مقام های آمریکایی که اخیرا به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند، به دنبال دستیابی به توافق جامع و مشروط با نتانیاهو بودند که بر اساس آن، واشنگتن با تل آویو علیه ایران همدست می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه عراق در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی موضوع هتک حرمت مکرر قرآن کریم، ۵ پیشنهاد را جهت جلوگیری از تکرار این هتاکی‌ها ارائه داد.
معاون امور بین‌الملل جمعیت هلال احمر ایران در جده، دیدارهای دوجانبه‌ای را با رؤسا و نمایندگان جمعیت‌های هلال احمر عمان، سودان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، عراق و عربستان سعودی داشت.
وزیر خارجه در تماس تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی پیشنهاد کرد در واکنش به اقدام اهانت‌آمیز سوئد، نشست اضطراری شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در اولین فرصت برگزار شود.
دبیر فدراسیون بسکتبال ایران گفت: ما به ارمغانی پیشنهاد همکاری داده‌ایم که فعلا قبول نکرده‌اند.
سرمربی تازه وارد ذوب‌آهن به مربی سابق استقلال پیشنهاد همکاری ارائه داد.
وزرای ورزش ایران و ونزوئلا توافق کردند با همکاری فدراسیون‌های فوتبال دو کشور تیم‌های ملی ایران و ونزوئلا در دیداری دوستانه برابر هم قرار بگیرند.
«ارسون یانال» سرمربی ترکیه‌ای که از تیم استقلال تهران پیشنهاد همکاری دریافت کرده است، یکی از گزینه‌های هدایت تیم فنرباغچه هم محسوب می‌شود.
محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از پایان همکاری با تیم الاهلی قطر با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار دارد، احتمالا به حضورش در فوتبال خلیج فارس ادامه دهد.
سردار سلیمانی به موسویان گفت: از همان آغاز همکاری این شک را داشتم که در خواست کمک آمریکا احتمالاً جنبه تاکتیکی دارد و به منظور یک همکاری دراز مدت نیست. ولی مشارکت ایران را یک پیشنهاد بدون باخت می‌دیدم. اگر آمریکا به ما خیانت کند و پس از استقرار در افغانستان ما را رها کند به همان دامی می‌افتد که شوروی افتاد. آمریکایی‌ها منطقه را نمی‌شناسند، افغانستان را نمی‌شناسند، ایران را نمی‌شناسند ... در هر حالت ما برنده خواهیم بود و اگر آمریکایی‌ها از همکاری با ایران عبور کنند، باید با تحمل شکست، افغانستان را ترک کنند.
رسول خطیبی اعلام کرد می‌خواهد دوباره به مربیگری برگردد و علاقه‌ای به ادامه فعالیت به عنوان مدیرعامل در فوتبال ندارد.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده وزارت راه و شهرسازی مکلف است میزان ترانزیت سالانه را افزایش دهد.
آکسیوس مدعی شد: دولت آمریکا چند هفته قبل پیشنهاد همکاری در خصوص برنامه نظامی مشترک درباره ایران را به اسرائیل ارائه داده است.
هافبک جوان پیکان تاکید کرد که ژوزه مورایس در پایان بازی با سپاهان به او پیشنهاد همکاری برای فصل آینده را داده است.
گفته می‌شود به ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال یک باشگاه متمول و پولدار صنعتی پیشنهاد همکاری داده است.
سران قوا و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالا‌های مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی بررسی و به تصویب رساندند.
به پیشنهاد معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، ایران عضو سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی می‌شود.
در دیدار رییس جمعیت هلال احمر ایران و هلال احمر عراق در لبنان، پیشنهاد همکاری مشترک جمعیت دو کشور برای ساخت بیمارستان در بغداد مطرح شد.
با شکست تیم ملی مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی قطر، انتقادها از کی‌روش بالا گرفته و حالا گفته می‌شود هیات رئیسه فدراسیون خواهان قطع همکاری با مرد پرتغالی است‌. روزنامه صبح ایران هشت گزینه سرشناس خارجی برای سرمربیگری تیم ملی را پیشنهاد داده است
سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی ها قرار نگرفت.
سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی ها قرار نگرفت.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که قطر پیشنهاد همکاری با شرکت ارتباطات این رژیم را در جام جهانی ۲۰۲۲ رد کرد.
به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو و منچستریونایتد چاره‌ای جز ادامه همکاری ندارند و دنیای فوتبال یک فصل دیگر شاهد بازی ستاره پرتغالی با پیراهن شیاطین سرخ خواهد بود.
ترامپ افزود که دستیاران وی با وزارت دادگستری آمریکا تماس گرفته‌اند و پیشنهاد همکاری ترامپ با این وزارت خانه را مطرح کرده اند.
عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی با اعلام اینکه این صندوق در ازای سود از پیش تعیین شده نسبت به سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیاردی در بازار سهام اقدام کرده و در پایان دوره پنج سال می تواند پول خود را برداشت کند، گفت صندوق با مجوزی که اخیرا صادر شده، در حال آماده سازی جهت ورود مستقیم و گسترده برای سرمایه‌گذاری جدید در بازار سرمایه است که از قراردادهای قبلی متفاوت خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ