لامبورگینی روئلتو در قالب یک سوپر اسپرت هیبرید ۱۲ سیلندر ایتالیایی معرفی شد. در ادامه با مشخصات لامبورگینی Revuelto آشنا خواهیم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- دیدار دو تیم تراکتور با پرسپولیس باحضور ۷۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه یادگار امام تبریز درحال پیگیری است.
تصاویری از ایستگاه متروی جهاد واقع در میدان فاطمیِ تهران در توئیتر پربازدید شده است.
ساعاتی پیش یک تروریست مسلح از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشته با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می شود.
محمد بن‌سلمان با ثروتی که در اختیار دارد، کلکسیونی از خودرو‌های لوکس را شکل داده‌است که شامل نسخه‌هایی از خودرو‌های لامبورگینی، بنتلی، بوگاتی، مرسدس بنز و رولزرویس است.
تصاویری عجیب از بادیگارد ابراهیم رئیسی در یک مراسم رسمی را منتشر شده؛ این تصاویر در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران شکار شده است.
در سینمایی گرگ وال استریت، لامبورگینی کونتاش نقش برجسته‌ای را در صحنه‌ای ایفا می‌کند که در آن جردن بلفورت با بازی لئوناردو دی کاپریو، به شدت تحت تاثیر مواد مخدر بوده، به سمت ماشین می‌خزد و با پای خود در خودرو را باز می‌کند. او قبل از دستگیری پلیس، با ماشین‌های پارک شده، تابلو‌های خیابان و یک فولکس‌واگن گلف برخورد می‌کند.
تصاویری از محل ریزش آوار و تلاش تیم های امداد و نجات با حضور شهردار تهران را مشاهده می‌کنید.
موشک‌های کروز جدید مجهز به هوش مصنوعی به نیروی دریایی سپاه الحاق شد.
تیم فوتبال سپاهان که یکی از تعقیب کنندگان اصلی پرسپولیس در فصل گذشته بود، برای فصل بیست و سوم لیگ برتر به یک تیم پرستاره تبدیل شده و آماده‌سازی خوبی را هم پشت سر گذاشته است.
باشگاه تراکتور تبریز از کیت رسمی پیراهن خود برای فصل بیست و سوم لیگ برتر رونمایی کرد.
سال‌هایی کمی دورتر فک‌های خزری بسیار ارزشمند بودند، البته ارزشی که به قیمت جانشان تمام می‌شد؛ آن‌قدر که به‌خصوص در مناطق شمال دریای خزر مردم فصل آمد وشد فک‌ها را به‌خوبی می‌دانستند تا سالانه ده‌ها هزار از آنها را شکار کنند. فک‌ها اهل سفرند. نمی‌توان گفت ایرانی‌اند یا روس یا قزاق یا ترکمن. تمام دریاچه پهناور خزر خانه آنهاست.
چهره های مطرح ورزش، قهرمانان ایران و جهان و بسیاری از مسئولان و اهالی ورزش در ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) با حضور در مساجد، تکیه ها و هیات ها به عزاداری و ارائه خدمات به مردم پرداختند
سامانه سلاح کروز بردبلند دریایی ابومهدی به ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد.
تصاویری از آماده‌سازی موشک کروز دریایی «ابومهدی» در آئین الحاق به سپاه و ارتش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گرم شدن بیش از حد هوا در تابستان امسال باعث حضور کودکان اصفهانی در حوض بزرگ میدان نقش جهان و بازی و آبتنی در آن شده تا شاید بتوانند گرمای هوا را با خنکی آب از بین ببرند. دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات هفته گذشته به ۴۱ درجه سانتی‌گراد رسیده بود.
پس از انتشار فیلم درگیری اراذل و اوباش با یکدیگر ، عاملان ناامنی در منطقه تهرانسر توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
لامبورگینی سوژه‌ای برای هوش مصنوعی شده تا آن را در مصر به نمایش بگذارد.
شاسی‌بلند فوق‌العاده‌ای که این بار مورد بحث است «منصوری وناتوس» (Mansory Venatus) نامیده می‌شود. این تیونینگ بر اساس لامبورگینی اوروس بوده و خودرویی بسیار سریع است.
آئرا سدان یک طرح مفهومی بوده و طبق گفته طراح مطرح این شرکت، فیلیپو پرینی، خالق و طراح خودرو‌هایی مثل لامبورگینی اونتادور، سنتناریو، اوروس، هوراکان و...، مدل تولیدی این خودرو شباهت زیادی با نسخه کانسپت دارد.
لامبورگینی می‌گوید: روئلتو مجهز به شاسی یکپارچه فیبر-کربن است که در سنت آگاتا تولید شده است. این شاسی در مقایسه با اونتادور حدود ۲۵ درصد مقاومت بالاتری دارد و ۱۰ درصد نیز در مهندسی وزن موفق‌تر است.
ازجملهٔ ویژگی‌های ظاهری اوروس پرفورمانته اسنزا SCV12 که آن را از مدل معمولی متمایز می‌کند می‌توان به طرح دورنگ بدنه با قسمت پایینی مشکی‌رنگ و شمارهٔ مسابقه‌ای روی درهای جلو اشاره کرد. این خودرو از رینگ‌های ۲۳ اینچی مشکی براق با کالیپرهای ترمزی به همین رنگ استفاده می‌کند اما خریداران می‌توانند رنگ‌های دیگری را برای رینگ‌ها و کالیپرها انتخاب کنند.
خودروی اسباب بازی جدید دقیقاً ابعادی مشابه مدل واقعی دارد و با استفاده از ۱۵۴ نوع مختلف قطعه لگو ساخته شده است.
از سال ۱۹۷۴ که فروچو لامبورگینی تصمیم به فروش سهام شرکت خود کرد تا خرید کمپانی توسط کرایسلر در سال ۱۹۸۷، واگذاری به گروه مالزیایی در سال ۱۹۹۴ و در نهایت موفقیت فولکس واگن در خرید مجموعه لامبورگینی به سال ۱۹۹۸، این برند همچنان با سوپراسپرت‌های خود یکی از موفق‌ترین‌های بازار جهانی بود.
یک موتورسوار روز یکشنبه بر اثر برخورد با یک دستگاه لامبورگینی در هنگ کنگ به شدت مجروح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ