باکتری E. coli یکی از علل مسمومیت غذایی است، اما یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که این میکروب‌های نهفته در گوشت ممکن است عامل تقریباً نیم میلیون مورد عفونت دستگاه ادراری باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باتری «گلکسی زد فولد ۵» در صورت شش ساعت استفاده روزانه از صفحات بیرونی و درونی این گوشی تا ۴۸ ساعت به شارژ مجدد نیاز نخواهد داشت.
موتورولا از گوشی هوشمند موتو G۱۴ با نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس و باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در هند رونمایی کرد.
قرار گرفتن موقت در حالت هواپیما می‌تواند در مصرف انرژی دستگاه شما صرفه جویی زیادی کند، زیرا تمام ارتباطات بی سیم را ممنوع می‌کند. حالت هواپیما در آیفون‌ها را می‌توان از طریق نماد موجود در مرکز کنترل گوشی فعال کرد. فقط انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید و نماد هواپیما را انتخاب کنید. برای روشن یا خاموش کردن حالت هواپیما در Android، برنامه تنظیمات دستگاهتان را باز کنید. روی Network & Internet ضربه بزنید و سپس حالت هواپیما را روشن یا خاموش کنید.
شرکت اچ‌ام‌دی سازنده گوشی هایی نوکیا باور دارد باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این گوشی می‌تواند پاسخگوی نیاز سه روز کاربران با استفاده‌ متوسط باشد.
به طور کلی توصیه می‌شود که گوشی هوشمند خود را تنها با استفاده از شارژر همراه آن در جعبه اصلی شارژ کنید. علاوه بر این گفته می‌شود که شارژ گوشی باید همواره بین ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه داشته شده و از خالی شدن کامل باتری جلوگیری کنید. به عبارت دیگر بهترین زمان شارژ باتری گوشی پیش از خاموش شدن آن است.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه جرم گوش بصورت طبیعی روی پوست کانال گوش ترشح می شود و برای سلامت گوش خارجی مهم است ، می گوید: بعلت خواص شیمایی دارد هم باعث نرم نگه داشتن پوست آن منطقه می شود و هم از رشد باکتری ها و میکروب ها در گوش خارجی جلوگیری می کند . پس جرم گوش بصورت کلی ماده مفیدی برای گوش است و عادت استفاده از گوش پاک کن برای پاک کردن جرم گوش بسیار غیر بهداشتی است . اما زمانیکه جرم گوش بیش از اندازه ترشح شود و یا بدلیل دستکاری های فرد ، فشرده شود و به پرده گوش فشار بیاورد و عوارضی مثل وزوز و کم شنوایی شود ، باید تمیز کردن جرم گوش باید توسط منخصص انجام شود. منبع: خبرآنلاین
باتری‌های آیفون این روز‌ها نسبت به گذشته دوام زیادی دارند، اما انجام دادن برخی کار‌ها باعث می‌شود باتری خیلی سریع‌تر از زمان استاندارد تخلیه شود.
حذف اینستاگرام یا فیسبوک را به‌عنوان راه‌حلی برای افرادی که با عمر باتری خود مشکل دارند، پیشنهاد می‌کنم. برنامه‌هایی که دائماً در پس‌زمینه دستگاه شما در حال اجرا هستند، معمولاً به طیف وسیعی از مجوز‌ها دسترسی دارند
انرژی جدیدترین گوشی هواوی را یک باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی تأمین می‌کند. در بالای نمایشگر یک ناچ به‌چشم می‌خورد که میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.
یک تلفن همراه به علت خرابی باتری در دست استفاده کننده‌ی آن، منفجر شد.
اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی شش مورد از ۲۰ اپلیکیشن رکورددار مصرف باتری گوشی را به خود اختصاص دادند. به طور میانگین، ۱۱ منبع اضافی از جمله عکسها، وای فای، موقعیت مکانی و میکروفون را استفاده می‌کنند. فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت، یوتیوب، واتس‌اپ و لینکدین می‌توانند در پس زمینه کار کنند. هر کدام از این اپلیکیشن‌ها، انرژی بیشتری برای کار کردن مصرف می‌کند که فشار بیشتری به باتری گوشی وارد می‌کند.
استفاده کردن از گوشی در حین شارژ باعث داغ کردن دستگاه شده و به مرور، احتمال آسیب رساندن به آن را افزایش می‌دهد.
اکثر مردم یک جفت هدفون داخل گوشی دارند، چه با سیم و چه بلوتوث. اما این ابزار ضروری عصر مدرن می‌تواند برای گوش مضر باشد. در صورت استفاده طولانی مدت از هدفون داخل گوش، خروج جرم از گوش، به طور طبیعی متوقف می‌شود یا به داخل گوش برمی گردد. همچنین این هدفون ها، احتمال ورود باکتری یا کثیفی به گوش، به دام انداختن جرم و ایجاد عفونت را افزایش می‌دهند.
اگر قرار است باتری گوشی شما یک روز کامل بدون دسترسی به پاورپوینت یا شارژر قابل حمل دوام بیاورد، این راه حل بسیار مهم و مفیدی است. قبل از اینکه شارژ گوشی به زیر ۷۵ درصد برسد، می‌توانید حالت کم مصرف را روشن کنید. در حالت کم مصرف، آیفون شما در تلاش برای صرفه جویی در مصرف انرژی، برخی از وظایف به ظاهر کم اهمیت تری، مانند به روز رسانی برنامه‌ها را به صورت آشکار در اسکرین گوشی نمایش نمی‌دهد.
شارژ کردن گوشی در طول شب مزایا و معایبی دارد که بخشی از آن به دلیل پیشرفت در فناوری باتری است.
علاوه بر ریشه‌کن کردن باتری‌ها در اندروید و iOS، می‌توانید ویژگی‌های مختلفی را نیز فعال کنید که برای صرفه‌جویی در مصرف باتری به کار می‌روند. این ویژگی‌ها می‌توانند زمانی فعال شوند که سطح باتری گوشی شما به سطح خاصی کاهش یابد یا به صورت دستی فعال شوند.
بیش از دو هفته پس از انتشار نسخه جدید، چند کاربر آیفون از کاهش عمر باتری دستگاه خود پس از نصب نسخه جدید iOS 16 در شبکه های اجتماعی شکایت کردند.
هواوی به زودی گوشی پرچمدار میت ۵۰ را با مشخصات شگفت انگیزی همچون کار کردن با باتری خالی معرفی می‌کند.
گلکسی A04s با یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شود.
سری گوشی‌های دوجی S89 دیروز به طور جهانی در AliExpress و Doogeemall عرضه شد. این گوشی‌ها با تراشه هلیو P۹۰ مدیاتک و باتری عظیم ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شوند.
ویوو به تازگی یک گوشی اقتصادی جدید به نام ویوو Y02s را در چین عرضه کرده است. این گوشی هوشمند به ویژگی‌هایی مانند باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، پردازنده هیلو P35 مدیاتک و صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی مجهز شده است.
به گفته یک منبع آگاه در وب سایت Weibo چین، گوشی های آینده هوآوی میت ۵۰ به ویژگی حالت باتری اضطراری مجهز خواهد شد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند حتی پس از تمام شدن باتری گوشی نیز از طریق تلفن همراه خود تماس برقرار کنند.
ویوو Y22s تراشه اسنپدراگون ۶۸۰، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی تغذیه خواهد کرد.
در صورتی که هنوز تاریخ انقضاء سیستم عامل دستگاه شما فرا نرسیده باشد، می‌توانید برای صرفه جویی در عمر باتری، بهبود سرعت و کاهش فرسودگی گوشی اندرویدی یا آیفون قدیمی خود روش‌هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، را دنبال کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ