ازجملهٔ ویژگی‌های ظاهری اوروس پرفورمانته اسنزا SCV12 که آن را از مدل معمولی متمایز می‌کند می‌توان به طرح دورنگ بدنه با قسمت پایینی مشکی‌رنگ و شمارهٔ مسابقه‌ای روی درهای جلو اشاره کرد. این خودرو از رینگ‌های ۲۳ اینچی مشکی براق با کالیپرهای ترمزی به همین رنگ استفاده می‌کند اما خریداران می‌توانند رنگ‌های دیگری را برای رینگ‌ها و کالیپرها انتخاب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کوزۀ سفالی حاوی بقایای یک فرد جوانِ قربانی‌شده، اخیرا در یک سایت باستانی در مکزیک از زیر خاک بیرون آورده شده؛ یک حلقۀ یشمی نیز در این کوزه وجود دارد که معنا و اهمیت آن هنوز معلوم نیست.
در فرهنگ قبیله‌ای تانا توراجان در جزیره‌ی سولاوِسی در اندونزی، مرگ برای برخی پایان کار نیست، بلکه آغاز نوعی دیگر از حضور فرد متوفی در میان اعضای خانواده است. (تصاویر ممکن است آزاردهنده باشند).
«اولترالایت تی بی ۵۰» (Ultralite TB ۵۰) کاملا جدید یک نوع منحصر به فرد از تاپر کمپینگ است که دارای چهار دیوار سخت، یک سقف بلند ثابت و یک تخت بالای کابین است. این محافظ کاملا عایق فوم در بسته بندی ۱۵۰۰۰ دلاری (حدود ۷۵۰ میلیون تومان) با وزن کمتر از ۲۰۴ کیلوگرم ارائه می‌شود.
در این گزارش نشانه های نامتعارفی خواهیم گفت که می توانند از هوش بالای شما حکایت داشته باشند.
دستور بازداشت فردی که اقدام به ضرب و شتم معلولان در بوشهر نموده بود صادر شد، همچنین برای مرکز نگهداری معلولان در سازمان بهزیستی و دستگاه قضایی پرونده کیفری تشکیل شد.
احتمالا این واقعیت را شنیده‌اید که حتی دو دانۀ برف هم شکل یکسانی ندارند و هر کدام از آن‌ها طرح منحصر به فرد خودش را دارد. اما احتمالا نمی‌دانید چه کسی اولین بار این موضوع را کشف کرد.
بوگاتی رزیدنس دارای ۱۷۱ عمارت و ۱۱ پنت هاوس خواهد بود که همگی دارای طراحی‌های داخلی و چیدمان‌های معماری منحصر به فرد هستند. اولین امکانات اقامتی بوگاتی در جهان شامل ساحل الهام گرفته از ریویرا، استخر خصوصی، جکوزی اسپا، باشگاه بدنسازی، میز سرآشپز، خدمتکار خصوصی، و باشگاه اعضای خصوصی است.
بر اساس شکل و شمایل و شیوۀ ساخت قطعۀ سفالی، باستان‌شناسان قدمت این تدفین را حدود ۷ هزار سال تخمین زده‌اند. تدفین این فرد در خاکی نه چندان متراکم و با خاصیتی غیر اسیدی صورت گرفته که همین امر باعث حفظ طولانی مدت اسکلت شده است.
در بخش وسیعی از این مکان یک گورستان قرون وسطایی کشف شد که حدود ۱۸۲ فرد در آن دفن شده بودند. این تعداد نشان می‌دهد که این یکی از مهم‌ترین گورستان‌های روستایی در دورۀ کارولنژی بوده است.
آناتومی منحصر به فرد خفاش سر چکشی همچنین به آن اجازه می دهد تا در محدوده ای از زیستگاه ها زندگی کند که سایر گونه ها نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند. پهنای بال های وسیع آن به آن امکان می دهد در فضاهای تنگ مانند غارها و شکاف ها حرکت کند، در حالی که پاهای قوی آن به این معنی است که در صورت لزوم می تواند به سطوح عمودی مانند درختان یا صخره ها بچسبد.
حسین رجبی دادستان قزوین درباره عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان به رسانه‌ها گفت: برای این فرد پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرا تشکیل و متهم موصوف شناسایی و بازداشت شد و به اتهام نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
"مردم به فرد دارای کروات با تعجب نگاه می‌کنند و حتی بعضی وقت‌ها منفی. این مسئله، فرهنگی است. "
پیکر مرحوم «حسن غفوری فرد» صبح شنبه (۲۰ اسفند ۱۴۰۱) در حرم مطهر رضوی تشییع و در صحن آزادی به خاک سپرده شد.در آیین تشییع و خاکسپاری مرحوم غفوری فرد، حجت السلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از روحانیون و دوستداران آن مرحوم حضور داشتند.
هوش مصنوعی با استفاده از یک هدست زیست‌حسگر پیشرفته توانایی آنالیز داده‌های امواج مغزی را داشته و آن‌ها را از قشر بینایی مغز فرد به سگ رباتی منتقل می‌کند.
پرسنل مجروح و نیز فرد کشته شده در جریان حمله به سفارت جمهوری آذربایجان امروز یکشنبه به باکو منتقل شدند.
نخستین گام‌ها برای تاسیس آرامستان متمرکز تهران در سال ۴۵ برداشته شد، وقتی زمینی ۳۱۴ هکتاری توسط شهرداری برای اینکار در نظر گفته شد و قرار شد عملیات عمرانی برای قبرستان شدنش انجام شود. تابستان سال ۴۹ اعلام شد به زودی گورستان متمرکز تهران در ابتدای جاده تهران قم افتتاح خواهد شد.
انفجار‌های متعدد روز شنبه کی‌یف و سایر مناطق اوکراین را لرزاند که در پی آن دست‌کم یک نفر کشته و ۱۴ فرد دیگر هم زخمی شدند. انفجار مرگبار در پایتخت اوکراین در میان ساختمان‌های مسکونی چند طبقه در منطقه سولومیانسکی نیز رخ داد که به کشته شدن دست‌کم یک زن انجامیده است.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: یک زوج جوان به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شدند فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی آنان کرده و باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی آن‌ها شده است.
در پستانداران، آلبینیسم زمانی اتفاق می‌افتد که فرد یک یا چند ژن جهش یافته را از هر دو والدین به ارث می‌برد که در تولید ملانین در بدن، رنگدانه اصلی که رنگ پوست، خز و چشم را تعیین می‌کند، اختلال ایجاد می‌کنند. تولید ملانین در ملانوسیت‌ها رخ می‌دهد، سلول‌های تخصصی که در پستانداران آلبینو وجود دارند، اما به طور کامل عمل نمی‌کنند.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به دار مجازات آویخته شدند.
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی 13 نفر به شهادت رسیدند.
غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی 13 نفر به شهادت رسیدند.
روز گذشته حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از رؤیت یک فرد یوزپلنگ ماده به نام «تلما» به همراه ۴ فرزندش خبر داد؛ امروز تصویر ضبط شده از این یوز‌ها در پورتال سازمان حفاظت محیط زیست منتشر شده است.
رئیس پلیس فتا گفت:یکی از اشخاص مطرح مجازی در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ