سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه تغییرات منطقه ای و بین المللی به نفع ملت یمن در حال رخ دادن است، تأکید کرد آمریکا با هدف تأمین منافع رژیم صهیونیستی جنگ علیه یمن را مدیریت می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دومای روسیه اعلام کرد که آمریکا و ناتو از سالها پیش تلاش زیادی علیه روسیه آغاز کردند.
همزمان با تشدید تنش‌ها در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی، منابع عبری از برگزاری مانوری مشترک از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شبیه‌سازی جنگ علیه حزب‌الله خبر می‌دهند.
همزمان با تشدید تنش‌ها در مناطق مرزی لبنان و فلسطین اشغالی، منابع عبری از برگزاری مانوری مشترک از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شبیه‌سازی جنگ علیه حزب‌الله خبر می‌دهند.
نگرانی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع ویرانی های گسترده و بی سابقه در جنگ آتی علیه تل‌آویو و نقشه آمریکا برای ضربه زدن به ارتش سوریه در شرق این کشور از محورهای روزنامه های عرب زبان است.
وزیر خارجه آمریکا به شدت از رویکرد روسیه در جنگ اوکراین انتقاد کرد و مدعی شد: زمان ثابت کرد که حمله روسیه به اوکراین اشتباه و شکستی راهبردی است.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: آمریکا اداره ستاد برنامه‌ریزی جنگ ترکیبی علیه مسکو را برعهده دارد؛ کشورهای عضو گروه- ۷ هم به معنای واقعی کلمه در پی رویارویی همه جانبه با روسیه هستند.
رئیس پارلمان کوبا با انتقاد از تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه روسیه می‌گوید واشنگتن مسئول اصلی دامن‌زدن درگیری‌ها و جنگ در اوکراین است.
یک کارشناس مطرح امنیتی عراق تاکید کرد که آمریکا در جریان جنگ علیه داعش هیچ کمکی به این کشور نکرد.
عبدالله علی صبری سفیر یمن در سوریه گفت: آمریکا و عربستان فکر می کردند که جنگ یمن سریع و سرنوشت ساز خواهد بود، اما استقامت مردم یمن باعث شد که سر شیطان بزرگ به سنگ بخورد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله با بیان اینکه آمریکا و انگلیس در مسیر تلاش برای حل بحران یمن کارشکنی می کنند، گفت این رویکرد راهی جز آغاز دور جدید عملیات نظامی علیه متجاوزان باقی نمی گذارد.
وزارت خارجه کره شمالی به آمریکا و کره جنوبی هشدار داد که پیونگ‌یانگ ادامه خصومت‌ها و تداوم رزمایش‌های نظامی این دو کشور در مرزهای خود را نوعی اعلام جنگ تلقی خواهد کرد.
سفیر روسیه در واشنگتن گفت که مسکو هرگز دشمن ایالات متحده نبوده و تمام آن چیزی که می خواهد برقراری روابط طبیعی و نظم جهانی مبتنی بر امنیت مشترک و برابری است.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا آشکارا تمایل خود را برای تحمیل شکستی راهبردی به روسیه اعلام کرده و چشم‌پوشی از این واقعیت غیرممکن است.
عصبانیت از شکست گروه های تروریستی همچون داعش به عنوان بازوی غرب و در راس آن آمریکا در سوریه موجب شده است تا غرب به اقدامات ضدانسانی همچون تحریم علیه این کشور روی بیاورد.
رئیس جمهور کرواسی مدعی شد که ناتو در اوکراین یک «جنگ نیابتی» علیه مسکو به‌راه انداخته است و او نمی‌خواهد «برده آمریکا» باشد.
یکی از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصار الله، مسئولیت ادامه جنگ و محاصره تحمیلی علیه یمن و تنش آفرینی در این کشور را متوجه آمریکا دانست.
وزیر امور خارجه روسیه گفت اروپا چشم و گوش بسته از آمریکا پیروی می کند.
سخنگوی کرملین گفت که سفر زلنسکی به واشنگتن بیانگر تداوم عملی جنگ مستقیم یا غیرمستقیم آمریکا علیه روسیه تا آخرین اوکراینی است.
وزیر دارایی دولت نجات ملی یمن گفت که جنگ اقتصادی علیه ملت این کشور توسط آمریکا و انگلیس هدایت می شود و عربستان و امارات ابزار دست آنها هستند.
رئیس جمهور آمریکا در دیدار امروز با امانوئل ماکرون گفت: آمریکا و فرانسه به مقابله با جنگ وحشیانه روسیه علیه اوکراین ادامه می دهند.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که کشوری مثل آمریکا از جنگ علیه یمن حمایت می کند و حتی یک روز هم نمی تواند به منافع ملت یمن فکر کند.
رئیس جمهور آمریکا در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل ادعا کرد: جنگ روسیه علیه اوکراین بی‌رحمانه است!
رئیس جمهور بولیوی در سخنرانی سازمان ملل علیه نظام سرمایه داری انتقاد کرد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با مفتی و انجمن علمای این کشور از نقش آنها در مقابله با جنگ به سرکردگی آمریکا علیه ارزش های اصیل یمن قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ