براساس گزارش ها با ادامه تنش ها در روابط رژیم صهیونیستی و آمریکا، همکاری های امنیتی دو طرف نیز در معرض خطر قرار گرفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: اختلاف نظر‌ها در جبهه اصلاحات بر سر دو موضوع، یکی حضور یا تحریم انتخابات و دوم فعالیت به عنوان اصلاح‌طلب زیر چتر نظام و انقلاب یا همراهی به جریان برانداز وابسته غرب شدت گرفته است.
عقاب ماهی‌گیر گونه‌ای از عقابهاست که اغلب شکارش آبزیان و ماهی است. این گونه از عقاب‌ها تقریبا در تمام دنیا وجود دارند و معمولا در کنار آب زندگی می‌کنند. ساختار بدن عقاب ماهی‌خوار به گونه‌ای است که به راحتی از دل آب ماهی می‌گیرد. در این کلیپ منحصر به فرد، یکی از این عقاب‌ها را می‌بینید که به طرز شگفتی طعمه‌اش را به دام می‌اندازد. منبع: خبرآنلاین
یکی از نمونه‌های معروف گونه‌های ماهی صورت انسانی، ماهی ماشه‌ای است. الگوی مشخص صورت آن، با چشمانی که در نزدیکی بالای سر قرار گرفته اند، ظاهر یک چهره انسان را در نیم رخ می‌دهد. گونه‌های دیگر، مانند «زاویه‌ماهی» و «طوطی‌ماهی»، الگو‌های صورت مشابهی را نشان می‌دهند که تداعی‌های انسان‌سازی را برمی‌انگیزد.
در دهه ۶۰ ساختمان سازی، سر و شکل رستم‌آبادـ اختیاریه را عوض کرد. در اوایل همین دهه، ساخته شدن بزرگراه شهید صدر، شکاف عمیقی در بافت منطقه به وجود آورد. محدوده رستم‌آباد بالا و پایین کاملاً از هم جدا شد.
خونریزی سر سعید عزت اللهی باعث شد تا دقایقی از بازی ایران و ازبکستان متوقف شود.
یک شاهین در یک پلک بر هم زدنی اردک را شکار کرد.
پلنگ قدری صبر می کند که ایمپالا زیر درخت قرار بگیرد و سپس با یک پرش این حیوان بی نوا را شکار کند.
آناتومی منحصر به فرد خفاش سر چکشی همچنین به آن اجازه می دهد تا در محدوده ای از زیستگاه ها زندگی کند که سایر گونه ها نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند. پهنای بال های وسیع آن به آن امکان می دهد در فضاهای تنگ مانند غارها و شکاف ها حرکت کند، در حالی که پاهای قوی آن به این معنی است که در صورت لزوم می تواند به سطوح عمودی مانند درختان یا صخره ها بچسبد.
ستاره والیبال ایران در گفتگو با ورزش سه درباره تصمیم پر سر و‌صدای خود شفاف سازی کرد.
آناکوندا‌های سبز غیر سمی هستند و در آمریکای جنوبی و ترینیداد یافت می‌شوند. آن‌ها بیشتر وقت خود را در آب می‌گذرانند، معمولاً در باتلاق ها، مرداب ها، نهر‌های آرام و رودخانه‌ها یافت می‌شوند. به همین دلیل، سوراخ‌های بینی و چشم‌ها به جای کناره‌ها، در بالای سر قرار گرفته‌اند، به طوری که مار می‌تواند نفس بکشد و طعمه‌ها و شکارچیان را در بالای آب ببیند در حالی که بدن بزرگش در زیر آب نگه داشته می‌شود.
«رئیس جمهور آمریکا تاکنون دعوت نامه ای را برای نتانیاهو جهت سفر به این کشور ارسال نکرده و یا در شرایطی که اخیرا وزیر دارایی این رژیم در آمریکا جهت شرکت در یک کنفرانس به سر می برد، هیچ مقام دولتی آمریکایی حاضر به دیدار با وی نشده است. مسائلی که همه و همه از عمق شکاف و اختلافات جدی در روابط اسرائیل و آمریکا در شرایط کنونی حکایت دارند. با این حال، نکته مهم این است که این شکاف ها، عملا به مساله ایران و نوع رویکرد دو طرف به این موضوع نیز تسری پیدا کرده‌اند.»
دنیای حیات وحش سرشار از رمز و راز است که برخی از آنها باعث شگفتی انسان می‌شود. در یک مستند به طریقه شکار بدون سر و صدای گربه سانان برای غافلگیر کردن طعمه پرداخته شده است.
یک عقاب جسور برای شکار یک بزکوهی سنگین وزن دست به اقدامی سنگدلانه زد. در واقع عقاب که می‌دانست نمی‌تواند بز کوهی را با خود ببرد، حیوان بی نوا را از آسمان پایین انداخت و بعد از مردن اش بر سر لاشه نشست و مشغول خوردن اش شد.
در هفته‌های اخیر، عرضه خودرو در بورس کالا و اعلام نظریات شورای رقابت در رسانه‌ها، باعث ایجاد فضای مبهم در خصوص آینده بازار خودرو و برنامه‌های خودروسازان شده است، تا جایی که رئیس سازمان بورس نیز تاکید داشته، صنعت خودرو حدود ۸ تا ۹ سال با معضل قیمت‌گذاری دستوری مواجه بوده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بورس که باید محلی برای سرمایه‌گذاری شفاف، امن و مقابله با رانت‌خواری باشد، تبدیل به دزدخانه و سر گردنه شده که نمونه بارز آن در قیمت گذاری فولاد و خودرو است.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد نشست بعدی آژانس و ایران باید با هدف شفاف سازی مسائل باقی مانده صورت گیرد.
در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرت شده و طبق استعلام‌های گرفته شده هم مشخص گردید فرد به پایین پرتاب شده است.
شهریاری گفت: در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرت شده است. طبق استعلام‌های گرفته شده هم مشخص شد فرد به پایین پرتاب شده است.
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری قاطع پرونده «مهسا امینی» و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم گفت: باید با مقصران برخورد شود تا دفعه دیگر این اشتباهات تکرار نشود؛ این حرف حق است ‌و باید مطالبه کرد اما این‌که توی خیابان بریزند، توهین به رهبری کرده، پرچم ایران را آتش زده، روسری از سر خانمی بردارند و نیروی انتظامی را کتک زنند، دقیقا همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.
باشگاه منچستریونایتد از توافق با آژاکس بر سر انتقال «آنتونی» خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام اینکه تا بیست و یکم اردیبهشت‌ماه جاری بالغ بر، یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز، 9271 میلیارد تومان به حساب گندمکاران واریز شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان/ آتش سوزی در پاساژ فاقد پایان کار گلشن مال/ مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله/ فرار از چنگ مرد چاقوکش!/ اتوبوس شرکت واحد ۵ خودرو را له کرد/ چشم در چشم خونبار!/ نقص فنی عامل سقوط مرگبار هواپیمای جنگنده
جبهه‌گیری دو نهاد اصلی متولی ورزش ایران درست حین سفر یک مقام عالی‌رتبه ورزش قاره آسیا به تهران رخ داده است که می‌تواند اتفاقی هم نباشد! عیان شدن شکاف عمیق و دخالت بر سر انتخابات قریب الوقوع کمیته المپیک و داستان تکراری جنگ قدرت.
محمودصادقی سیاستمدار اصلاح‌طلب با انتقاد شدید از رفتارهای قهری دولت سیزدهم در موضوع حجاب گفت: دولت سیزدهم به جای اینکه به زندگی معیشتی مردم سر و سامان دهد، خود را مشغول به موضوع فرعی مقابله با حجاب کرده است. عده‌ای در دولت تلاش می‌کنند با رد گم کنی؛ مسائل فرعی را به عنوان اولویت جامعه امروز ایران معرفی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ