آئرا سدان یک طرح مفهومی بوده و طبق گفته طراح مطرح این شرکت، فیلیپو پرینی، خالق و طراح خودرو‌هایی مثل لامبورگینی اونتادور، سنتناریو، اوروس، هوراکان و...، مدل تولیدی این خودرو شباهت زیادی با نسخه کانسپت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیلی آزکارا به یک موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری TD هیبریدی (موتور برقی 48 ولتی) مجهز شده و قرار است در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل روانه بازار ایران شود.
از ویژگی‌های داخلی این خودرو نیز می‌توان به انتخابگر دنده مینیاتوری، صندلی‌های جلو اسپرت، نمایشگر هدآپ، نمایشگر بزرگ روی کنسول مرکزی، سقف شیشه‌ای، دوربین‌های سراسری و صندلی‌های جلو برقی اشاره کرد. این خودرو در پاییز سال جاری روانه بازار چین خواهد شد.
برخی افراد فکر می‌کنند خرید خودروهای عضلانی با چنین قیمت‌هایی عاقلانه نیست اما اکثر طرفداران خودرویی از آن‌ها به عنوان محصولات نمادین صنعت خودروی آمریکا نام می‌برند.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
طبق استاندارد‌های سوپراسپرت، یمرا دارای فضای داخلی لوکس شگفت انگیزی است. امکانات رفاهی مانند چهار صندلی گرم شونده، هشت جا لیوانی (که برخی از آن‌ها گرم و خنک می‌شوند)، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی جلو و عقب، کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای، و شارژر بی‌سیم دستگاه‌های جلو و عقب وجود دارد.
طراحی محافظه‌کارانه با تمرکز بر خودروی خانوادگی بودن، از ویژگی‌های ظاهری دایون M ۱ هستند. چراغ‌های مستطیلی و کشیده منتهی به یک جلوپنجره که در مرکز آن، محل شارژ باتری‌ها تعبیه شده، بیشترین خودنمایی را در این قسمت دارند.
نیسان مأموریت کشف پتانسیل‌های هوش مصنوعی در صنعت خودرو را به دپارتمان «یوکوهاما لب» محول کرده است. این کمپانی ژاپنی می‌گوید امکان استفاده از هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف صنعت خودروسازی وجود دارد که تحقیق و توسعه، تولید و حتی طراحی، برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود.
این موتور‌ها ۶۶ درصد تراکم قدرت بیشتری نسبت به موتور‌های کشش شعاعی موجود در سایر خودرو‌های برقی مرسدس بنز دارند. قوس چرخ‌های ویژن ۱۱۱ موتور‌های شار محوری را در نزدیکی چرخ قرار می‌دهد. پیش بینی می‌شود این خودرو با چهار موتور الکتریکی، مجموع خروجی ۱۳۰۰ اسب بخار را ارائه دهد.
تصاویر اولین خودروی برقی شیائومی با نام MS۱۱ در آزمایش جاده‌ای لو رفته است.
چری اومودا ۵ که در ایران به نام فونیکس FX شناخته می‌شود؛ چند ماه پیش با پیشرانه‌ی تمام الکتریکی نیز معرفی شد. عرضه‌ی این خودروی برقی علاوه‌بر چین، برای استرالیا و شمال اروپا به‌زودی آغاز می‌شود.
یک خودروی برقی در مدت زمان باورنکردنی ۲۹.۹۳ ثانیه به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید و رکورد زد به این بهانه با ۸ مدل از سریع‌ترین خودروهای جهان بیشتر آشنا می‌شویم که بوگاتی بولاید شاخص ترین آن‌هاست.
طبق گزارش‌های «تاپ گیر»، ایده مفهومی N Vision ۷۴ را در ابتدا تیم مدیریت ارشد هیوندای مطرح کرده‌اند، که این مساله احتمالا می‌تواند راه رسیدن به نسخه تولیدی را کوتاه‌تر کند.
این خودرو یک سدان تمام برقی و از خانواده سری ۵ مدل ۲۰۲۴ است که نسخه‌های بنزینی و هیبرید آن با نام ۵۳۰i و ۵۴۰i به میدان آمدند و نسخه i۵ فقط با موتور یا موتورهای برقی قابل سفارش است.
از نظر طراحی باید گفت چری eQ۷ چهره مدرن و به‌روزی دارد. در نمای روبه‌رو، خبری از جلوپنجره مشبک نیست؛ چرا که نیروی مورد‌نیاز این خودرو توسط پیشرانه برقی تأمین می‌شود. استفاده از چراغ‌های دو‌تکه روندی نسبتاً جدید در بین خودروسازان است. چری نیز از این روند پیروی کرده و eQ۷ را به این نوع چراغ تجهیز کرده است. همان‌طور که در تصاویر ضمیمه‌شده می‌توانید مشاهده کنید، چراغ‌های اصلی این کراس‌اوور روی سپر قرار دارند و نوار‌های باریک موجود زیر کاپوت مربوط به چراغ‌های روشنایی در روز هستند.
مرادیان با بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل اقدام به رهاسازی راننده خودرو ۲۰۶ کردند، گفت: این حادثه سبب فوت راننده ۳۰ ساله شد و علت حادثه تصادف عوامل راهور اعلام خواهد شد.
مجموعه نمایشگر‌های ۲۴ اینچی کیلومترشمار و اطلاعات-سرگرمی، فرمان صوتی، دوربین ۳۶۰ درجه، تنظیم برقی صندلی راننده، سقف شیشه‌ای، اتوهلد، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، تنظیم برقی صندلی راننده و... از امکانات این خودرو هستند.
تصاویری از برخورد خودرو با کابل‌های فشار قوی و قطع گسترده برق در جاده سنتو مشهد را مشاهده کنید.
زاگاتو زله غیر از طراحی رادیکال خود، به دلیل پیشرانه الکتریکی در صنعت خودرو مطرح شد. برخی از منابع آن را کوچکترین و نخستین خودروی الکتریکی تولید انبوه جهان می‌دانند و البته جز اولین‌ها نیز محسوب می‌شود.
تسلا در اعلامیه آنلاین حفظ حریم خصوصی مشتری خود بیان می‌کند که «تصاویر دوربین‌های آن ناشناس باقی می‌مانند و مشتری به تصاویر ضبط شده مرتبط نیست.»، اما هفت کارمند سابق این شرکت به رویترز گفتند که برنامه کامپیوتری که در محل کار از آن استفاده می‌کردند می‌تواند مکان ضبط را مشخص کند که احتمالاً می‌تواند محل زندگی مالک خودرو را نشان دهد.
اولین تصویر از خودرو برقی شیائومی رونمایی شد. خودرو برقی شیائومی MS ۱۱ قرار است با قیمت ۳۷ تا ۵۰ هزار دلار روانه بازار شود.
نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
نام اسکای ول در صنعت خودروی چین، مخاطب را به سمت اتوبوس ها و همچنین ون هایی که توسط نانجینگ گلدن دراگون اسکای ول ارائه شده است، متوجه می کند. این کمپانی از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید باتری و اتوبوس های الکتریکی نیز فعال است.
ولزرویس با تولید خودروی جدید «رولزرویس اسپکتر» خود به بخش جدیدی به نام «سوپر کوپه الکتریکی فوق لوکس» وارد شده است.
کمپانی کیا موتورز اولین خودروی الکتریکی خود به نام «کیا ری» را در سال ۲۰۱۱ به بازار کره عرضه کرد. این خودروساز اکنون قصد دارد دومین فیس لیفت از این خودروی الکتریکی را در کره جنوبی به نمایش بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ