پهپادهای ائتلاف آمریکا در سوریه بر فراز دریای مدیترانه به طرز خطرناکی به جنگنده‌های روسیه نزدیک شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس گزارش‌ها، در پی حمله فردی با چاقو به چندین نفر در نزدیکی پایتخت کره جنوبی، دست کم یک نفر جان خود را از دست داد و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.
رسانه‌های محلی بورکینافاسو اعلام کردند که صدای تیراندازی در نزدیکی پایگاه هوایی نظامی در شهر واگادوگو، پایتخت این کشور شنیده شده است.
یک تحلیلگر سیاسی عراق تاکید کرد که حرکت دولت این کشور به سمت گسترش همکاری‌ها با ایران و سوریه به مذاق آمریکا خوش نیامده و باعث کارشکنی‌های واشنگتن در این مسیر شده است.
حرکت خطرناک ماریو پالاشیچ نزدیک بود به مصدومیت شدید ناتان آکه منجر شود.
علاوه بر میوه‌های سمی، شیره درخت مانچینیل نیز به همان اندازه خطرناک است. شیره حاوی ترکیبی قوی از ترکیبات سمی است که می‌تواند باعث سوختگی شدید، تاول و حتی آسیب دائمی چشم شود. ایستادن در زیر درخت در هنگام بارندگی می‌تواند منجر به تماس ناشی از قطرات باران با شیره شود و خطر عوارض جانبی را تشدید کند.
کره شمالی اعلام کرد رزمایش کنونی آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی مرزهای این کشور، رزمایش جنگی خطرناک علیه یک قدرت اتمی است.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:مشکلات جدی‌ای میان ایران و مصر وجود ندارد و می‌توان گفت امکان نزدیک شدن دیدگاه‌های دو کشور به یکدیگر وجود دارد.
سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی می گوید نزدیک به 70 درصد مردم کم تحرکی دارند که حتی از کرونا هم خطرناک تر است.
نزدیکی به فتح لوشامپیونه مرهم زخم مسی و امباپه
رسانه های عبری زبان نگرانی شدید خود را نسبت به نزدیکی سوریه با کشورهای عربی و بازگشت دمشق به اتحادیه عرب ابزار و تاکید کردند که این مسأله نشانه خوبی برای رژیم صهیونیستی نیست.
حسین امیرعبداللهیان گفت: ما با توجه به رابطه ممتازی که با عراق داریم و موضوعات متنوعی که در دستور کار روابط دو کشور وجود دارد از اینکه کشور دوست و برادر عراق در جایگاه طبیعی خود در منطقه قرار دارد، احساس رضایت و خرسندی می‌کنیم.
حسین امیرعبداللهیان گفت: ما با توجه به رابطه ممتازی که با عراق داریم و موضوعات متنوعی که در دستور کار روابط دو کشور وجود دارد از اینکه کشور دوست و برادر عراق در جایگاه طبیعی خود در منطقه قرار دارد، احساس رضایت و خرسندی می‌کنیم.
غربی‌ها و برخی از همسایه‌های ما به این نتیجه رسیده‌اند که میزان غنی‌سازی اورانیوم در ایران، در حال رسیدن به مرحله آستانه است. این مرحله از دید آن‌ها یک موقعیت خطرناک محسوب می‌شود. در این برهه زمانی روی کار آمدن نتایناهو هم یک زنگ خطر برای ایران بشمار می‌آید. زیرا مشخصا اروپایی‌ها در حال نزدیک شدن به اسرائیل هستند
تحقیقات جدید نشان می‌دهد کودکانی که در نزدیکی فرودگاه‌ها زندگی می‌کنند در معرض سطوح خطرناک فلز سرب هستند.
وزیر خارجه پیشین آمریکا می‌گوید که نزدیک شدن چین و عربستان، نتیجه مستقیم «سیاست‌های بد آمریکا» است.
حفره خطرناکی نزدیک ورزشگاه جام جهانی 2022 توسط یکی از هواداران کشف شده است.
در این بیانیه آمده است: اگر ایران تصمیم به بازگشت به پایبندی کامل با تعهداتش ذیل برجام نگیرد، شرایط در آینده‌ای نزدیک تنها بدتر خواهد شد. ایران همچین تولید اورانیوم با غنای پنج درصد با طرز چشمگیری افزایش داده است.
اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان با حضور نزدیک به ۸۰ کشتی‌گیر و مربی در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تأکید بر اینکه کمک تسلیحاتی به کی یف، اروپا را به طرف نزاع در اوکراین تبدیل کرده است، اعلام کرد که آمریکا در مسیر صادرات مواد غذایی و کود روسیه مانع تراشی می کند.
رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران گفت: مردم یک روزه خشمگین و عصبانی نمی­‌شوند/ اگر راهی برای تأثیرگذاری واقعی بر رفتار حکومت (و نه فقط نمایش اعتراض) از طریق رویه‌های مشروع وجود داشته باشد، کار به اعتراض خیابانی نمی‌کشد/ برخی به دلیل «ترس از هزینه­‌های شرکت در اعتراض» در خیابان حضور پیدا نمی‌کنند/ پتانسیل اعتراض در زنان نزدیک به مردان شده است/ اگر یک قانون به هدفش نرسید وحی منزل نیست و می‌تواند تغییر کند/ تجدیدنظر در سیاست‌هایی که هدف خود را محقق نکرده‌اند، عقب‌نشینی نیست
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: نتیجه رهاکردن سکونتگاهی از سوی سگ‌ها در دامنه کوه‌ها و فضا‌های حاشیه‌ای شهر، جلوآمدن و قدم گذاشتن حیوانات غیراهلی مانند گرگ‌ها به حریم سگ‌ها درپی دارد. به‌عبارتی گرگ‌ها یا گرگاس‌ها (گرگ-سگ) به محل سکونتگاهی انسان‌ها نزدیک شده‌اند که می‌تواند بسیار خطرناک باشد؛ به‌گونه‌ای که طی ماه‌های اخیر برخی از ساکنان سوهانک اعلام کرده‌اند که در محله خود و بالاتر از محدوده‌های سرآسیاب، شاهد تردد گرگ بوده‌اند.
«هنری کیسینجر» هشدار داد که جهان در حال نزدیک شدن به یک رویارویی بسیار خطرناک بین ایالات متحده از یک سو و چین و روسیه از سوی دیگر است. ما نمی‌خواهیم این ایده را باور کنیم، اما واقعیت آن است که جهان آشکارا به سمت پرتگاه پیش می‌رود.
روزانه حدود ​​پنج کشتی نظامی آمریکا در نزدیکی سواحل چین حرکت می کنند به طوری که در سال ۲۰۲۲، کشتی‌های نظامی آمریکایی دستکم ماهی یک‌بار از تنگه تایوان عبور کرده‌اند.
بورس امروز ۲۰ دی ۱۴۰۰ هر چند قرمزپوش به پایان رسید، اما به هر حال در یک ساعت و نیم پایانی بازار اندکی از قرمزپوشی بازار کاسته شد. در گفتگو با سارا فلاح کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ