هزاران صهیونیست برای چهاردهمین هفته متوالی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو و کودتای قضایی او دست به تظاهرات زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به اصلاحات قضایی نتانیاهو برای بیست‌وهشتمین هفته پیاپی در خیابان‌های تل‌آویو دست به تظاهرات زدند.
از صبح امروز تظاهرکنندگان در اکثر اراضی اشغالی همچون تل‌آویو و حیفا، به خیابان‌ها آمدند تا اعتراض خود را به تصویب اصلاحات قضایی نتانیاهو اعلام کنند.
نام خیابان جنب سفارت ژاپن در ایران، از خیابان «ب» به خیابان «یامامورا»، یعنی نام مرحوم «کونیکو یامامورا» مادر شهید «محمد بابایی» تغییر یافت.
تظاهرات‌های ضددولتی ساکنان تل آویو برای پانزدهمین هفته متوالی برگزار شد و ده‌ها هزار معترض به خیابان‌های تل آویو آمدند.
مخالفان دولت نتانیاهو به خیابان‌های تل‌آویو آمدند. این روزها صهیونیست‌ها مشغول جشن گرفتن عید پصح هستند؛ این عید مربوط به نجات قوم بنی‌اسرائیل از دست فرعون مصر است. صهیونیست‌ها نیز به همین‌ دلیل تصویر نتانیاهو را به شکل فرعون درآورده‌اند. منبع: فارس
خیابان حافظ، دروازه شمیران و خیابان کریمخان چند خیابان قدیمی تهران هستند که بسیاری تصاویر روز‌های برفی این خیابان‌ها را در ذهن ثبت کرده‌اند.
مشاهدات عینی حاکی است که در برخی مناطق شمال تهران، ماشین‌های برف‌روب و شن‌پاش از ساعت ۸ صبح امروز شروع به کار کردند در حالیکه بارش برف از نیمه‌های شب آغاز شده بود.
عجیب‌ترین راه‌ها و خیابان‌های جهان را بشناسید. این خیابان‌ها به نوعی با همه خیابان‌ها متفاوت هستند و ویژگی‌های جذابی دارند.
پلیس رژیم صهیونیستی در آستانه تظاهرات مجدد مخالفان دولت اقدام به بستن برخی خیابان‌های اصلی در شهر تل آویو کرده است.
سعید عزت‌اللهی در گفتگویی جالب با اشاره به حسرت‌هایش در قطر برای صعود، از روزهایی می‌گوید که در نوجوانی با آرزوی رونالدو شدن در خیابان‌های انزلی پشت سر گذاشته است.
تصاویری از آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر شهری اهواز پس از بارندگی روز گذشته در این شهر را مشاهده می‌کنید.
خوشحالی هواداران مراکشی ساکن هلند در شهرهای این کشور خیلی زود به درگیری با پلیس کشیده شد و مقامات هلندی نسبت به رفتارهای خرابکارانه در این کشور هشدار دادند.
همه شهرهای مراکش پس از راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی غرق در شادی شده‌اند.
تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ موفق شد با نتیجه ۲-۱ آمریکا را شکست دهد.
جمعی از ایرانیان حاضر در دوحه در خیابان های این شهر جشن پیروزی گرفتند.
این روزها معابر عمومی قطر رنگ و بوی جام جهانی را گرفته و در این میان پوسترهای نماد این دوره که توسط یک گرافیست ایرانی طراحی شده در همه جا دیده می‌شود.
در تهران خیابان سی تیر یکی از بهترین مکان‌های گردشگری برای افرادی است که علاقه به غذا دارند. این خیابان پر از غذا‌های متنوع و فست‌فود‌های خوشمزه است که می‌توان این غذا‌ها را از دکه‌های رنگی سیار تهیه کرد و در پیاده‌رو‌هایی که در آن‌ها میز و صندلی چیده شده است میل کرد.
در چهلمین روز درگذشت مهسا امینی خیابان های مرکزی تهران فضای ملتهبی را پشت سر گذاشت.
معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره نحوه محاسبه هزینه‌ها در پارک حاشیه‌ای هوشمند گفت: سیستم پارک حاشیه‌ای هوشمند نظیر طرح ترافیک برحسب پلاک خوانی است. در صورت پارک خودرو، سیستم پلاک را رصد می‌کند و بدهی در سایت «تهران من» هر فرد طبق مدت زمان پارک خودرو، نشان داده می‌شود.
کمیته‌ای با نام نظارت بر زیبا سازی معابر و اماکن عمومی در قطر راه‌اندازی شده تا این کشور حال و هوای جام جهانی به خود بگیرد.
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به عامل انسانی در تصادفات گفت: توانایی و مهارت راننده در تصادفات بسیار مهم است. در کنترل این عامل دستگاه‌های مسئول در امر آموزش بسیار موثر هستند. کشته‌های تصادف بعضا با کشته‌های جنگ قابل مقایسه است. ما در هر ساعت دو نفر را در جاده‌ها از دست می‌دهیم و بیش از ۲۰ نفر نیز مجروح می‌شوند. غالبا ۱۵ تا ۲۰ درصد مجروحان نیز کاملا قطع نخاع و از حرکت باز می‌مانند.
بازدید میدانی خبرنگار مهر نشان میدهد امروزدوشنبه ۱۸ مهر برخلاف شایعات مجازی خیابان‌های اطراف و منتهی به دانشگاه امیرکبیر شرایطی کاملا عادی و آرامی را سپری میکند.
راننده انگلیسی تیم مرسدس گفت: رانندگی با سرعت بالا برای من عادی است و فکر می‌کنم برای رانندگی در خیابان مناسب نیستم.
با رسیدن به روزهای نزدیک محرم کم‌کم خیابان‌های کابل و سایر شهرها و ولایات افغانستان رنگ و بوی محرمی گرفت و به اذعان بسیاری از شیعیان افغانستان، محرم امسال پرشورتر از دوران سابق برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ