سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقاب از چهره دیکتاتورهای صهیونیست برافتاده و پاسخ معترضان مشت آهنین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور لهستان همتای روس خود را به تلاش برای تسخیر اروپا متهم و تاکید کرد که باید در کی‌یف، مسکو را متوقف کرد زیرا این کار در اوکراین هزینه کمتری دارد!
یک تحلیلگر آمریکایی می‌گوید که دست آمریکا و ناتو در اوکراین بیش از حد بسته شده است و در نتیجه تهدید مستقیم نیجر به حمله و سرنگونی حکومت نظامی جدید این کشور، موثق و معتبر نیست.
با شروع ماه محرم جریان‌های معاند و ضد ایرانی نقاب از چهره برداشتند و ماهیت ضد آزادی خود را نشان دادند.
سیروس لطیفی از اعضای بلندپایه سازمان مجاهدین خلق، که بعد از دستگیری جزء توبه‌کنندگان در آمد، برخورد سازمان منافقین با کودتای نقاب را اینگونه روایت می‌کند: این کودتا یک کودتای آمریکایی و نسبتا سرتاسری بود و قرار بود از چند جهت شروع شود. مرکز اصلی آن پایگاه هوایی نوژه همدان بود.
مدل‌های ابرو در طی سالیان و دهه‌های مختلف در ایران و دیگر نقاط دنیا تغییرات داشته‌اند. تغییر مدل ابرو تاثیر زیادی در تغییر چهره دارد.
کیهان: اظهارات برخی سخنرانان هم نقاب از چهره واقعی و منافقانه مدعیان اصلاح‌طلبی برمی‌داشت و انتشار سخنان آن‌ها در تلویزیون برای جریان نقاق و برانداز گران تمام شد؛ بنابراین جای تعجب است که چرا باید به جای منافقین و براندازان، آقای انتظامی از پخش گزارشی مستند درباره کنفرانس برلین ناخرسند باشد و نسبت به خدمت مهم آقای لاریجانی در روشنگری افکار عمومی ایجاد تردید و تشکیک کند؟
ویکتور اوسیمن، زننده گل قهرمانی ناپولی می‌گوید هنوز مهارت زیادی برای صحبت کردن به زبان ایتالیایی ندارد.
باستان‌شناسان یک ماسک چوبی متعلق به اوایل قرن سوم را در ویرانه‌های نیشی-ایواتا در استان اوساکای ژاپن کشف کرده‌اند که به طور کامل سالم مانده است.
یکی از نقاط مبهم عملکرد کادر فنی استقلال در شهرآورد عدم استفاده از تعویض پنجم بود.
رئیس مجلس گفت: روز قدس و به صحنه درآمدن امت اسلامی نقاب از چهره جنایتکار رژیم صهیونیستی و این رژیم کودک کش، جانی و نامشروع برداشته شد.
رئیس مجلس گفت: روز قدس و به صحنه درآمدن امت اسلامی نقاب از چهره جنایتکار رژیم صهیونیستی و این رژیم کودک کش، جانی و نامشروع برداشته شد.
براندازان در حالی در تجمع بروکسل شعار آزادی برای ایران سر می‌دادند که شمار فراوان پرچم گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی در این تجمع چهره واقعی اپوزیسیون خارج نشین را برملا کرد.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد. سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت جوایز دارند.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد.
مشاور عالی وزیر اطلاعات گفت: کتاب سازمان بهائیت که توسط انتشارات ما به چاپ رسیده جایزه کتاب برگزیده را هم به خود اختصاص داده است که نقاب از چهره پلید بهائیت برداشته است و کتاب مجاهد پارسا که تاریخ و هویت انقلاب اسلامی است. این کتاب‌ها منبعی غنی برای تاریخ‌نگاران، پژوهشگران و جستجوگران است تا در رابطه با آن بنویسند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد، گفت: سیاستمداران سوئدی نمی‌توانند این اسلام هراسی آشکار و طراحی شده را پشت نقاب دروغین آزادی بیان پنهان کنند.
امير قاسمى منجزى با وجود مصدوميت شديد از ناحيه صورت و بينى طلاى سنگين وزن كشتى فرنگى قهرمانى كشور را از آن خود كرد.
علیرضا بیرانوند که بازی با ولز را از دست داده بود پس از پایان بازی وارد زمین شد.
فوتبال دیگر فقط ورزش کردن نبود؛ حالا دیگر کوکاکولا و آدیداس هم در کنار فوتبال بودند. «فیفا بدون نقاب» یک سریال مستند چهار قسمتی است که داستانش را از زمان ریاست هاولانژ بر فیفا و تغییراتی که او در این نهاد ایجاد کرد آغاز می‌کند. اما نقطۀ اوج داستان جایی است که چند دهه بعد، اف‌بی‌آی تعداد زیادی از اعضای این نهاد را به خاطر فساد و اخاذی دستگیر می‌کند.
خبرنگاری و روزنامه‌نگاری همواره در کشورها و ادوار مختلف پوشش مطلوبی برای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه جهت تحقق آمال و اهداف آن‌ها به‌ویژه در ایران بوده و هست.
زن ۲۷ سال گفت: وقتی فربد از منزل بیرون رفت من به طور پنهانی پیامکی را برای همسرم فرستادم که به همراه دوستانش در کنار مجتمع مسکونی داخل خودرو نشسته بودند سپس به آرامی در واحد آپارتمانی را بازگذاشتم در این هنگام بود که بهمن به همراه هم دستانش در حالی که نقاب به چهره داشتند با چاقو و قمه به خانه هجوم آوردند و دست و پا‌های من و مهتاب را بستند. آن‌ها حتی ۲ کودک جاری ام را نیز در اتاق زندانی کردند و سپس همه طلا‌های او و گردنبند مرا ربودند.
رئیس پلیس فتا گفت:یکی از اشخاص مطرح مجازی در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک شخص مشهور مجازی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
در میان کاسبان داخلی تحریم، افرادی وجود دارند که نقش «کاترین شکدم» و «ایلی کوهن» را بازی می‌کنند و زمانی فراخواهد رسید که نقاب از چهره آن‌ها کنار خواهد رفت و نفوذی بودن آن‌ها به اثبات خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ