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:نزدیکی کشورهای عربی مانند عربستان به سوریه نشان‌دهنده توانمندی و مدیریت راهبردی است که جمهوری اسلامی ایران در مقابل تروریست و داعش در منطقه اعمال کرده است.
یک کودک سوریه ای که آرزو داشت رونالدو ستاره پرتغالی را از نزدیک ملاقات کند امشب قبل از دیدار النصر با رونالدو دیدار کرد و به آرزویش رسید.
ارزین همچنان پابرجاست، واحه‌ای در نزدیکی مدیترانه، جایی که این سوال مردمش را گیج کرده است که چطور این شهر در برابر زلزله و پس لرزه‌های قدرتمند آن مقاومت کرده است در حالی که بقیه شهر‌ها نابود شدند و بیش از ۴۰ هزار نفر در ترکیه و سوریه جان باختند. در ارزین، به گفته شهردار این شهر، هیچکس کشته نشد و حتی یک ساختمان هم فرو نریخت.
یکی از مسئولان این زندان با بیان اینکه این زندان در شهر راجو در نزدیکی مرز ترکیه قرار دارد و حدود یک هزار و ۳۰۰ مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش در آن نگهداری می‌شوند، افزود که زندانیان پس از زلزله دست به شورش زدند و بخش‌هایی از زندان را تحت کنترل خود درآوردند.
یک شهر مرزی در حومه استان ادلب سوریه در نزدیکی مرز سوریه در اثر زلزله شدید با خاک یکسان شده است.
نورنیوز رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به آتش‌سوزی در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی و حمله به کامیون‌های حمل سوخت در مرز سوریه واکنش نشان داد
منابع خبری بامداد چهارشنبه از وقوع انفجار در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه خبر دادند.
دولت عراق حدود ۴۷ خانواده داعش را از اردوگاه الهول در سوریه به منطقه القائم در نزدیکی مرز عراق و سوریه در غرب الانبار منتقل کرد.
چهار تروریست داعشی در شمال شرق سوریه و در نزدیکی اردوگاه آوارگان «الهول» به هلاکت رسیدند.
برخی منابع سوری گفته اند که صدای انفجار در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه شنیده شده است.
نماینده پارلمان سوریه گفت که آمریکا به داعش اجازه می دهد تا فعالیت خود را در نزدیکی مرزهای سوریه و عراق افزایش دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ