شعارها، تصاویر و گستردگی اعتراضات نشان می دهد که مسئله فراتر از شخص نتانیاهوست و آنچه در سرزمین های اشغالی می گذرد، مصداقی از عدم نگرش مشترک به چیستی هویت صهیونیستی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معترضان صهیونیست یکی از راه های اصلی تل آویو به سمت شمال را مسدود و در مقابل خانه رئیس کنست و وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی تجمع کردند.
معترضان صهیونیست در سی و دومین هفته تظاهرات اعتراضی در اراضی اشغالی علیه نتانیاهو و سیاست های کابینه او، یکی از راه های اصلی تل آویو به سمت شمال را مسدود کردند.
آغاز یک جنگ داخلی در اراضی اشغالی میان معترضان صهیونیست و کابینه نتانیاهو و همچنین ارتباط عامل هتک حرمت قرآن کریم با «موساد»، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
در آستانه نشست امروز کنست برای تصویب طرح اصلاحات قضایی در شور دوم و سوم، معترضان صهیونیست اقدام به مسدود نمودن مسیرهای منتهی به کنست کرده‌اند.
هزاران صهیونیست از روز گذشته تظاهرات گسترده‌ای را از تل‌آویو به سوی قدس اشغالی در راستای تجمع برابر منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ساختمان دیوان عالی قضایی و کنست آغاز کرده‌اند.
جنجال طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو همچنان ادامه دارد و هر روز بر دامنه اعتراضات داخلی در اراضی اشغالی افزوده می‌شود.
با تداوم سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پافشاری به تصویب بندهایی از برنامه جنجالی اصلاحات قضایی، معترضان با محاصره ساختمان وزارت جنگ در تل آویو، با پلیس درگیر شدند؛ 28 نفر بازداشت شد.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص از برنامه معترضان برای گسترش دامنه اعتراضات خود در اراضی اشغالی علیه لایحه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی خبر داد.
رسانه‌های عبری زبان تعداد معترضانی که شب گذشته علیه لایحه اصلاحات قضایی به خیابان‌ها آمده بودند را اعلام کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقاب از چهره دیکتاتورهای صهیونیست برافتاده و پاسخ معترضان مشت آهنین است.
پس از تصویب بخش نخست از طرح جنجالی نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی در کنست که شامل کاهش اختیارات دیوان عالی است، معترضان صهیونیست از صبح امروز سه‌شنبه به طور گسترده به خیابان‌ها سرازیر شدند.
با وجود حمله معترضان صهیونیست به ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی برای ممانعت از تصویب لایحه اصلاحات قضایی، نمایندگان این رژیم به لایحه جنجالی مذکور رأی مثبت دادند.
پس از تصویب بخش نخست از طرح جنجالی نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی در کنست که شامل کاهش اختیارات دیوان عالی است، معترضان صهیونیست از صبح امروز سه‌شنبه به طور گسترده به خیابان‌ها سرازیر شدند.
با وجود حمله معترضان صهیونیست به ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی برای ممانعت از تصویب لایحه اصلاحات قضایی، نمایندگان این رژیم به لایحه جنجالی مذکور رأی مثبت دادند.
هزاران نفر در مناطق مختلف تل آویو علیه کابینه تندرو نتانیاهو و پس از استعفای فرمانده پلیس دست به تظاهرات زدند.
رئیس پلیس تل آویو به دلیل دخالت دولت در امور مقابله با معترضان استعفا داد.
معترضان صهیونیست برای ۲۶ امین هفته متوالی علیه کودتای قضائی دولت نتانیاهو در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی دست به تظاهرات زدند؛ معترضان هشدار دادند روز دوشنبه به فرودگاه بن گوریون یورش می‌برند.
عناصر رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن معترضان سوری در بلندی‌های اشغالی جولان از گاز اشک آور استفاده و به سمت آن‌ها حمله کردند.
بیش از ۱۵۰ هزار صهیونیست علیه دولت نتانیاهو و کودتای قضایی او در شهرهای مختلف دست به تظاهرات زدند.
معترضان صهیونیست معتقدند هدف هم‌پیمانان کابینه نتانیاهو اعطای وضعیتی برابر با دادگاه‌های مدنی به دادگاه‌های مذهبی و ایجاد یک سیستم حقوقی موازی است که براساس قوانین مذهبی یهودی عمل می‌کند.
هزاران صهیونیست برای چهاردهمین هفته متوالی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو و کودتای قضایی او دست به تظاهرات زدند.
معترضان به «اصلاحات قضایی» در ادامه تظاهرات خود، امروز پنج‌شنبه در شهر تل‌آویو تجمع و با نیروهای پلیس درگیر شدند.
تصور بنیانگذاران اسرائیل بر این بود که ساکنان این رژیم جعلی همواره حامی اسرائیل خواهند بود. اما فساد مقامات باعث شده است که روز به روز به شمار معترضان صهیونیست افزوده شود.
منابع خبری از تظاهرات گسترده در تل آویو علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ