منابع خبری از تظاهرات گسترده در تل آویو علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افرادی با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار رفع ایرادات لایحه عفاف و حجاب از سوی نمایندگان شدند.
تعدادی از معترضین به ماجرای عدم رعایت پوشش اسلامی در مقابل یکی از پاساژهای تجاری مشهد تجمع کردند و نماز اقامه کردند .ویدیوی این تجمع در فضای مجازی منتشر شده است .
هواداران استقلال یک بار دیگر اعتراض شان را به شرایط این باشگاه نشان دادند
جمعی از دانشجویان و مردم در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام، مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند.
تجمع مردمی در کره‌جنوبی در اعتراض به تنش‌آفرینی آمریکا در شبه‌جزیره کره در سئول برگزار شد.
هزاران صهیونیست از روز گذشته تظاهرات گسترده‌ای را از تل‌آویو به سوی قدس اشغالی در راستای تجمع برابر منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ساختمان دیوان عالی قضایی و کنست آغاز کرده‌اند.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
شمار زیادی از مردم عراق در پاسخ به دعوت جنبش نجباء در برابر ساختمان سفارت آمریکا در بغداد تجمع کرده و شعارهای ضد آمریکایی سردادند.
صدها تن از مسلمانان و مردم استکهلم در اعتراض به اهانت اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم، در خیابان‌های پایتخت سوئد تجمع کردند.
تجمع گسترده هواداران اردوغان در مقابل کاخ ریاست‌جمهوری ترکیه در آنکارا پس از پیروزی او در انتخابات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
۸ دانشجوی علوم پزشکی تبریز با احکام ۱ الی ۲ ساله محرومیت از تحصیل و تبعید به شهر‌های اهواز، سمنان، کاشان، ارومیه و اردبیل رو به رو شدند. این حکم‌ها به علت شرکت این دانشجویان در تجمع ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ که در اعتراض به مسمومیت گسترده مدارس بود، صادر شده است.
کانون هواداران رئال مادرید برای تجمع بیرون ورزشگاه برنابئو و استقبال گسترده از بازیکنان پیش از شروع بازی با منچسترسیتی فراخوان داد.
صدها نفر در لندن پایتخت انگلیس با تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی، جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین را محکوم و حمایت خود را از مسجدالاقصی اعلام کردند.
در ادامه تظاهرات علیه اصلاح قانون بازنشستگی در فرانسه، صد‌ها معترض با تجمع مقابل رستوران محبوب امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در پاریس، آن را آتش زدند. تظاهرات و اعتصاب‌های پنج‌شنبه، ۱۷ فروردین، در چند شهر فرانسه، یازدهمین روز از بسیج عمومی علیه این اصلاحات بود و آتش زدن رستوران روتوند در پاریس در این روز بازتاب گسترده در رسانه‌ها داشت. این رستوران که در محله مون‌پارناس در مرکز پاریس واقع است، به این‌که رستوران مورد علاقه مکرون است، مشهور شده است.
معترضان به سیاست‌های دولت فرانسه به صورت گسترده در خیابان‌های پایتخت تجمع کردند و نیروهای پلیس برای متفرق‌کردن آنها به خشونت متوسل شدند.
منابع عبری از برگزاری تجمعی گسترده با حضور دستکم ۲۰ هزار نفر در برابر ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی در اعتراض به اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو خبر داد.
فلسطینی ها در اعتراض به سفر وزیر خارجه آمریکا به منطقه تجمع اعتراضی برگزار کردند.
شهر صعده امروز سه شنبه شاهد حضور گسترده مردمی با عنوان وفاداری به خون شهداء به مناسب روز شهید یمن بود.
شهر صعده امروز سه شنبه شاهد حضور گسترده مردمی با عنوان وفاداری به خوان شهداء به مناسب روز شهید یمن بود.
تجمع تعدادی از شهرواندان چینی در روز‌های اخیر در برخی شهر‌ها با هدف اعلام خواسته خود مبنی بر انجام اصلاحاتی در سیاست‌های دولت درخصوص قرنطینه‌های کرونایی، باعث شده تا رسانه‌های غربی این موضوع را در کانون توجه خود قرار داده و با استفاده از حربه بمباران رسانه‌ای و ایجاد موج خبری گسترده در رسانه‌های نوشتاری، تصویری وفضای مجازی، اعتراض تعدادی از شهروندان چینی را بزرگنمایی کرده و حتی آن را به بهای جهانی نفت گره بزنند.
یکی از فعالان دانشجویی دانشگاه الزهرا می‌گوید: «از تاریخ هشتم تا نهم آبان، متوجه تعلیق شبانه ۱۵۰ نفر از دانشجویان که اکثرا خوابگاهی بودند شدیم که این تعلیق، یک شب پس از تجمع گسترده دانشجویان خوابگاهی دانشگاه الزهرا در نیمه‌شب ۸ آبان‌ماه اتفاق افتاد.»
معترضان در پایتخت مولداوی بار دیگر امروز در اعتراض به ادامه بحران انرژی و ناکارایی دولت در حل آن تجمع کردند.
برلین قرار بود با توجه به جوسازی‌های اخیر ضد انقلاب کانون تجمع گسترده اعتراض ایرانیان خارج‌نشین باشد. رسانه‌های ایرانی معاند با انتشار تصاویر ساختگی و ارائه آمارهای تخیلی دست به‌کار شدند.
مردم افغانستان با تجمع در شهرهای مختلف این کشور اعتراض خود را نسبت به اقدامات غیر قانونی نظامی آمریکا در کشورشان اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ