حذف اینستاگرام یا فیسبوک را به‌عنوان راه‌حلی برای افرادی که با عمر باتری خود مشکل دارند، پیشنهاد می‌کنم. برنامه‌هایی که دائماً در پس‌زمینه دستگاه شما در حال اجرا هستند، معمولاً به طیف وسیعی از مجوز‌ها دسترسی دارند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهوری گفت: ایجاد امید سرلوحه همه برنامه‌ها و اقدامات دولت است چرا که معتقدیم وجود نشاط و امید، مشارکت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را به همراه دارد.
اروینگ لوزانو، ستاره مکزیکی ناپولی، به سرنوشتی مشابه کیلیان امباپه دچار شده و عدم تمایلش به تمدید قرارداد خشم باشگاه را به همراه داشته است.
شما با شناخت این غذا‌ها می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید و از آسیب دیدن رژیم غذایی خود جلوگیری کنید. در این نوشته می‌خواهیم به بررسی همین غذا‌ها بپردازیم. در ادامه ۶ نوع خوردنی را آورده‌ایم که در تابستان طرفداران بیشتری دارند. شما باید تلاش کنید تا جای ممکن مصرف این غذا‌ها را کاهش دهید و در عوض از خوردنی‌های سالم و مقوی کمک بگیرید تا همچنان بتوانید کالری بسوزانید و وزن کم کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینید کدام خوردنی‌های تابستانی برنامه‌ی کاهش وزن شما را به هم می‌ریزند.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: از جمله اولویت‌های تبیین شده این است که در چشم انداز توسعه پایدار استان‌ها، موضوع محیط زیست مورد توجه جدی قرار گیرد.
تصاویر آپدیت MIUI ۱۵ شیائومی خبر از آیکون‌های جدیدی می‌دهد که ظاهر شکیل‌تر و بهتری از گذشته گرفته‌اند تا تجربه کاربری دلچسب‌تری ارائه شود.
باشگاه استقلال اعلام کرد انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل بر اساس توضیحات و برنامه های وی بوده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات برنامه‌های دهه کرامت را تشریح کرد.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ از آمادگی کامل برای برگزاری جشن قهرمانی در کرمان و قائمشهر خبر داد.
به تازگی ویدیوی خبرسازی از یکی از برنامه‌های کریم باقری منتشر شده است.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اولویت دولت و مجموعه قوا و عناصر موثر امسال باید مهار تورم و رشد تولید باشد و هرکس در حد امکانات قانونی و سخت افزاری و نرم افزاری که دارد باید کمک کند.
محققان شرکت امنیت سایبری McAfee در مطلبی در وبلاگ خود از کشف بدافزاری موسوم به Goldoson خبر داده‌اند که فهرست اپ‌های دستگاه، نام سایر دستگاه‌هایی که از طریق بلوتوث یا وای‌فای به گوشی شما وصل شده‌اند و موقعیت GPS را گردآوری می‌کند. این بدافزار همچنین می‌تواند با کلیک‌کردن روی تبلیغات در پس‌زمینه دست به کلاهبرداری بزند.
یک روز پس از افشای برنامه‌های تسلا برای افتتاح کارخانه باتری مگا پک در شانگهای چین، مقامات آمریکایی در این زمینه اظهار نگرانی کرده‌اند.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: یکی از اقدامات اساسی برای سال بعد، توجه ویژه به ناوگان حمل و نقل عمومی است.
کاهش عمر باتری، عمدتا به دلیل برنامه‌هایی است که روی گوشی نصب کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنیم. اما آیا می‌دانستید که برنامه‌ای که تقریبا همه افراد از آن استفاده می‌کنند، می‌تواند به سرعت باتری شما را بدون اینکه متوجه شوید خالی کند.
رسانه‌های انگلیسی از حضور مدیر برنامه‌های مارکو رویس در یکی از دیدارهای لیگ برتر خبردار شده و می‌گویند احتمال انتقال ستاره کهنه‌کار آلمانی به یک تیم لیگ برتری پررنگ شده است.
اگر قرار است باتری گوشی شما یک روز کامل بدون دسترسی به پاورپوینت یا شارژر قابل حمل دوام بیاورد، این راه حل بسیار مهم و مفیدی است. قبل از اینکه شارژ گوشی به زیر ۷۵ درصد برسد، می‌توانید حالت کم مصرف را روشن کنید. در حالت کم مصرف، آیفون شما در تلاش برای صرفه جویی در مصرف انرژی، برخی از وظایف به ظاهر کم اهمیت تری، مانند به روز رسانی برنامه‌ها را به صورت آشکار در اسکرین گوشی نمایش نمی‌دهد.
مدیر برنامه‌های بزرگ دنیای فوتبال قصد دارند از فیفا به دلیل قوانین جدید جنجالی در زمینه کارشان شکایت کنند.
رییس فدراسیون فوتبال استرالیا اعلام کرد که قصد ادامه همکاری با گراهام آرنولد را دارد.
ریکاردو ساپینتو در حاشیه تمرین امروز استقلال، برخورد گرمی با برخی از شاگردانش داشت.
نماینده مردم جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه نیازمند شور و نشاط است و صدا و سیما باید برنامه‌ها و سریال‌های شاد را افزایش دهد.
گراهام پاتر بعد از پیروزی 3-0 چلسی مقابل میلان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
نامه سرگشاده و گلایه‌آمیز به رییس صداوسیما اولین حرکت مهدی تاج در سمت رییس جدید فدراسیون فوتبال است.
برنامه ریزی ها و فعالیت‌های حج تمتع و اربعین ۱۴۰۱ در نشست شورای مدیران بعثه مقام معظم رهبری مطرح و بررسی شد.
جلسات مدیر برنامه‌های چند بازیکن خاص لیگ برتری با ادمین‌های کانال‌های پر طرفدار باشگاه‌ها در فضای مجازی نقش ویژه‌ای در افزایش مبلغ برخی قراردادها داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ