دولت عراق حدود ۴۷ خانواده داعش را از اردوگاه الهول در سوریه به منطقه القائم در نزدیکی مرز عراق و سوریه در غرب الانبار منتقل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید دفاع مقدس صبح پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد خاک کشور شد. پیکر این شهیدان والا مقام همزمان با دوم محرم الحرام سال ۱۴۴۵ بر دوش مردم و در حضور خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و فرماندهان نظامی پس از سال‌ها به وطن بازگشت. تاکنون طی عملیات‌های تفحص متعدد در مناطق داخلی و برون مرزی (کشور عراق)، پیکر بیش از ۴۵ هزار شهید مفقود الاثر دفاع مقدس پیدا شده است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خبر مربوط به دستور رئیس جمهور برای بازگشت «گشت‌های خودرویی حجاب» را تکذیب و تاکید کرد که چنین چیزی نشنیده‌ایم.
مربی روس تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که برای دیدار با خانواده و پیگیری کارهای خود به کشورش رفته بود، از ابتدای اردوی فعلی این تیم در کمپ تیم‌های ملی حاضر شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: با استفاده از امکانات موجود باید برنامه‌ای برای بازگشت به خانواده فرد آسیب دیده وجود داشته باشد تا پس از ترک اعتیاد دوباره به سمت مواد مخدر نرود.
روند بازگشت خانواده های عناصر داعش از اردوگاه الهول سوریه به عراق تحت حمایت ویژه آمریکا، باعث افزایش اجرای عملیات تروریستی در این مناطق شده است.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید روسیه پس از جنگ بسیار تغییر کرده و تنها کسانی رویای بازگشت به «آغوش دوستانه خانواده اروپایی» را دارند که مرگ هم‌طنان روس خود را فراموش کرده باشند.
یک کارشناس امنیتی عراقی نسبت به بازگشت خانواده‌های عناصر داعش به نینوا و سنجار و وقوع حوادث امنیتی در این مناطق هشدار داد.
احتمال بازگشت کارل هاینز رومنیگه، مرد کهنه کار آلمانی به باشگاه بایرن مونیخ وجود دارد.
لیونل مسی همراه خانواده و دوستان نزدیکش، شب گذشته وارد بارسلونا شد و از در پشتی فرودگاه ال پرات، به منزل خود در کاستلدفلس رفت.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: هم اکنون ۲۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های خوزستان در انتظار بازگشت به آغوش خانواده‌های خود هستند.
قائم مقام دادگستری کل استان تهران از تشکیل کمیته اجرایی در زمینه رسیدگی به درخواست‌های مددجویان در حوزه بهره‌مندی از ارفاقات قانونی خبر داد.
سرمربی تیم مس سونگون از پیروزی و بازگشت تیمش به صدر جدول لیگ برتر فوتسال در شروع نیم فصل دوم ابراز خوشحالی کرد.
این بازیکن که به همراه خانواده اش ایران را ترک کرده جمعه هفته جاری به تهران برمی‌گردد و به احتمال زیاد از روز شنبه آینده در تمرینات گروهی تیم شرکت می‌کند.
کودکی که بعد از ۱۰ روز با تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگاز چنگال آدم ربایان نجات یافته بود صحیح و سلامت به آغوش خانواده بازگشت.
بعد از ۱۰ روز با تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ کودک رباییده شده پیدا و به آغوش خانواده اش بازگشت.
برخی از کودکان واقعا در اوکراین یتیم یا رها شده بودند و زندگی در روسیه را ترجیح می‌دهند. نوجوانی از ماریوپل می‌گوید که هیچ خانواده‌ای در اوکراین ندارد. خانواده روسی که از او نگهداری می‌کنند، دوستش دارند و او نیز آنان را دوست دارند. اما بعضی مانند آنیا آرزوی بازگشت به اوکراین را دارند.
تایباد ـ نوجوان ۱۱ ساله تحت پوشش یک مؤسسه یتیم خانه تایباد به آغوش گرم خانواده خود در شهرستان یکه سعود استان خراسان شمالی بازگشت.
وقتی خانواده شما را به خانه می‌خوانند، تنها کاری که انجام می‌دهید این است که فقط خودتان را نشان دهید. کاملاً متعهد به وظایف و آماده برای مأموریت.
وقتی خانواده شما را به خانه می‌خوانند، تنها کاری که انجام می‌دهید این است که فقط خودتان را نشان دهید. کاملاً متعهد به وظایف و آماده برای مأموریت.
سرمربی جدید تیم ملی ایران با پیامی نسبت به بازگشت دوباره به ایران واکنش نشان داد.
رئیس کمیته مهاجرت و آوارگی پارلمان عراق تاکید کرد که بازگشت خانواده اعضای داعش به عراق، با توجه به بحران سیاسی موجود نگران کننده است.
رئیس کمیته مهاجرت و آوارگی پارلمان عراق تاکید کرد که بازگشت خانواده های اعضای داعش به عراق، با توجه به بحران سیاسی موجود نگران کننده است.
رئیس بیمارستان روانپزشکی رازی، در مورد آن دسته از بیماران اعصاب و روان که می بایست دور از خانه و خانواده زندگی کنند، گفت: این دسته از بیماران، امکان بازگشت به جامعه را ندارند.
قضات دادگاه دو مرد جوان را به قصاص محکوم کردند و وقتی پرونده برای اجرا به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد با تلاش واحد صلح و سازش مستقر در دادسرای امور جنایی سرانجام خانواده مقتول به خاطر رضای خدا و به حرمت امام حسین (ع) از قصاص راننده سمند گذشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ