در سراسر جهان، دولت‌ها موظف هستند که از مردم در برابر هزینه‌های مالی سلامت محافظت کنند، یعنی این وظیفه ذاتی دولت‌ها و نظام‌های سلامت کارآمد و پویاست که در هر شرایط اقتصادی، نگذارند جامعه از مسیر مراقبت‌های سلامت، آسیب جدی ببیند. از همین‌رو یک تامین مالی عادلانه باید در نظام سلامت وجود داشته باشد و بر اساس توان پرداخت اقشار مختلف مردم پایه‌گذاری شود؛ یعنی از طریق یک بانک اطلاعاتی جامع و یکپارچه، فردی که ثروت بیشتری دارد شناسایی می‌شود و هزینه‌هایی که او پرداخت می‌کند از اقشار متوسط و ضعیف، بیشتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس در نشست امروز جهت ساماندهی بازار سرمایه که مدتی است با تلاطم همراه شده و ذینفعان خود را دچار چالش کرده، مصوباتی را به تصویب رساندند تا این بازار بار دیگر در مسیر تقویت و رونق قرار گیرد.
فرشادان بیان کرد: اگر هیات دولت سیاست حذف ارز ترجیحی و طرح کمک معیشتی را مانع گرانی نان، دارو و بنزین می‌داند مبارک است، اما وقتی قیمت یک کیلو گوشت مرغ به ۱۱۰ هزار تومان می‌رسد یعنی دولت در سیاست اقتصادی اش اشتباه کرده، قیمت‌ها در بازار سرسام آور و نا امیدکننده است، قدرت خرید مردم پایین نیامده، قدرت خرید مردم سقوط کرده است.
هافبک فصل گذشته مس کرمان، قصد دارد فصل بعد هم در لیگ برتر به فوتبالش ادامه دهد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سقوط مرگبار دختر ۱۲ ساله که عاشق بی‌تی‌اس بود!/ ۸ سال انتظار برای دیدار مادر!/ راز آدم‌ربایی‌های سریالی در حساب بانکی دانشجوی دکترا/ ماجرای جنایت خانوادگی در کوشک/ شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین/ مرگ پسر جوان در هوس دعوا/ باند مافیایی گوشی قاپی زیر ضرب پلیس!/ متلک پرانی مرگبار
محسن رضایی با اشاره به جنگ اقتصادی تحمیل شده به کشور گفت: علت آنکه مردم نسبت به مسائل اقتصادی کاملا واقف نیستند عدم مشارکت کامل آن‌ها در اقتصاد است. اگر نصف فشار اقتصادی که به ایران وارد شده به اقتصاد کشور دیگری وارد شود؛ کمتر از 48 ساعت سقوط می‌کند. ما در جنگ کامل اقتصادی هستیم و اگر مردم در اداره اقتصاد و در مسائل مالی و پولی مشارکت داده شوند به این مسائل آگاه می‌شوند و مشارکت آنها بیشتر می‌شود.
رزمایش پدافند پرتوی همراه با سقوط هواپیمای فرضی روز چهارشنبه در بخش فشافویه برگزار می‌شود که با توجه به احتمال انعکاس شایعات و ایجاد تشویش افکار عمومی، اطلاع رسانی رسانه‌ها پیرامون این مانور اهمیت بالایی دارد.
دبیرکل حزب الله لبنان در بزرگداشت رهبران شهید مقاومت اسلامی گفت: دشمنان می خواستند نشان بدهند ایران در مسیر سقوط است ولی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه محاسبات آنها را بهم ریخت.
آنچه می‌تواند عامل مؤثری برای تداوم نظام جمهوری اسلامی باشد، موقعیت و جایگاه واقعی آن در داخل کشور و در میان مردم است. مردم اگر با نظام باشند، قطعاً می‌ماند و اگر با آن نباشند بدون آنکه نیازی به اقدام براندازانه از خارج باشد، سقوط خواهد کرد.
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد: تخلیه پایتخت این کشور از سوی شهروندان اوکراینی خطر سقوط آن را در پی دارد.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: ارزش پول ملی کشور بی‌سابقه‌ترین سقوط را تجربه می‌کند و متأسفانه تدبیری برای جلوگیری از پدیده شوم سقوط ارزش پول ملی شاهد نیستیم.
نشریه آمریکایی هیل در گزارشی از سقوط شدید جایگاه ارتش آمریکا بین مردم این کشور خبر داد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اکثریت مردم شامل طبقات متوسط که روزی می‌توانستند حداقل معیشت را برای خود فراهم کنند، اکنون با سیاست‌های دولت، به گروه پائین‌تر اقتصادی سقوط کرده و همچون سایر کم‌درآمد‌ها زیر بار له‌کننده تحریم دست و پا می‌زنند.
قیمت نفت روز دوشنبه همزمان با اعتراض مردم چین به قوانین سخت‌گیرانه قرنطینه کووید ۱۹، بیش از دو دلار در هر بشکه سقوط کرد و شاخص نفت آمریکا به پایین‌ترین رکورد ۱۱ ماهه رسید.
فرمانده انتظامی بوکان گفت: قطعا اعلام کشته شدن اشخاص و یا سقوط فرمانداری در شهرستان بوکان حاکی از گزافه گویی‌ها و دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب و معاندین است و مردم شریف شهرستان بوکان نباید فریب خورده و تحت تاثیر این رسانه‌ها قرار گیرند.
«لیز تراس منتخب رای مردم بریتانیا نبوده بلکه وی درنتیجه یک انتخابات درون حزبی، قدرت را به دست گرفته است. او بیش از آنکه خود را مدیون رای مردم بداند، مدیونِ اعضای حزب محافظه کار و مخصوصا شرکت‌های بزرگ انرژی در بریتانیا است و همین مساله موجب شده تا سیاست‌هایی را جهت کسب رضایت آن‌ها دنبال کند. سیاست‌هایی که تاثیرات به شدت مخرب خود را در یک دوره زمانی کوتاه به وضوح نشان داده‌اند و موقعیتِ دولت لیز تراس را هم کاملا متزلزل کرده‌اند.»
سرنشینان یک خودرو سقوط کرده در رودخانه‌ای درعراق توسط مردم محلی نجات یافتند.
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما درباره کاهش اعتماد مردم به اخبار صدا و سیما، می‌گوید که بیشترین زمان و پوشش‌دهی اخبار در اختیار کارهای دولتی و حکومتی است. شما می‌بینید که معمولا هر خبری مربوط به یکی از روسای قوا است که هر کدام اظهارات متعددی می‌کنند و وعده‌های فراوانی می‌دهند. وقتی مردم می‌بینند که این وعده‌ها یا تحقق پیدا نکرده‌ یا تعداد کمی از آن‌ها محقق شده است، نسبت به خبر هم اعتمادشان را از دست می‌دهند. بخش‌های مختلفی باید در خبر وجود داشته باشد و مردم هم ببینند که از آن‌ها هم گزارش و خبر پخش می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دردسر مرگ سارق برای مالباخته‌ها/ راننده عصبانی زن جوان را زیر گرفت/ ماجرای فیلم چاقوکشی خانوادگی!/ رهایی پسر ۵ ساله از چنگ آدم ربایان/ ماجرای سقوط پیرمرد از دیواره سنگی رودخانه/ قتل عام ۱۰ نفر به دست مرد شیشه‌ای/ نیمروی خونین!/ شوهرم می‌خواست مرا با تبر بکشد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای گل فروش تزریقی!/ درخواست طلاق به خاطر عشق به فوتبال/ دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی/ قتل هولناک راننده پیک اینترنتی در درگیری ۲۰ نفره/ همدستی پدرزن و داماد برای سرقت از خانه‌های کرج/ رهایی گروگان ۳ میلیاردی در کمتر از ۲۴ ساعت/ ۲ بار قصاص برای تیرانداز سیاه پوش!/ پایان مرگبار میانجیگری
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ