شرکت اچ‌ام‌دی سازنده گوشی هایی نوکیا باور دارد باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این گوشی می‌تواند پاسخگوی نیاز سه روز کاربران با استفاده‌ متوسط باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این گوشی هوشمند ردمی به نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن 1.5K و رفرش ریت 144 هرتز مجهز شده است که حداکثر روشنایی برابر 2600 نیت دارد. این دستگاه از تراشه PixelWorks X7 بهره می‌برد تا کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهد.
آنر مجیک V2 در حالت بسته ضخامتی برابر 9.9 میلی‌متر و در حالت باز ضخامتی برابر 4.7 میلی‌متر دارد.
این گوشی هوشمند آنر به تراشه دایمنسیتی ۶۰۲۰ به‌همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.
نوکیا ۱۱۰۰ گوشی موبایل ساده‌ای که سال ۲۰۰۳ به دنیا معرفی شد، تا امروز عنوان پرفروش‌ترین گوشی تاریخ را در اختیار دارد و حتی پرفروش‌ترین مدل‌های آیفون هم به رکوردش نرسیده‌اند!
انرژی جدیدترین گوشی هواوی را یک باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی تأمین می‌کند. در بالای نمایشگر یک ناچ به‌چشم می‌خورد که میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.
گوشی «گوگل پیسکل ۷a» که اواخر امروز در رویداد Google I/O ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد، در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی که توسط OnLeaks به بیرون درز کرده، به نمایش گذاشته شد. این ویدئو هیچ چیز جدیدی را فاش نمی‌کند، اما اطلاعات قبلی را مورد تایید قرار می‌دهد. این ویدئو را مشاهده بفرمایید.
اپلیکیشن کافه بازار امکانی تحت عنوان بازار کودک را برای کودکان معرفی کرده است که در آن تمام محتواهای تولید مختص رده سنی کودکان (تا ۱۰ سال) گنجانده شده است و  با فعال کردن حالت کودک، پدر و مادرها می‌توانند مطمئن باشند که سایر محتواهای موجود در بازار، به فرزندانشون نمایش داده نخواهد شد.
کافه بازار اپلیکیشنی تحت عنوان بازار کودک را برای کودکان معرفی کرده است که در آن تمام محتواهای تولید مختص رده سنی کودکان (تا ۱۰ سال) گنجانده شده است و  با فعال کردن حالت کودک، پدر و مادرها می‌توانند مطمئن باشند که سایر محتواهای موجود در بازار، به فرزندانشون نمایش داده نخواهد شد.
کوکاکولا از اولین گوشی هوشمندش رونمایی کرد؛ البته این محصول درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی ۱۰ پرو محسوب می‌شود و نه یک گوشی کاملاً جدید.
این گوشی که ساخته شده در شرکت iQOO از زیرمجموعه‌های شرکت ویوو (Vivo) است، پیش‌تر در چین عرضه شده و حالا در اوایل ماه آینده میلادی به هند، دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان می‌آید. بر اساس مشاهدات و آزمایش‌های انجام شده می‌توان گفت که این گوشی، سریع‌ترین گوشی اندرویدی جهان نیز محسوب می‌شود.
گوگل سرانجام گوشی های پرچمدار سری پیکسل 7 خود، شامل دو مدل Pixel 7 و Pixel 7 Pro را معرفی کرد.
گوشی موتورولا Moto G72 با تراشهHelio G99 ، صفحه نمایش 120 هرتزی OLED و دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه شد.
گوشی هواوی Nova 10 SE با دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ ۶۶ واتی رسماً معرفی شد.
شرکت ایسوس سرانجام گوشی های شاخص گیمینگ Asus ROG Phone 6D را که متشکل از دو مدل است، روانه بازارهای جهانی کرد.
گوشی پرچمدار Huawei Mate ۵۰ با دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه فور جی Snapdragon ۸+ Gen ۱ معرفی شد.
نسخه جهانی گوشی Honor ۷۰ در جریان نمایشگاه بین المللی IFA ۲۰۲۲ معرفی شد و در اینجا نگاهی خواهیم داشت به ویژگی‌های این دستگاه.
اوپو به تازگی گوشی هوشمند اوپو A57s را در اروپا معرفی کرده است. آخرین گوشی سری A این برند ویژگی‌های مهمی مانند صفحه نمایش بزرگ، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، بلندگو‌های استریو و شارژ سریع ۳۳ واتی را به همراه دارد.
TD Tech P50 چیزی نیست جز یک گوشی هوشمند هوآوی P50 تغییر نام یافته. تفاوت اصلی بین این دو در برخورداری از قابلیت 5G است و برخلاف هوآوی P50، گوشی جدید TD Tech P50 از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند.
گوشی هوشمند موتورولا اج ۲۰۲۲ جدیدترین گوشی میان رده موتورولا به تازگی عرضه شده است. این دستگاه اولین گوشی هوشمند در جهان است که با چیپست دایمنسیتی ۱۰۵۰ مدیاتک که بر پایه فرآیند ۶ نانومتری طراحی شده است، عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که بهترین عملکرد را ارائه دهد.
گوشی پرچمدار Razr 2022 که به تازگی رونمایی شده است، از آخرین چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد. این دستگاه به یک نمایشگر P-OLED تاشو ۱۴۴ هرتزی، یک نمایشگر ثانویه، دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی در پشت، باتری بزرگ و شارژ سریع مجهز شده است.
شرکت شیائومی امروز رویداد بزرگی را در چین برگزار خواهد کرد. این شرکت سال گذشته از گوشی هوشمند شیائومی میکس فولد به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت رونمایی کرد. امروز شیائومی جانشین این دستگاه یعنی شیائومی میکس فولد ۲ را معرفی خواهد کرد.
وان پلاس دیروز اولین گوشی هوشمند خود با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را معرفی کرد. این گوشی هوشمند که وان پلاس Ace Pro نام دارد، نسخه تغییر نام یافته وان پلاس 10T است که در بازار چین، با نام دیگری عرضه می‌شود.
گوشی هوشمند گلکسی Z Flip 4 سامسونگ امروز در رویداد Unpacked سامسونگ معرفی خواهد شد. این شرکت در کنار گلکسی Z Flip 4 از گلکسی Z Fold 4، سری گلکسی واچ ۵ و گلکسی بادز ۲ پرو نیز رونمایی خواهد کرد.
سامسونگ بی سروصدا از گوشی مقرون به صرفه گلکسی A23 5G رونمایی کرد. این غول کره جنوبی گلکسی A23 5G را به عنوان جانشین گلکسی A22 5G که سال گذشته معرفی شده بود، به بازار ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ