عبدی در بیانیه‌ای این حمله را محکوم کرد اما از تایید این که هدف این حمله بوده است امنتاع ورزید و نوشت: «ما قویا هدف قرار دادن فرودگاه بین‌المللی سلیمانیه را توسط ترکیه محکوم می‌کنیم. ادامه این خشونت‌ها در عراق و سوریه پیامدهای جدی برای منطقه خواهد داشت.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی حمله تروریستی اخیر در حرم شاه‌چراغ روسای قوه مجریه و مقننه در اولین واکنش‌های خود از دستگاه قضایی اشد مجازات برای عاملان این حادثه را خواستار شدند.
بعد از خداحافظی رسمی جان‌لوئیجی بوفون با فوتبال، واکنش‌ ستاره‌های فوتبال به خداحافظی این دروازه‌بان اسطوره‌ای آغاز شده است.
بسیاری از چهره‌های سرشناس بسکتبالی و غیر بسکتبالی، نسبت به ایست قلبی پسر لبران جیمز واکنش نشان دادند.
یورش وحشیانه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس واقع در شرق طولکرم، واکنش‌های شدیدی را در پی داشته است و برخی آن را جنایت جنگی عنوان کرده‌اند.
رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای سبک شهری و پیک موتوری تهران دست به افشاگری علیه تعدادی از بازیکنان فوتبال زد.
انتقال پنجمین بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به لیگ اسپانیا باعث رد و بدل شدن نظرات جالبی بین کارشناسان رسانه‌ای فوتسال در آسیا و اروپا شده است.
فرماندار خرم‌آباد گفت: مرحومه «منصوره سگوند» از کارکنان نیروی انتظامی نبوده و تنها در گذشته و در یک مقطع کوتاه به عنوان همیار پلیس همکاری داشته است.
کانون کارگزاران رسمی فوتبال ایران (فیفا) شکایتی را از صادق درودگر و محمدحسین میثاقی تنظیم کرده است.
تصمیم باشگاه بایرن مونیخ برای اعلام خبر اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ در روز قهرمانی این تیم واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است.
"پیکه یادت باشه، تراکتور سرورته" - این خلاصه واکنش‌هایی است که طرفدارانی با پروفایل تیم فوتبال تراکتور در صفحه جرارد پیکه داشته‌اند.
فردی در حرکت زشت و زننده سطل ماست را روی یک مادر و دختر خالی کرد.
محمد رضا جوادی یگانه استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در این باره در توئیتی نوشته است: «اگر روان‌شناسی جمعی مردم ایران را بدانید؛ و حساسیت بالای مردم در باره دختران دانش‌آموز و مادرانشان، و افزایش نگرانی‌‌ها و پایین آمدن آستانه تحمل مردم را درک کنید، می‌دانید که امشب باید تکلیف این شخص و این فیلم مشخص شود و به افکار عمومی توضیح داده شود.»
صبح جمعه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ حمله مردی ناشناس به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبرساز شد. مهاجم بلافاصله بازداشت شد و انگیزه‌اش شخصی و خانوادگی اعلام شد. اما این حمله واکنش‌های وسیعی از سوی مقامات جمهوری آذربایجان و سایر کشور‌ها در پی داشت و امروز نیز تیتر نخست روز‌نامه‌های کشور است.
پرحاشیه‌ترین رخداد در هفته جاری در ارتباط با حواشی بعد از برگزاری نخستین «کنگره بین‌المللی بانون تاثیرگذار» در جمعه (۳۰ دی) بود. هر چند این کنگره در انتهای هفته گذشته برگزار شد، اما بازتاب‌ها و واکنش‌ها به آن تا اواخر هفته جاری ادامه داشت. برگزارکنندگان اصلی کنگره، جمیله علم الهدی، همسر سید ابراهیم رئیسی و انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بود.
حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها در اردوگاه جنین در کرانه باختری واکنش کشورهای عربی را به دنبال داشت.
امیرحسین حاجی‌نصیری، جانباز مدافع‌ حرم، پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های اخیرش در شبکه افق، طی سخنرانی تازه‌ای بر صحبت‌های قبلی خود تاکید کرد.
بدون تردید خبرسازترین خبر هفته در ارتباط با سخنان یک کارشناس در برنامه جهان آرا بود. «امیرحسین حاجی نصیری» جانباز مدافع حرم در برنامه جهان آرا حاضر شد و در موضوع قهرمان ملی مردم صحبت کرد. دقایقی از این برنامه او درباره «علی دایی» جملاتی گفت که با واکنش‌های مختلفی از سوی طیف‌های ورزشی و هنری کشور روبرو شد
سرودی که بازیکنان آرژانتین بعد از صعود به فینال جام جهانی در رختکن خود علیه انگلیسی‌ها خواندند واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است.
ادعاها درباره احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه عربستانی النصر با واکنش‌های زیادی همراه بوده است.
نایب رییس انجمن داروسازان ایران گفت: قاچاق چمدانی دارو، به ویژه دارو‌های تزریقی، واکسن‌ها و ... بسیار فاجعه‌بار است؛ چراکه قطعا محصول در حمل و نقل خراب می‌شود.
حرکت کریستین پولیشیچ که برای باز کردن دروازه ایران بی‌محابا به سمت توپ حمله کرد و سلامتش را به خطر انداخت با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
حمله شدید ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به کارسدروپ، مدافع هلندی این تیم، واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است.
اتحادیه رادیو و تلویزیون های عراق به حمله به دفتر یک شبکه تلویزیونی واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
اظهارات مدیر باشگاه پرسپولیس واکنش‌های تندی را به همراه داشته است که جدیدترین آن‌ها از سوی بختیار رحمانی بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ