کارشناس رفاه و تأمین اجتماعی طب یادداشتی نوشت: برخورداری از پوشش بیمه‌های اجتماعی علاوه بر اینکه جزئی از نظام مدیریت منابع انسانی است از جمله حقوق بنیادین نیروی کار محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان دامپزشکی کشور مرجع نظارت تشخیص و اعلام تخلفات در صدور مجوز پروانه بهداشتی قانون نظام جامع دامپروری کشور معرفی شد.
مراسم بزرگداشت مادر فرمانده شجاع و دلاور لشکر بدر دوران دفاع مقدس سرلشکر پاسدار شهید اسماعیل دقایقی عصر شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ با حضور محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه و سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در مسجد جامع پیامبر اعظم (ص) شهرک شهیدمحلاتی تهران برگزار شد.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت:مشارکت بالا برای کشور لازم است، چون دشمنان را دفع می‌کند، لذا باید در انتخابات مشارکت بالا با همه طیف‌ها و سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها شکل گیرد.
ثبت نام طرح دستیار فناوری در دانشگاه جامع امام حسین (ع) آغاز شد.
سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ نرمش قهرمانانه این نیست که از حقوق ملت کوتاه بیاییم و منافع ملی را نادیده بگیریم، بلکه بدان معناست که با حکمت و جامع­‌نگری به دنبال راه جدید برای تحقق اهداف باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظر شریف حضرت امام این نبود که افراد را به سادگی از کشتی انقلاب پیاده کنیم؛ ایشان دید جامع و کاملی داشتند که تا جایی که ممکن است افرادی که با گرایش‌های مختلف، در اصول و خطوط کلی انقلاب پای امام و انقلاب و آرمان‌های ملی و اسلامی ایستادند و به فکر استقلال، عظمت و توسعه و سربلندی کشور هستند و مقابل با آمریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن می‌باشند، حفظ شوند و نظر شریف‌شان این نبود که احیاناً برخی از افراد، فاصله بگیرند و مرزشان را از مرز ملت، انقلاب و رهبری و نظام جدا کنند.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در پیشبرد مأموریت‌های نیروی انتظامی تصریح کرد: اعتماد ارکان نظام و آحاد جامعه به فراجا سرمایه بزرگی است.
وزیر صمت گفت: سامانه شفافیت فروشگاهی تکمیل‌کننده سامانه جامع تجارت است که انتهای زنجیره تولید را شفاف می‌کند.
علم الهدی گفت: حجاب، اقتضای حیا و اصالت فرهنگ ایرانی است به‌گونه‌ای که حتی وقتی در این کشور اسلام فراگیر نبود، ایرانی‌ها بازهم باحجاب بودند. علاوه بر این، حجاب واجب شرعی است و در نص صریح چندین آیه قرآن، تأکید شده که باید حجاب در کشور و نظام اسلامی برقرار باشد. به‌موازات این، حجاب از سال ۱۳۸۵ هم به‌صورت قانون رسمی درآمده و دستگاه‌ها موظف به تثبیت و فرهنگ‌سازی پیرامون آن هستند. از سوی دیگر، از آن‌جا که بی‌حجابی باعث بروز جرم در جامعه می‌شود، دستگاه‌های قضایی هم مأموریت دارند تا با ترویج آن مقابله کنند.
«ضرورت پاسخگویی فراگیر به ملت ونزوئلا، مادورو را به اتحاذ رویه‌های جدید سوق داده است. توجه داشته باشیم که امروزه اقتصاد ونزوئلا فروپاشیده است. جامعه این کشور اگر خود را بازیابی نکند و در مسیر صحیح حرکت در نظم بین‌المللی قرار نگیرد، ملت ونزوئلا در مقایسه با شرایط کنونی، هزینه‌های به مراتب بیشتری را نیز باید پرداخت کنند. از سوی دیگر، دولت مادورو با سیاست جدید خود مبنی بر تمایلش جهت عادی سازی روابط دیپلماتیک و اقتصادی با آمریکا، عملا خصومتِ دولت این کشور نسبت به خود را هم به چالش می‌کشد.»
کمال الدین پیرموذن معتقد است: این جریان خاص محدود، در واقع درد قدرت دارد، اما آن را با پوشش دفاع از ولایت مطرح می‌کند و نسبت به ایفای تعهدات و پایبندی به میثاق‌ها، شعار‌ها و ارزش‌های انقلاب و مفاد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، چون مردم‌سالاری، عدالت اجتماعی، توجه کامل به جمهوریت نظام، آزادی و حقوق اساسی شهروندی عموم اقوام و مردم ایران، حق انتقاد و اعتراض عموم اقشار و صنوف جامعه و توسعه عالمانه فراگیر اقتصادی و رفاه کامل اجتماعی بی‌تفاوت است.
کمال الدین پیرموذن معتقد است: این جریان خاص محدود، در واقع درد قدرت دارد، اما آن را با پوشش دفاع از ولایت مطرح می‌کند و نسبت به ایفای تعهدات و پایبندی به میثاق‌ها، شعار‌ها و ارزش‌های انقلاب و مفاد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، چون مردم‌سالاری، عدالت اجتماعی، توجه کامل به جمهوریت نظام، آزادی و حقوق اساسی شهروندی عموم اقوام و مردم ایران، حق انتقاد و اعتراض عموم اقشار و صنوف جامعه و توسعه عالمانه فراگیر اقتصادی و رفاه کامل اجتماعی بی‌تفاوت است.
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی گفت: پزشکی قانونی با بررسی علمی و جامع نظر خود را به صورت رسمی اعلام کرد. پس از آن خانواده امینی از نظام پزشکی شکایت کردند. این شکایت برای کار کارشناسی به هیات پزشکی ارسال شده و تا کنون نظر هیات پزشکی ارسال نشده است.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: راه دومی نداریم به غیر از اینکه پیوند علم و نظام سیاسی و تصمیم گیری کشور را ایجاد کنیم.
رئیس‌جمهور آشوب‌های اخیر را از جلوه‌های فتنه دشمن برشمرد و گفت: ببینیم دشمن با آن‌هایی که فکر می‌کردند می‌خواهد نجاتشان دهد چگونه رفتار کرد. این‌ها به نام آزادی و توجه به حقوق انسان‌ها بسیاری از جوامع را به‌هم ریختند.
محمد مطهری گفت: طلبه‌ای که تنها در خیابان راه می‌رود معمولا نه اهل قدرت است و نه ثروت، و چه بسا هزینه اسنپ هم ندارد؛ تنها جرمش این است که ترجیح داده به جای تحصیل مکانیک، جامعه‌شناسی یا هنر در دانشگاه، از طریق فراگیری علوم دینی به جامعه اسلامی خدمت کند.
دکتر محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای، معاونت انتظامی را مسئول کمیته پیگیری بازداشت شدگان جامعه پزشکی کرد.
در سراسر جهان، دولت‌ها موظف هستند که از مردم در برابر هزینه‌های مالی سلامت محافظت کنند، یعنی این وظیفه ذاتی دولت‌ها و نظام‌های سلامت کارآمد و پویاست که در هر شرایط اقتصادی، نگذارند جامعه از مسیر مراقبت‌های سلامت، آسیب جدی ببیند. از همین‌رو یک تامین مالی عادلانه باید در نظام سلامت وجود داشته باشد و بر اساس توان پرداخت اقشار مختلف مردم پایه‌گذاری شود؛ یعنی از طریق یک بانک اطلاعاتی جامع و یکپارچه، فردی که ثروت بیشتری دارد شناسایی می‌شود و هزینه‌هایی که او پرداخت می‌کند از اقشار متوسط و ضعیف، بیشتر است.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از اجرای پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت برای اولین بار در شهرداری تهران خبر داد.
در اندلس سابق، مردم مسلمان بوده و حکمای بزرگ همچون ابن رشد و ابن حزم بودند، آنقدر اسلام در آنجا گسترش داشت که تعداد ستون های مسجد جامع قرطبه را نمی توانستند بشمارند، اما طولی نکشید که آن مسجد تبدیل به کلیسا و کلیسا نیز تبدیل به موزه شد و هیچ اثری از اسلام در آنجا باقی نماند و این خطر همیشه و در همه عصر و مکان ها وجود دارد!
این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که انتشار پیش نویس این لایحه در سال 1396 بسیار جنجال برانگیز شد و حجم بالای نقدها، منجر به عقب نشینی دولت پیشین و موکول کردن تصویب لایحه به اعمال مطالبات اهالی مطبوعات شد.
عموعابدینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: استاد محوری، نظام جامع آموزش، برنامه محوری به جای گروه محوری، توجه به رشته‌های بین رشته‌ای، ماموریت گرایی، کارشناسی ارشد و دکترای پیوسته برای نخبگان، و بورس صنعت آور از اقدامات اصلی است.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نظام پزشکی ما به عنوان رکن رکین سلامت، موتور محرکه و پیشران جامعه است.
نظام یکپارچه و فراگیر قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، یک نظام جامع جمع آوری و پردازش اطلاعات در سطح ملی است که در کشورهایی همچون روسیه نیز اجرایی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ