از سال ۱۹۷۴ که فروچو لامبورگینی تصمیم به فروش سهام شرکت خود کرد تا خرید کمپانی توسط کرایسلر در سال ۱۹۸۷، واگذاری به گروه مالزیایی در سال ۱۹۹۴ و در نهایت موفقیت فولکس واگن در خرید مجموعه لامبورگینی به سال ۱۹۹۸، این برند همچنان با سوپراسپرت‌های خود یکی از موفق‌ترین‌های بازار جهانی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
‌می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان از ۲۸ مرداد لغایت ۳ شهریورماه در سالن توفیق جهانبخت تهران برگزار می‌شود.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
یک کوزۀ سفالی حاوی بقایای یک فرد جوانِ قربانی‌شده، اخیرا در یک سایت باستانی در مکزیک از زیر خاک بیرون آورده شده؛ یک حلقۀ یشمی نیز در این کوزه وجود دارد که معنا و اهمیت آن هنوز معلوم نیست.
در افسانه‌های هندو، الهه‌های برهما و شیوا به ترتیب در شکل اژدها و فیل با هم مبارزه می‌کردند. اژدها فیل را گاز می‌گیرد و خون او را می‌نوشد. اما فیل در حال سقوط روی زمین اژدها را له می‌کند و خون آن‌ها با هم مخلوط و شیره قرمز درخت را تشکیل می‌دهد.
تصاویری از رصد ناوهای آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه را مشاهده می‌کنید.
این عکس‌ها حضور ناصرالدین شاه در دربار بریتانیا در زمان حکومت ملکه ویکتوریا را به تصویر کشیده‌اند. دو تن از شاهزادگان دربار بریتانیا مسئولیت استقبال از شاه را در سفر‌هایی که به این کشور داشت به عهده داشتند.
هوش مصنوعی به تازگی پیش‌بینی کرده است که اگر زلزله ۷.۱ ریشتری دماوند در سال ۱۲۰۹ بار دیگر تکرار شود، آتشفشان دماوند به چه میزان واکنش نشان خواهد داد.
بنتلی بنتایگا EWB مولینر با ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت، می‌تواند در ۴.۵ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت ۱۸۰ مایل در ساعت دست پیدا کند. سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به خروجی این پیشرانه کمک می‌کنند.
محمد بن‌سلمان با ثروتی که در اختیار دارد، کلکسیونی از خودرو‌های لوکس را شکل داده‌است که شامل نسخه‌هایی از خودرو‌های لامبورگینی، بنتلی، بوگاتی، مرسدس بنز و رولزرویس است.
در سینمایی گرگ وال استریت، لامبورگینی کونتاش نقش برجسته‌ای را در صحنه‌ای ایفا می‌کند که در آن جردن بلفورت با بازی لئوناردو دی کاپریو، به شدت تحت تاثیر مواد مخدر بوده، به سمت ماشین می‌خزد و با پای خود در خودرو را باز می‌کند. او قبل از دستگیری پلیس، با ماشین‌های پارک شده، تابلو‌های خیابان و یک فولکس‌واگن گلف برخورد می‌کند.
این شاسی بلند عجیب با نام لند اسپید کروزر نام‌گذاری شد و لقب سریع ترین SUV جهان را از آن خود کرد. ارتقای پیشرانه و توان فنی خودرو تنها بخشی از ماجرا بود.
لامبورگینی سوژه‌ای برای هوش مصنوعی شده تا آن را در مصر به نمایش بگذارد.
شاسی‌بلند فوق‌العاده‌ای که این بار مورد بحث است «منصوری وناتوس» (Mansory Venatus) نامیده می‌شود. این تیونینگ بر اساس لامبورگینی اوروس بوده و خودرویی بسیار سریع است.
آئرا سدان یک طرح مفهومی بوده و طبق گفته طراح مطرح این شرکت، فیلیپو پرینی، خالق و طراح خودرو‌هایی مثل لامبورگینی اونتادور، سنتناریو، اوروس، هوراکان و...، مدل تولیدی این خودرو شباهت زیادی با نسخه کانسپت دارد.
این ترکیب عجیب حاصل اطلاعات هوش مصنوعی از طراحی توالت فرنگی و خودروهای لامبورگینی است!
لامبورگینی می‌گوید: روئلتو مجهز به شاسی یکپارچه فیبر-کربن است که در سنت آگاتا تولید شده است. این شاسی در مقایسه با اونتادور حدود ۲۵ درصد مقاومت بالاتری دارد و ۱۰ درصد نیز در مهندسی وزن موفق‌تر است.
ازجملهٔ ویژگی‌های ظاهری اوروس پرفورمانته اسنزا SCV12 که آن را از مدل معمولی متمایز می‌کند می‌توان به طرح دورنگ بدنه با قسمت پایینی مشکی‌رنگ و شمارهٔ مسابقه‌ای روی درهای جلو اشاره کرد. این خودرو از رینگ‌های ۲۳ اینچی مشکی براق با کالیپرهای ترمزی به همین رنگ استفاده می‌کند اما خریداران می‌توانند رنگ‌های دیگری را برای رینگ‌ها و کالیپرها انتخاب کنند.
خودروی اسباب بازی جدید دقیقاً ابعادی مشابه مدل واقعی دارد و با استفاده از ۱۵۴ نوع مختلف قطعه لگو ساخته شده است.
لامبورگینی روئلتو در قالب یک سوپر اسپرت هیبرید ۱۲ سیلندر ایتالیایی معرفی شد. در ادامه با مشخصات لامبورگینی Revuelto آشنا خواهیم شد.
یک موتورسوار روز یکشنبه بر اثر برخورد با یک دستگاه لامبورگینی در هنگ کنگ به شدت مجروح شد.
رندر شاسی‌بلند بوگاتی در رنگ شرابی توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده‌است، این خودرو بسیار شبیه به لامبورگینی Urus به نظر می‌رسد که نباید تعجب‌آور باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ