رئیس‌جمهور ایران قرار است روز چهارشنبه به دمشق سفر کند که نخستین سفر یک رئیس جمهور ایران از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه به شمار می‌آید و در حالی صورت می‌گیرد که تعاملات منطقه‌ای با این دو متحد دیرینه افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پاری سن ژرمن که متهم به ربودن و شکنجه تاجر فرانسوی-الجزایری، طیب بن عبدالرحمن، در سال 2020 است، دیروز خانه‌اش مورد بازرسی پلیس فرانسه قرار گرفت.
خبرگزاری فرانسه با انتشار گفت‌وگویی از یک ژاپنی دیگر که به جمع مزدوران حاضر در اوکراین پیوسته، اعلام کرد هم‌اکنون مزدورانی از ۳۳ کشور در جنگ علیه روسیه حضور دارند.
بر اساس اعلام این خبرگزاری، ارتش و دادستان منطقه مذکور اعلام کردند که ۳ نفر از جمله ۲ نظامی بر اثر سقوط هواپیمای سبُک آنها در تپه‌ ای در جنوب فرانسه کشته شدند.
خبرگزاری فرانسه از سفر نماینده ویژه «ماکرون» به لبنان در روز چهارشنبه خبر داد.
خبرگزاری فرانسه نوشت که یکی از واحدهای ارتش اوکراین در جریان حمله‌ای در منطقه زاپروژیا، اکثر زره‌پوش‌های «بردلی» اهدایی از طرف آمریکا را از دست داده است.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: روز پنجشنبه ایران برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته به هواداران زن اجازه داد تا برای تماشای بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل همتای روس خود وارد ورزشگاه شوند. در این دیدار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، صد‌ها زن ایرانی با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، تیم ملی را تشویق کردند.
خبرگزاری فرانسه، روز جمعه، ۱۹ اسفندماه برای اولین بار تصاویری از جزایر و صخره‌های اسپراتلی در دریای جنوبی چین منتشر کرده است. فیلیپین، چین و چندین کشور دیگر ادعای مالکیت این جزایر صخره‌ای را دارند.
خبرگزاری فرانسه امروز به نقل از منابع دیپلماتیک اعلام کرد که قطعنامه ضدایرانی جدیدی در نشست جاری شورای حکام آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی مطرح نیست.
خبرگزاری فرانسه امروز به نقل از منابع دیپلماتیک اعلام کرد که قطعنامه ضدایرانی جدیدی در نشست جاری شورای حکام آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی مطرح نمی‌شود.
خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع دیپلماتیک مدعی شد که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که قرار است به تهران سفر کند روز شنبه با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دیدار خواهد کرد.
یک منبع دیپلماتیک به خبرگزاری فرانسه گفته هدف از دیدار روز شنبه با رئیسی «آغاز مجدد گفت‌وگوها» با ایران در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای این کشور است. این منبع اضافه کرد گروسی قصد دارد «روابط (با تهران) را در عالی‌ترین سطوح از نو آغاز کند.»
وزارت امور خارجه اتریش بدون اشاره به هویت این فرد و جزئیات اتهام وی اعلام کرد که سفیر این کشور از زمان بازداشت این مرد توانسته سه بار در زندان با وی ملاقات کند.
خبرگزاری فرانسه و برخی دیگر از رسانه‌های گزارش دادند، وزارت خارجه اتریش سفیر ایران در اتریش را در اعتراض به صدور مجازات زندان برای «یکی از شهروندان» اتریشی در تهران احضار کرد.
همزمان با سفر نتانیاهو به پاریس، کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه به عربستان سعودی و امارات متحده عربی سفر کرده است. کولونا، روز چهارشنبه وارد ریاض شد و پنجشنبه با محمد بن سلمان، ولیعهد و حاکم بالفعل عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد. به نوشته خبرگزاری رسمی عربستان سعودی موضوع گفتگو‌های وزیر خارجه فرانسه با ولیعهد عربستان، تقویت همکاری‌های دوجانبه در همه حوزه‌ها و موضوع‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بود. رسانه‌های سعودی جزییات بیشتری از گفتگو‌های کولونا و بن‌سلمان ارایه نکرده‌اند.
خبرگزاری فرانسه صبح امروز یکشنبه در خبری فوری از سقوط یک فروند هواپیما در نپال با ۷۲ سرنشین خبر داد.
دبیرکل ناتو در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت که روسیه برای جنگ طولانی مدت در اوکراین آماده می شود و ناتو نباید روسیه را دست کم بگیرد.
خبرگزاری فرانسه و شبکه جهانی «بی بی سی» از وقوع چند انفجار در کی یف پایتخت اوکراین خبر دادند. طبق این گزارش‌ها، صدای آژیر هشدار حملات هوایی هم در این شهر شنیده شده است.
ستاره فوتبال به خبرگزاری فرانسه گفت: متاسفانه نفهمیدم چرا پاسپورت من را گرفتند و بعد از این بی احترامی، بازگرداندن گذرنامه از نظر قانونی چه معنایی دارد؟
خبرگزاری فرانسه بامداد شنبه گزارش داد که قربانیان طوفان مرگبار ایان در ایالت فلوریدا به ۲۳ نفر افزایش یافته است.
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص حصول توافق در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی «در روزهای آینده» ابراز امیدواری کرده است.
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص حصول توافق در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی «در روزهای آینده» ابراز امیدواری کرده است.
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص حصول توافق در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی «در روزهای آینده» ابراز امیدواری کرده است.
یک سخنگوی واتیکان به خبرگزاری فرانسه گفت که نگهبان احتمالاً دچار افت فشار خون شده است.
پس از سفر جنجالی نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، خبرگزاری فرانسه امروز گزارش کرد که ارتش چین پرتابه‌هایی را به تنگه تایوان پرتاب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ