بیش از ۱۵۰ هزار صهیونیست علیه دولت نتانیاهو و کودتای قضایی او در شهرهای مختلف دست به تظاهرات زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اندیشکده «اوکراین برای آینده» اعلام کرد که جمعیت این کشور نسبت به جمعیت آماری سال ۱۹۹۱ اوکراین (همزمان با اعلام استقلال این کشور) حدودا نصف شده است.
انتشار نتایج عجیب سرشماری جمعیت عربستان سعودی موجی از انتقادات و واکنش‌ها در فضای مجازی این اکشور به راه انداخت.
رییس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه جمعیت از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت هر کشور است، گفت: در سازمان پزشکی قانونی کشور اقداماتی فراتر از تکالیف قانونی در این زمینه صورت گرفته است.
معاون زنان رئیس جمهور با بیان اینکه جمعیت جوان در هر کشوری، مظهر اقتدار، توانمندی، نوآوری و پایداری آن کشور است، گفت:  مهمترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی اوست.
محزون یادآور شد: میانگین سن ازدواج ۲۴ سال برای آقایان و ۲۳ سال برای خانم‌هاست اما سن ازدواج در برخی کلان‌شهرها که نسبت به دیگر مناطق کشور رفاه بیشتری دارند متأسفانه بالاتر از میانگین کشوری است.
بعد از قهرمانی شاگردان لوچانو اسپالتی یک میهمانی خیابانی باشکوه و حماسی در شهر ناپل برپا شد.
سازمان ملل متحد تخمین زده که هندوستان تا اواسط سال جاری، گوی سبقت را از چین به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور جهان خواهد ربود.
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی و حتی برخی ایرانیان خارج از کشور علیه ایران با هدف براندازی نظام شکل گرفته و در این رابطه جمعیت مورد هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است
استاندار تهران گفت: برخورداری‌های تهران زمینه مهاجرت را فراهم می‌کند و امروز با احتساب اتباع حدود ۱۸ و نیم تا ۱۹ میلیون جمعیت در تهران داریم و سالی حدود ۵ درصد به جمعیت استان اضافه می‌شود که این امر قابل توجه و تامل است.
بودجه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی برای سال آینده حدود ۳۷ درصد کاهش یافته است و پژوهشگران جمعت می‌گویند؛ کلیدی ترین راهکار ایجاد اشتغال برای جوانان و پیشگیری از مهاجرت آنها است.
اگر پیش‌بینی‌های منتشر شده توسط سازمان ملل در جولای گذشته برای سال ۲۱۰۰ درست باشد. بسیاری از کشور‌ها به ویژه در اروپا و آسیا در دهه‌های آینده شاهد کاهش جمعیت خود خواهند بود، در برخی دیگر، کاهش جمعیت در حال حاضر نیز آغاز شده است.
طی چندین دهه، روندهای تغییرات جمعیتی چین عمدتا نتیجه اجرای سیاست بحث‌برانگیز تک‌فرزندی بود که در سال ۱۹۷۹ برای جلوگیری از افزایش سریع جمعیت به اجرا درآمد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه جمعیت تهران ۲۰ برابر میانگین تراکم کشور است، گفت: به تنهایی قادر نیستیم بحران‌ها را مدیریت کنیم.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه جمعیت تهران ۲۰ برابر میانگین تراکم کشور است، گفت: به تنهایی قادر نیستیم بحران‌ها را مدیریت کنیم.
وزارت کشور فلسطین آمار جمعیت نوار غزه تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی را اعلام کرد.
سازمان ملل با یادآوری این نکته که جمعیت جهان در سال ۱۹۵۰ تنها ۲ و نیم میلیارد نفر بود، «این رشد بی‌سابقه» را نتیجه «افزایش تدریجی طول عمر به لطف پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه سلامت، تغذیه، بهداشت شخصی و پزشکی» می‌داند.
استاد برجسته فلسفه گفت: قدرت سیاسی گمان می‌کند رفتاری که امروز نسل جدید انجام می‌دهد از سر لج بازی است و عکس‌العمل سیاسی است. خیر این طور نیست. نحوه بودن، اگزیستانس و هستی که دارد این چنین است. این یک وضعیت سیاسی نیست و به همین دلیل نمی‌توان با آن برخورد سیاسی کرد و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد نتیجه عکس به‌همراه خواهد داشت.
جمعیت الوفاق بحرین انتخابات پارلمانی رژیم آل خلیفه را که قرار است ۱۲ نوامبر برگزار شود، به ۱۳۹ دلیل قانونی و ساختاری تحریم کرد.
جمعیت الوفاق بحرین انتخابات پارلمانی رژیم آل خلیفه را که قرار است 12 نوامبر برگزار شود، به 139 دلیل قانونی و ساختاری تحریم کرد.
در پی حوادث اخیر در زاهدان جمعی از مردم معترض با حضور در معدن طلای تفتان موجب تعطیلی و توقف فعالیت استخراج در این معدن شدند.
برخی معترضان ضد انقلاب در خارج از ایران، صحنه‌های عجیبی را پیش روی رسانه‌های دنیا قرار داد؛ جمعیتی که هنوز پایشان به ایران نرسیده تحمل مخالف را ندارند.
بیژن عبدالکریمی گفت: انقلاب میثاق ملی را رعایت نکرد. چرا طی این ۴۳ سال، اصل ۲۷ قانون اساسی که اجتماع آزاد قانونی را جایز شمرده است، حتی یک‌بار رعایت نشد؟ مگر ما ۱۰۰ هزارنفر جمعیت را در استادیوم آزادی جمع نمی‌کنیم، مگر آن‌زمان اتفاقی می‌افتد؟ چرا این ۱۰۰ هزار نفر نمی‌توانند معترضان باشند؟
یک منبع امنیتی عراقی گفت در سالگرد اعتراضات تشرین در عراق، از صبح امروز جمعی از معترضان تلاش دارند خود را به میدان التحریر در مرکز بغداد برسانند.
پلیس با استفاده از گاز اشک‌آور جمعیت را متفرق کرد و تعدادی از معترضین به خیابا‌ن‌ها و کوچه‌های اطراف رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ