یک وبگاه عبری زبان در گزارشی گفته است که آمریکا متحدان صهیونیستی خود در تل آویو را از احتمال توافق هسته ای جزئی با ایران آگاه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که با وجود تلاش‌های فشرده به خصوص از طرف آمریکا اما توافق عادی‌سازی بین رژیم صهیونیستی و عربستان به این زودی‌ها امکان‌پذیر نیست.
یک مقام ارشد امنیتی آمریکا برخی گزارش‌ها درباره توافق با عربستان برای عادی‌سازی روابط ریاض و تل آویو را رد کرد.
اقدامات تنش‌برانگیز اخیر رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین موجب خشم کشورهای عربی شده است.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به متشنج شدن روابط این رژیم با آمریکا اذعان کرد.
وزیر خارجه آمریکا، حملات وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری را مانع دستیابی به توافق عادی‌سازی روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی دانست.
تحولات کرانه باختری و شدت گرفتن اقدامات تروریستی شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها و همچنین سیاست های ویرانگر آمریکا در جهان، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفته است که به اعتقاد تل آویو، توافق احتمالی بین ایران و آمریکا خیلی نگران کننده نیست.
منابع عبری با اشاره به پیش‌شرط‌های ریاض برای عادی‌سازی روابط با تل‌آویو از حضور ویژه رئیس موساد، وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در میز مذاکرات خبر دادند؛ احتمال دستیابی به توافق بالاست.
همزمان با آغاز موج جدید حملات مقاومت به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به شهادت فرمانده یگان موشکی گردان‌های قدس، وزیر خارجه رژیم صهونیستی گفت که تل آویو از حمایت آمریکا و اروپا برخوردار است.
وزیرخارجه آمریکا از نیجر درخواست کرده است تا روابطش را با تل آویو عادی کند.
برخی منابع از احتمال سفر نتانیاهو به واشنگتن در اواخر ماه جاری خبر داده‌اند.
یک مسئول صهیونیستی از مداخلات آمریکا در تل آویو انتقاد کرده و گفته است که آمریکا در سیاست‌های داخلی ما دخالت نکند.
روزنامه های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به برگزاری نشست شرم الشیخ و تشدید اوضاع و اعتراضات در اراضی اشغالی پرداختند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به اینکه توافق ایران و عربستان بر نقش واشنگتن در منطقه تأثیری نمی‌گذارد، گفت که نزدیک شدن تهران- ریاض مانعی برای عادی‌سازی روابط میان ریاض- تل آویو نیست.
براساس گزارش ها با ادامه تنش ها در روابط رژیم صهیونیستی و آمریکا، همکاری های امنیتی دو طرف نیز در معرض خطر قرار گرفته اند.
سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی به عملیات تل آویو واکنش نشان داد و اعلام کرد که از حمله و تیراندازی در تل آویو شوکه شده ایم.
مقام های آمریکایی که اخیرا به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند، به دنبال دستیابی به توافق جامع و مشروط با نتانیاهو بودند که بر اساس آن، واشنگتن با تل آویو علیه ایران همدست می شود.
یک رسانه لبنانی به سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی ودرخواستی که او از مقامات صهیونیست برای مشارکت فعالتر در جنگ اوکراین داشته است. پرده برداشتند.
سفیر سابق آمریکا در تل آویو از پیشنهاد مطرح شده درباره توافق ترسیم مرزهای دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی ابراز شگفتی کرد و گفت که بر اساس این پیشنهاد تل آویو باید امتیازات گسترده ای بدهد.
گانتز از مشاور امنیت ملی آمریکا خواسته است تا مانع توافق هسته ای با ایران شود.
نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله،دولت آمریکا را غده سرطانی توصیف کرد که در حال نابود کردن مردم لبنان است.
پایگاه خبری آکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی می گوید که دولت جو بایدن رئیس جمور آمریکا سعی کرده است طی روزهای اخیر به اسرائیل اطمینان دهد که امتیازات جدیدی به ایران نداده است.
مقامات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره مسئله هسته ای ایران گفتگو کردند.
سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه تغییرات منطقه ای و بین المللی به نفع ملت یمن در حال رخ دادن است، تأکید کرد آمریکا با هدف تأمین منافع رژیم صهیونیستی جنگ علیه یمن را مدیریت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ