یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که با وجود تلاش‌های فشرده به خصوص از طرف آمریکا اما توافق عادی‌سازی بین رژیم صهیونیستی و عربستان به این زودی‌ها امکان‌پذیر نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وال‌استریت ژورنال در گزارشی تحلیلی فاش کرده که یکی از افسران ارتش نیجر که سال‌ها تحت حمایت و آموزش ارتش آمریکا بوده، یکی از عناصر اصلی کودتای نظامی در نیجر است.
روبرت پیرس، اسطوره آرسنال، می‌گوید این تیم هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به منچسترسیتی دارد.
منچسترسیتی دیگر امیدی به ادامه حضور برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی، ندارد و نیکولو بارلا را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است.
آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن تصمیم ارسال بمب های خوشه ‏ای برای برای ارتش اوکراین را اقدامی از روی «ناامیدی و عجز» کاخ سفید خواند.
باکاری سیسه، مدیر برنامه سادیو مانه، اعلام کرد که این بازیکن هیچ پیشنهادی از عربستان سعودی دریافت نکرده است.
صعود تیم‌های آمریکا و برزیل به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2023 قطعی شد تا هفت تیم دیگر برای چهار سهمیه باقی مانده تلاش کنند.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه از عدم حضور بهروز عطایی در کنار تیم ملی ایران ابراز ناامیدی کرد.
ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر گفت: دو شکست مقابل بریتانیا و آمریکا در آغاز مسابقات قهرمانی جهان باعث ناامیدی ما نشد و از آنها به عنوان دیدارهای تدارکاتی برای پیدا کردن نقاط ضعف استفاده کردیم.
رودی فولر، مدیر تیم ملی آلمان، پس از باخت 0-1 مقابل لهستان از هانسی فلیک، سرمربی مانشافت حمایت کرد.
در حال حاضر انگیزه‌های عربستان برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل ضعیف شده است. اما همچنان مایل نیست آمریکا و اسرائیل را ناامید کرده و از خود دور نماید. اطمینان از دوستی و همکاری ایران موجب قوت قلب عربستان و دوری بیشترِ آن از اسرائیل خواهد شد. در شرایط کنونی که دولتی افراطی و عرب ستیز و اسلام‌ستیز در اسرائیل بر سر کار آمده که بی محابا به حقوق اعراب و مسلمانان و مسجدالاقصی تجاوز می‌کند، عربستان نمی‌تواند به اسرائیل خوشبین باشد و به آن نزدیک گردد.
با وجود این که لالیگا طرح مالی بارسا را تصویب کرد و دست این تیم برای امضای قرارداد با مسی باز شد، مدیران باشگاه معتقدند جذب مسی کار سختی است.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، دیگر به اندازه قبل به بازگشت لیونل مسی به این تیم امیدوار نیست.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، هنوز پیشنهادی رسمی از بارسلونا دریافت نکرده و دیگر قصد ندارد برای این باشگاه صبر کند.
یاشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، به هیچ وجه قصد جدایی از این باشگاه و پیوستن به بارسلونا را ندارد.
وال استریت ژورنال می‌گوید رئیس سازمان سیا در سفر به عربستان به محمدبن سلمان گفته است که آمریکا از نزدیکی روابط ریاض با ایران و سوریه ناامید است.
کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه در فضای بی اعتمادی باید مذاکره با آمریکا و اروپا را ادامه دهیم، گفت: تغییر موضع غرب بدلیل به نتیجه نرسیدن اغتشاشات است.
برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، مهمترین رویداد سال ۲۰۲۲ بود؛ رخدادی که با تغییر موازنه قدرت در عرصه داخلی، نتیجه آن بر انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور هم تأثیرگذار است.
یک تحلیل‌گر مسائل سیاست خارجی گفت: با توجه به شکست مذاکرات احیای برجام، توسعه بیش از پیش برنامه هسته‌ای و اتحاد ایران با روسیه در جنگ اوکراین که عملا جنگ روسیه با غرب است؛ آمریکا و اروپا بهانه‌های لازم را برای همراه کردن افکار عمومی در جهت مقابله با ایران برای خودشان ذخیره کرده‌اند.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، عملکرد تیمش در مدت اخیر را مورد ستایش قرار داد.
بازیکنان انگلیس بعد از تساوی بدون گل مقابل آمریکا در حالی زمین چمن استادیوم البیت را ترک ‌کردند که از سوی هواداران انگلیسی هو شدند.
در طی ۲ هفته اخیر که آتش اغتشاش‌ها رو به سردی گراییده دجال‌های رسانه‌ای از بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا تا سعودی اینترنشنال و سایت رادیو فردا هرآنچه از شگرد‌های رسانه‌ای و دروغ‌های گوناگون را پای کار آوردند تا با حجم سنگین کار رسانه‌ای مردم را به خیابان بیاورند و وقتی از آوردن مردم به خیابان ناامید شدند درصدد برآمدند تا مردم را مجبور کنند تا خیابان را ترک کرده و به خانه‌هایشان بروند!
آمریکا دچار گیجی محاسباتی است و همین امر، سیاست‌های آمریکا را مثل رفتار‌های رئیس‌جمهوری آن قابل توجه کرده است. درحالیکه قدرت‌های استکباری می‌خواهند ناامیدی را به جوان ایرانی القاء کنند، دیدن تلاش‌های عالمانه، متعهدانه و جهادی جوانان در این نمایشگاه، چهره خستگی‌ناپذیر و حضور فعال آن‌ها را نمایش می‌دهد که امید به آینده را بیشتر می‌کند.
در روز‌های اخیر، اعضای دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا نیز لحن مشابهی را در برابر ایران در پیش گرفته‌اند. با آنکه مقام‌های دولت بایدن در موضع‌گیری‌های خود نسبت به مذاکرات مربوط به احیای برجام حتی بیش از سه کشور اروپایی احتیاط به خرج می‌دادند، اما آن‌ها نیز پس از دریافت پاسخ ایران به پیشنهاد‌های نهایی خود، ضمن ابراز ناامیدی از امضای سریع توافقنامه، بررسی گزینه‌های جایگزین برجام را پیش کشیده‌اند.
نتانیاهو در ادامه همچنین خود را در موضع آمریکا نشاند و گفت: واشنگتن با مذاکره غیرمستقیم با تهران به منظور احیای توافق بد هسته‌ای و در تلاش برای دستیابی به دستاوردهای کوتاه مدت، علاوه بر اسرائیل خود را نیز ناامید و دلسرد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ