کارشناس مسائل غرب آسیا گفت:نزدیکی کشورهای عربی مانند عربستان به سوریه نشان‌دهنده توانمندی و مدیریت راهبردی است که جمهوری اسلامی ایران در مقابل تروریست و داعش در منطقه اعمال کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نرخ گوشت مرغ نسبت به هفته گذشته کاهش پیدا کرده اما همچنان با قیمت مصوب ۶۳ هزار تومان، فاصله دارد. در حال حاضر هر کیلو گوشت مرغ در بازار ۷۸ هزار تومان قابل خرید است.
رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی درباره نزدیک شدن زمان جنگ احتمالی با حزب‌الله لبنان هشدار دادند.
یکی از فرماندهان نیروهای حشد شعبی عراق از افزایش تدابیر امنیتی این نیروها با نزدیک شدن به مراسم عزاداری عاشورای حسینی، خبر داد.
یک روزنامه صهیونیستی از نگرانی شدید شهرک نشینان نسبت به تکرار عملیات موشکی از سمت کرانه باختری به سمت این شهرک‌ها خبر داد.
اصلاح‌طلبان هیچ‌وقت روی خوشی به شرق و چین نداشته‌اند. البته وقتی پای تضعیف نظام جمهوری اسلامی باشد، نزدیک‌شدن عربستان به چین را هم بر سر نظام چماق می‌کنند و از پس این تناقض برنمی‌آیند که اگر نزدیکی به چین بد است، چرا حسرت نزدیکی سعودی به چین را می‌خورید!
با توجه به این که رابطه ایران و عربستان تجدید شده است، سایر کشور‌های عرب منطقه نیز تمایل پیدا کرده اند روابط خود را با ایران ترمیم کنند. یکی از این کشور‌ها مصر است. البته روند نزدیک شدن ایران به مصر چندان پر سرعت نیست و هر دو کشور با احتیاط کامل پیش می‌روند.
جزییات خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی به شرکت‌کنندگان در اجتماع امام رضایی‌ها اعلام شد.
در مورد حوزه خلیج‌فارس اقداماتی که در حال انجام است، از جمله بهبود روابط با عربستان سعودی اقدامات مثبت و بسیار خوبی است و آینده‌اش روشن است و به‌تدریج سایر کشور‌ها و حتی روابط با بحرین نیز به سمت عادی شدن پیش می‌رود. منافع ملی کشور ایجاب می‌کند با همسایگان خود رابطه نزدیک و سازنده داشته باشیم و دولت سیزدهم هم در این جهت گام برمی‌دارد، اما در مورد جمهوری آذربایجان بر اثر اشتباهات فراوانی که رخ داده رابطه بسیار خوبی که با این کشور در دولت قبل برقرارشده بود، به هم خورده است.
ویدیوئی از سالم الدوسری بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان در حین خروج از محل اقامت خود منتشر شده که او را در بین چند محافظ نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که گارد‌های حفاظتی الدوسری را همراهی می‌کنند و در مقابل او یک دیوار انسانی تشکیل دادند تا از نزدیک شدن هواداران به او جلوگیری کنند. در این بین یک کودک برای ستاره الهلال دست تکان داد و به وی نزدیک شد، الدوسری هم لبخندی زد و پاسخ هوادار را با سلام داد.
رییس سابق موساد در کنفرانس امنیتی هرتزلیا، نسبت به نزدیک‌شدن ایران و کشورهای منطقه به ویژه عربستان و مصر هشدار داد.
منابع سعودی از تصمیمات جدید اتخاذ شده در آستانه نزدیک شدن به موسم حج در اواخر ژوئن خبر دادند.
مدیر اطلاعات ملی آمریکا امروز در سخنانی اذعان کرد: آمریکا نمی‌تواند از نزدیک شدن بیشتر روابط میان چین و روسیه جلوگیری کند.
در این بیانیه تأکید شده که ۴۵ هواپیما از به اصطلاح خط میانی تنگه تایوان عبور کرده و وارد منطقه شناسایی دفاع هوایی تایوان شده‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به اینکه توافق ایران و عربستان بر نقش واشنگتن در منطقه تأثیری نمی‌گذارد، گفت که نزدیک شدن تهران- ریاض مانعی برای عادی‌سازی روابط میان ریاض- تل آویو نیست.
رسانه های آلمانی از تیراندازی نزدیک یک مدرسه ابتدایی در شمال غرب این کشور با دو زخمی خبر دادند.
نخست وزیر عراق امروز در اظهاراتی پیش از سفر به فرانسه از عزم بغداد برای نزدیک نمودن دیدگاه های تهران و ریاض خبر داد.
روابط عمومی سازمان حفاظت و مدیریت حیات وحش استان فارس از احتمال نزدیک شدن حیوانات وحشی به مناطق مسکونی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن شمار دیگری از نظامیان اوکراینی و مزدوران خارجی در نبردهای شبانه روز گذشته خبر داد.
وزیر خارجه پیشین آمریکا می‌گوید که نزدیک شدن چین و عربستان، نتیجه مستقیم «سیاست‌های بد آمریکا» است.
اگر فردی علائم افسردگی اساسی را که به صورت فصلی برای حداقل دو سال متوالی رخ می‌دهد، تجربه کند، ممکن است به افسردگی فصلی مبتلا شود. علائم ممکن است شامل خوابیدن یا خوردن بیش از حد، کناره گیری از ارتباطات اجتماعی، احساس افسردگی تقریباً روزانه، احساس ناامیدی یا بی ارزشی، عدم توانایی در تمرکز و نداشتن انرژی باشد
همزمان با آغاز مهمترین رقابت فوتبالی دنیا و اوج گرفتن حساسیت این رقابت ها با نزدیک شدن به مراحل پایانی، سیاست ترور و جنایت رژیم صهیونیستی تشدید شده و اعدام ها در عربستان بیشتر شده است.
حفره خطرناکی نزدیک ورزشگاه جام جهانی 2022 توسط یکی از هواداران کشف شده است.
یک کارشناس مسائل بین‌المللی از کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در بحبوحه تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ