مقامات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره مسئله هسته ای ایران گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار وزیر دفاع عربستان در حاشیه یازدهمین کنفرانس امنیت بین‌المللی روسیه در مسکو با جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کرد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ریابکوف» در دیدار با معاونان وزیر امور خارجه ایران در تهران، درباره چشم‌انداز «برجام» گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در دیدارهایی که با همتا و مقامات ارشد پاکستان خواهیم داشت، درباره موضوعات سیاسی، اقتصادی و مسائل مرزی و گردشگری گفتگو می‌کنیم.
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی در راستای گفتگو با مقامات اوکراینی با هدف پایان دادن به جنگ در این کشور، وارد کی‌یف شد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تحکیم و تقویت روابط اقتصادی ایران و سوریه از گفتگوی مقامات دو کشور برای گسترش روابط اقتصادی در بخش‌های دریایی، ریلی و کاهش تعرفه تجارت آزاد خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تحکیم و تقویت روابط اقتصادی ایران و سوریه از گفتگوی مقامات دو کشور برای گسترش روابط اقتصادی در بخش‌های دریایی، ریلی و کاهش تعرفه تجارت آزاد خبر داد.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، گفت که در جریان سفر خود به بیت المقدس درباره همکاری نظامی روسیه و ایران و حمایت از اوکراین با مقامات تل آویو گفتگو کرده است.
مقامات ایران و روسیه در جریان کمیسیون عالی پارلمانی، مذاکرات صریح و عملیاتی درباره توسعه همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های انرژی، حمل‌ و نقل، کشاورزی و مراودات پولی و بانکی انجام دادند.
رئیس جمهور مصر و وزیر امور خارجه ایتالیا درباره مسائل منطقه ای گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه ایران و سوریه در گفتگوی تلفنی بر عزم و اراده جدی مقامات عالی دو کشور بر توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه در ابعاد مختلف تاکید کردند.
جوسپ بورل با بیان این ادعا که برجام بخش کلیدی از یک تصویر گسترده تر است به تکرار مواضع مداخله جویانه در امور داخلی ایران و ادعای مشارکت نظامی تهران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است پرداخت و ادعا کرد: جمهوری اسلامی ایران به جای سرکوب، باید به حرف شهروندان خود گوش دهد. ایران باید فورا حمایت نظامی خود از روسیه را متوقف کند. در همین راستا، من از وزیر امور خارجه خواستم تا به گفتگوی مستقیم با همتایان اوکراینی خود درباره انتقال تجهیزات نظامی به روسیه ادامه دهد.
یک هیات از مقامات عمانی امروز چهارشنبه در راستای تلاش های میانجی‌گرایانه مسقط برای حل بحران سیاسی در یمن وارد صنعاء شد.
وزیران خارجه ایران و قطر در گفتگوی تلفنی تحولات روابط دو کشور خصوصاً در دوره پس از دیدار متقابل مقامات عالی ایران و دولت قطر از دو کشور را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
رئیس ستادکل ارتش جمهوری آذربایجان امروز با معاون رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا دیدار و گفتگو کرد.
روسای امنیتی روسیه و ویتنام درباره وضعیت جهان از جمله تحولات اوکراین دیدار و گفتگو کردند.
وزیر خارجه آمریکا امروز وارد دوحه شد و قرار است با مقامات این کشور درباره ایران گفتگو کند.
وزیر امور خارجه در گفتگو با همتای اسپانیایی ضمن انتقاد از مواضع غیرسازنده برخی کشورهای اروپایی در اغتشاشات اخیر، گفت: برخی مقامات اروپایی به اهداف حزبی بیش از منافع ملی کشورشان توجه دارند.
وزیر خارجه قطر در گفتگو با یک رسانه آلمانی با متهم کردن مقامات آلمان به ریاکاری، گفت که آنها وقتی بحث قراردادهای اقتصادی در بخش انرژی باشد با قطر مشکلی ندارند.
«ادی راما» نخست وزیر آلبانی قرار است با سفر به اراضی اشغالی با مقامات رژیم صهیونیستی درباره ایران رایزنی کند.
وزیر امور خارجه در صفحه شخصی خود گزارشی از دیدار و گفتگوی روز گذشته خود با مقامات کشورها و سازمان های بین المللی در حاشیه نشست ٧٧ مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک ارائه کرد.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ گفت‌وگویی با مقامات آمریکا در سفر نیویورک نخواهیم داشت. سفر باقری به نیویورک ارتباطی به گفتگو با آمریکا ندارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر «علی باقری» به نیویورک ارتباطی به گفتگوی دوجانبه با مقامات آمریکایی در بحث هسته‌ای و هیچ موضوع دیگری ندارد و نخواهد داشت.
وزارت خارجه آمریکا امروز اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان و نخست وزیر ارمنستان درباره تنش های جدید مرزی میان باکو و ایروان رایزنی کرده است.
صالح محمد العراقی معروف به وزیر صدر در واکنش به گفتگوی ملی مقامات و گروه های عراقی که جریان صدر در آن غایب بود، آنرا بی اهمیت دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ