جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نظام پزشکی ما به عنوان رکن رکین سلامت، موتور محرکه و پیشران جامعه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دلایل موج گسترده مهاجرت پزشکان در همین دو مورد، یعنی احترام اجتماعی و وضع اقتصادی خلاصه می‌شود.
محمد رییس‌زاده گفته که «با بررسی اسناد موجود از جمله فیلم‌های ضبط‌شده در مطب، اظهارات شاهدان و بعدا صحبت‌های خانواده خود بیمار، مشخص شد که اصل موضوع کاملا کذب است و فیلم‌های همان زمان مطب نیز حاکی از آن است که بیماران محجبه متعددی در صف انتظار ویزیت نشسته‌اند و عدم پذیرش بیمار به علت محجبه بودن، کاملا دروغ است».
سخنگوی سازمان نظام پزشکی نوشت: وقتی میگیم سه سال دیگه باید گدایی پزشک بکنید حرف بی‌ربطی نزدیم. با حرف عمه و تعریف خاله نمیشه مردم‌داری و مملکت‌داری کرد.
سخنگوی سازمان نظام پزشکی: میخوام بفهمانم که وقتی میگیم سه سال دیگه باید گدایی پزشک بکنید حرف بی‌ربطی نزدیم. با حرف عمه و تعریف خاله نمیشه مردم‌داری و مملکت‌داری کرد.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بیان کرد: امسال توانستیم ۱۰ هزار پرونده فرار مالیاتی را تعیین تکلیف کنیم که در بررسی این پرونده‌ها ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات شناسایی شده است.
رئیس سازمان امور مالیاتی از اعلام اسامی پزشکان متخلف در حوزه فرار مالیاتی به نظام پزشکی خبر داد.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر آموزش و پرورش درباره تاسیس «هنرستان‌های طب ایرانی»، گفت: اظهارنظر‌های این‌چنینی و تربیت نیرو‌هایی که بدون داشتن پشتوانه و زمینه علمی لازم از راه میان‌بر وارد حوزه خدمات سلامت شده و به خیل مداخله گران غیرمجاز در امر سلامت اضافه می‌شوند، به مشکلات حوزه پزشکی دامن می‌زند.
سخنگوی سازمان نظام پزشکی کشور از نقض حکم پزشک محکوم به اعدام و معاودت این پرونده به مرجع رسیدگی کننده، خبر داد.
سخنگوی سازمان نظام پزشکی کشور از نقض حکم پزشک محکوم به اعدام و معاودت این پرونده به مرجع رسیدگی کننده، خبر داد.
سخنگوی سازمان نظام پزشکی کشور از نقض حکم پزشک محکوم به اعدام و معاودت این پرونده به مرجع رسیدگی کننده، خبر داد.
دادستان کل کشور اعلام کرد: خانواده مهسا امینی از «نظام پزشکی» شکایت کرده‌اند.
شورای عالی نظام پزشکی اعلام کرده «این‌که در شرایط غیرجنگی ‌و فارغ از بلایای طبیعی، هیچ دارویی برای کاهش تب و عفونت کودکان در دسترس نباشد، توجیه‌پذیر نیست.»
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
دکتر محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای، معاونت انتظامی را مسئول کمیته پیگیری بازداشت شدگان جامعه پزشکی کرد.
مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کل کشور گفت: دکتر بهمنی عضو سازمان نظام پزشکی زنجان بود و بر اساس اظهارات سازمان نظام پزشکی شعبه زنجان، وی در سانحه رانندگی جان خود را از دست داده است و مراسم خاکسپاری این مرحومه نیز برگزار شد.
دکتر سیدموید علویان، چهارم آبان‌ماه با انتشار متنی خطاب به هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود کناره‌گیری کرده بود. او در متن استعفای خود آورده بود: «به دلیل اینکه در حال حاضر امکان انجام تکالیف قانونی و محوّله خود را ندارم، ضمن استعفا از ریاست، از عضویت در هیات مدیره هم کنار می‌روم.»
سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران در خصوص وقایع روزچهارشنبه مورخ ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را صادر کرد.
بعضی می‌پرسند خواسته پزشکان چه بود؟ خواست پزشکان اجرای نص صریح قانون است. تمام مواردی را که شما برشمردید، جزو قانون است، یعنی خواسته نیست؛ خواسته یعنی موضوع جدیدی که بخواهی اجرا شود و اگر کسی اجرا نکند، یعنی کار غیرقانونی می‌کند.
پس از تجمع امروز پزشکان در مقابل سازمان نظام پزشکی و برخورد پلیس با این تجمع رئیس و قائم مقام هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود استعفا دادند.
سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران درباره اقدامات انجام‌شده در حوادث اخیر کشور بیانیه‌ای را صادر کرد.
مدیرکل نظارت و ارزیابی اعتبارسنجی سازمان نظام پزشکی گفت: جراحی زیبایی در آرایشگاه‌ها ریسک بزرگی در حوزه سلامت است چراکه عوارض ناشی از تزریق ژل و بوتاکس توسط آرایشگر‌ها و افراد غیرپزشک بعضاً غیرقابل جبران و بسیار خطرناک خواهد بود.
رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: تخصص جراحی قلب در سال‌جاری ۱۸ نفر ظرفیت داشت، اما هیچ‌کس متقاضی نشد. در کل کشور هم فقط ۲ فارغ‌التحصیل جراحی اطفال داریم نتیجه این کار این است که در چند سال آینده پزشکی نخواهیم داشت.
محمد رئیس‌زاده: سیاست‌های نادرست، جوانان جامعه پزشکی را نا امید کرده و منجر به سیل مهاجرت و انصراف از پزشکی خواهد کرد.
عجیب‌تر آنکه، مطابق این قانون، چنانچه یک پزشک عمومی بر اساس علم و سوگند پزشکی به مادری توصیه به غربالگری سلامت جنینش را بکند مجرم تلقی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ